חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמן כושר פרטי מסביר איך ניתן להתחיל תהליך של ירידה במשקל

אנשים בכל העולם יודעים מה כדאי לעשות ומה לא כדי לרדת במשקל. תשאל ילד בן 10 והוא ידע מה התשובה :כושר ודיאטה. ובכל זאת.... אנשים בכל העולם מתקשים לרדת במשקל! למה? כי ככל הנראה אנשים לא תמיד עושים את הצד הראשון והחשוב ביותר בהורדה במשקל: להפוך את המשאלה למטרה

אז, איך עושים את זה? לרגל ההתחלה לוקחים כלי כתיבה ונייר ויוצאים בחוזה מחייב בינינו לבין עצמינו! להלן מספר רזולוציות שאם תאמץ  אולי גם לך תהיה בטן כמו של בראד פיט, כתפיים כמו של וין דיזל וטוסיק כמו של מתיו מקונוהיי..... אולי! ואם לא, כדאי גם להסתפק במשקל תקין!

הגדר מטרות ברורות ומציאותיות. להוריד 0.5%-1%  שומן  בכל 2-4 שבועות, למשל, זוהי מטרה מציאותית. טעות נפוצה ביותר בתחילת תהליך ההרזיה הנה להציב מטרות בלתי ניתנות להשגה, להתאכזב מהתובנה שזה לא יקרה ולהרים ידיים. כדי שזה לא יקרה לך, תברר מהו המשקל האידיאלי עבורך( על ידי שימוש במחשבון BMI) תוך כדי התחשבות בנתונים כמו גיל וגובה והגדר את מספר הקילוגרמים  שאתה רוצה להוריד מדי חודש. התחשב בעובדה שבתחילת התהליך, בתקופת ההסתגלות של הגוף להרגלי הכושר והאכילה החדשים, הירידה במשקל תהיה חדה יותר ובהמשך, לאחר שגופך התרגל להרגלים החדשים, הירידה תהיה מתונה יותר ותצטרך לחפש אתגר חדש כדי לשמור על המגמה וקצב הירידה. תאום הציפיות ישאיר אותך חדור מוטיבציה לאורך הדרך. כעת אתה יודע מה אתה רוצה ומה אתה יכול. אל תשכח לרשום!!...

פנה למאמן כושר אישי. אתה נחוש בדעתך לשנות את המראה, את ההרגשה ואולי במובן מסוים את שיעור ההצלחה שלך בקרב המין היפה. אתה יודע מה אתה רוצה ואתה יודע מה אתה יכול. הכול טוב ויפה אבל...  אתה יודע איך? אם לא, פנה לעזרה מקצועית! לעזרה יכולות להיות פנים של רופא, דיאטן, מאמן כושר אישי או אפילו ספר טוב בנושא ממקור מוסמך. תודה בזה : כשאתה מוציא כסף מהכיס אתה תתאמץ יותר להפיק מקסימום תועלת!

נועם שימלר הוא מאמן כושר אישי המתמחה באימון כושר אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי הדוגל בראייה הוליסטית על גוף האדם ומאמין כי שיטת האימון של הגוף כולו כמערכת אחת (Total Body Workout) זהו המפתח לשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני: קואורדניציה, יציבה , כח מתפרץ, סבולת לב ריאה, זריזות, מהירות וגמישות, אלמנטים המובילים לחיזוק שרירי הליבה ולחיטוב הגוף. מוסמך על ידי מכון וינגייט, בעל תעודת התמחות באימון אישי מטעם אוניברסיטת ת"א ,בעל תעודת הסמכה של אימון אישי וקבוצתי מטעם TRX FitnessAnywhere העולמית ובעל תעודת התמחות באימון פונקציונלי מטעם Perform Better האמריקנית. אוהב להישאר עם האצבע על דופק עולם הכושר ולהתעדכן בטרנדים, השיטות והאביזרים האחרונים בתחום.

נייד: 054-4922622

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נועם שימלר הינו מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי באמצעות שיטת אימון ייחודית ויועץ תזונה נכונה ואורח חיים בריא.

http://www.personal-trainer.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נועם שימלר

מאת: נועם שימלראימונים31/10/115591 צפיות
למה אימון פונקציונלי? הבחירה היא לגמרי לא מקרית! אני בהחלט מאמין כי זהו הדור החדש באימון הכושר, גם בארץ. המטרה המרכזית של אימון מסוג זה אינה לשפר או לשנות את המראה החיצוני בלבד אלא לשפר את כל מרכיבי הכושר הגופני

מאת: נועם שימלראימונים23/04/111767 צפיות
אתה שונא חדר כושר, יהיו הסיבות אשר יהיו, אבל אתה לא רוצה להזניח את הגוף שלך. אתה לא צריך! תוכנית טובה לאימון בבית יכולה להיות הפתרון המושלם עבורך!

מאת: נועם שימלרספורט וכושר גופני - כללי19/04/111616 צפיות
כושר גופני הינו דבר אשר חשוב לכל אדם ואדם, ועל כך אין עוררין. לא לכל האנשים יש את היכולת או את הכישורים הנדרשים על מנת להשיג כושר גופני טוב, וכאן מקומו של מאמן כושר אישי. מאמן כושר אישי כשמו כן הוא, הוא מסייע למי שמעוניין לשפר את הכושר הגופני שלו בעזרת אימוני כושר אישיים הבנויים ומותאמים באופן אישי לכל אדם ואדם.

מאת: נועם שימלראימונים16/04/111613 צפיות
בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות הכללית לנושא חשיבות השמירה על כושר גופני והשימוש באיש מקצוע כמו מאמן כושר אישי. יותר ויותר אנשים מבינים כי בכדי להזדקן על הצד הטוב ביותר, עם כמה שפחות סבל והרעה במצב הגופני, יש להתאמץ בגיל צעיר יותר, לשמור על הגוף, ולפתח כושר גופני ברמה סבירה ששומרת על הגוף ועל המערכת החיסונית.

מאת: נועם שימלראימונים16/04/111821 צפיות
אחד היעדים החשובים לאישה לאחר לידה הוא "לחזור לעצמה", לחזור לגזרה שהייתה לה לפני הלידה. לא קל לעשות מהלך כזה במיוחד אם האישה עדיין מניקה ונושאת עימה תזונה אשר חשובה לתינוק. מאמן כושר אישי יכול לסייע לאישה אחרי לידה לחזור לכושר גופני, לשנות שוב את הרגלי התזונה והאכילה שלה, במטרה לחזור למסגרת הידועה והמוכרת לה ולסביבתה. לעיתים קרובות מקובל להיעזר בשירותיו של מאמן כושר אישי במקרה זה, שיש לו ניסיון בתהליך ויכול לקדם אותו באופן משמעותי

מאת: נועם שימלראימונים16/04/111516 צפיות
אימון כושר אישי הוא אחת הדרכים המקובלות בשנים האחרונות לשמור על כושר גופני. מאמן כושר אישי הוא איש המקצוע המתאים ביותר לאנשים רבים: הוא מדויק, הוא קפדן, אינו מוותר אך יודע להקל, מפרגן ותומך, ועוד תכונות רבות אשר עבור אנשים רבים מסייעות לשמור על כושר גופני, ועל מודעות לחשיבות בשמירה על כושר גופני.

מאת: נועם שימלראימונים02/04/111382 צפיות
אחת התופעות הידועות בשנים האחרונות בארץ היא הרחבת המודעות באשר לחשיבות השמירה על כושר גופני ועל מודעות גופנית מפותחת. אנשים רבים בכל הגילאים מתאמנים בכל מיני מסגרות כגון חוגי פילאטיס ויוגה, חדרי כושר וגם במסגרות של אימון כושר אישי. ישנם יתרונות רבים לאימון בעזרתו של מאמן כושר אישי. נמנה כאן כמה מהם.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204891 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205450 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172871 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173430 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173887 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173691 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163118 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica