חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להתחיל עם בחורה בעזרת קריאה בתווי הפנים - חלק ב

זהו חלקו השני של המאמר על איך להתחיל עם בחורה בעזרת קריאה בתווי פנים.

נסה את זה בבית:

כל הדברים שכתבתי בחלק של קריאה בכף יד תקף גם כאן, חוץ מדבר אחד קטן והוא קריטי מאד ב-אומנות הפיתוי.

המגע בפנים הוא הרבה יותר אינטימי מאשר המגע בכף היד (וחסר לך שאני אראה אותך עושה קריאה בתווי פנים ללא מגע). הוא מאפשר לך להעביר לבחורה אצבעות על פניה, להתקרב עם הפנים שלך מרחק של סנטימטרים ספורים מהפנים שלה ואפילו להרגיש את נשימותיה. לפי סודות הפיתוי, סוג מגע זה יוצר הרגשת קרבה ומשיכה מינית רבה.

יש משהו שאני ממש אוהב לעשות תוך כדי קריאה בתווי פנים כשאני חושב על איך להתחיל עם בחורה. זה מזכיר לי מקרה שקרה לי ממש לא מזמן עם סוכנת מכירות שעבדה בקניון בקרית ביאליק. זה הלך ככה:

הגעתי לקניון כדי לאסוף חבר טוב שלי שהמכונית שלו סירבה להתניע. כשהגעתי לחניה של הקניון, ראיתי אותו עומד עם בחור נוסף שעזר לו לנסות להבין מה הבעיה. אני, שהידע שלי במכוניות זהה לידע של ילדה בת 12 בטכנולוגיות לוויניות, לא יכלתי לעזור להם יותר מדי. החלטתי שאני אחכה להם בתוך הקניון עד שהם יסיימו ואתרגל קצת את אומנות הפיתוי.

מיד לאחר הבדיקה הבטחונית בכניסה, בחורה חמודה שעמדה בדוכן של חברה שמציעה קורסי פסיכומטרי הציעה לי קורס "במחיר רצפה" על פי דבריה. הגיע הזמן לבדוק מה אני זוכר מ-סודות הפיתוי.

איזה מזל היה לבחורה, החלטתי שאני אנצל את זמני בקניון איתה. התחלנו לדבר. בהתחלה השיחה הייתה על הקורס ומהר מאד זה הגיע לשלב שבו התחלתי לקרוא את תווי פניה. הבחורה ממש התלהבה "יוווו אתה יודע עלי הכל מבלי שאתה מכיר אותי בכלל". החלטתי שהדבר הכי מעניין שאני יכול לעשות בשלב הזה, זה פשוט להדביק לה נשיקה צרפתית מול כל הקניון. הלכתי על זה. אני חייב לציין, שלא תכננתי לעשות זאת כשרק חשבתי על איך להתחיל עם בחורה.

תוך כדי שהסברתי לה על מה שהשפה התחתונה שלה אומרת עליה, האצבע שלי עברה על השפה שלה בליטוף קל. הורדתי את היד, תפסתי לה את הסנטר בעדינות, ופשוט נישקתי אותה. התנשקנו כעשר שניות כשכל הקניון מסתכל עלינו. לאחר מכן, לקחתי ממנה את המספר והלכתי לראות איך חברי מסתדר עם התקלה במכוניתו.

מה מוסר ההשכל מהסיפור הזה?

דבר ראשון, תלמד את אומנות הפיתוי.

קריאה בתווי פנים, אם נעשית בצורה טובה, היא כלי מטורף ליצירת רגשות שכך כל נחוצים לבחורה.

אתה הולך לעשות את זה! אחת לכל 10 קריאות בתווי פנים, אתה מדביק לבחורה נשיקה!

זהו סופו של המאמר על קריאה בתווי פנים. אני מקווה שתמצא אותו מועיל ותשתמש בו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטס סגין מלמד את אומנות הפיתוי לגברים שרוצים ללמוד את סודות

הפיתוי. הוא מלמד את כל שלבי ה-פיתוי החל מהשלב של איך להתחיל עם בחורה

ועד שלב מערכות היחסים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סטס סגין

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים06/03/121762 צפיות
סודות הפיתוי בפייבוק, איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק. עצות של אומונות הפיתוי.

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים22/02/121502 צפיות
רוצה לגשת אליה אבל לא יודע איך? מאמר זה עוסק בזיהויי סימני עניין מצד הבחורה במועדון, למי לגשת ומתי.

מאת: סטס סגיןדייטינג12/02/121905 צפיות
שימוש נכון במגע בתחום אומנות הפיתוי יכול להביא לך תוצאות משמעותיות, איך להתחים עם בחורה ולהגיע איתה עד למיטרה בעזרת שימוש במגע. מגע, אחד הכלים החשובים ביותר של סודות הפיתוי במועדונים.

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים01/12/112758 צפיות
כל אחד מאיתנו מצא את עצמו, בנקודה כזו או אחרת, במצב שבו הוא רוצה להתחיל עם בחורה יפה. בין אם היא פשוט עוברת לידינו או יושבת בשולחן מולנו במסעדה, המחשבה עברה לנו בראש. אבל כשהגיע הזמן לגשת, פשוט ישבנו ונתנו לעצמנו תירוצים למה זה לא הזמן המתאים להתחיל אתה. רוב הגברים מסרבים להתחיל עם נשים פשוט כי אין להם מושג איך לעשות זאת, במיוחד ברחוב. היי, זה מספיק קשה להתחיל עם נשים במועדונים – במקום שבו הסביבה מזמינה תקשורת חברתית – תדמיינו כמה זה קשה בעולם החיצוני.

מאת: סטס סגיןאימון אישי15/06/111561 צפיות
למה הצורה שבה אתה חושב ותופס את עצמך משפיעה על ההצלחה שלך עם נשים, ואיך תשפר בעזרת הצורה שאתה חושב את היכולות שלך באומנות הפיתוי.

מאת: סטס סגיןאימון אישי15/06/111370 צפיות
למה הצורה שבה אתה חושב ותופס את עצמך משפיעה על ההצלחה שלך עם נשים, ואיך תשפר בעזרת הצורה שאתה חושב את היכולות שלך באומנות הפיתוי.

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים21/05/112559 צפיות
טכניקת האדישות - לפי אומנות הפיתוי זה לענות ישירות, תשובה קצרה, בלי שום תגובה רגשית.

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205479 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173101 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172649 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172739 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162235 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161673 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162398 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica