חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד ספורט ומעלותיו

מאת: מימהספורט21/02/20118725 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צרכנים רבים, המחליטים לרכוש ציוד ספורט לבית כדי להתעמל בתחומי ביתם, נדרשים להחלטה באיזה מבין ציודי הספורט הרבים כדאי לבחור. הליכונים תמיד פופולאריים, כמו גם אופני כושר, וגם הסטפר זוכה בשנים האחרונות לביקוש נאה. אולם יש עוד אפשרויות מעניינות ושונות, ואחת הבולטות שבהם היא האליפטיקל, המכונה גם בשם "קרוס טריינר".

במאמר זה נספר לכם אודות האליפטיקל, יתרונות האימון על ציוד ספורט זה דווקא, ואף נעזור לכם בהצעת טיפים לבחירת הדגם הנכון ביותר עבורכם מבין דגמי האליפטיקל המוצעים בחנויות השונות.

מהו האליפטיקל?

שמו השני, קרוס טריינר, מתאר יותר נאמנה מכשיר כושר זה, שכן הוא משלב תכונות של כמה מכשירי כושר ביתיים שונים ליצירת מכשיר אחד לאימון משולב, חוצה תחומים. המראה של האליפטיקל נראה כמעין שילוב של אופני כושר, הליכון וסטפר במכשיר אחד, ולו זו בלבד, אלא שבניגוד לשלושת המכשירים הללו, האליפטיקל עובד במקביל גם על פלג הגוף העליון ועל קבוצות שרירים רבות יותר – ובכך, כאמור, מספק אימון משולב.

יתרונותיו של מכשיר אליפטיקל

· הפעלת קבוצות שרירים רבות, כולל בחלק הגוף העליון.

· הפעילות על האליפטיקל דומה לביצוע ריצה, אך למעשה הרגל אינה מתנתקת מהמשטח תחתיה ואז שוב פוגעת בו, אלא נשארת צמודה למכשיר בכל אותה עת. בכך נמנעים הזעזועים שבמפגש המחודש בין הקרקע לכף הרגל, ועל כן האליפטיקל בריא יותר – פחות זעזוע, פחות סיכוי לפציעה, פחות עומס על המפרקים, על השלד ועל כף הרגל.

· אפשרות לשינוי מהירות – לפעילות הליכה או ריצה כאוות נפשכם.

· בשל הפחתת העומס על המערכות – כפי שציינו קודם – הפעילות על אליפטיקל פחות מאמצת, ועל כן מאפשרת אימון ארוך יותר. משמעו של אימון ארוך יותר היא גם בתוצאותיו: שריפת יותר קלוריות.

· נפלא לאימון ביתי – אין צורך לעזוב את הבית ולצאת החוצה, ואפשר להתאמן מול הטלוויזיה. המכשיר אינו תופס מקום רב (לא יותר מהליכון, או אופני כושר), ובהיותו ציוד ספורט לאימון משולב חוסך מקום של שני מכשירי כושר אחרים להשגת תוצאות דומות.

שוכנעתם? עכשיו צאו וקנו לכם אליפטיקל

מאחר וישנם דגמים רבים של אליפטיקלים, מומלץ לשקול את הבחירה לפי כמה פרמטרים חשובים. הראשון הוא המרחב שיש לכם בבית – אם המקום בדירה דל, רכשו מכשיר אליפטיקל קומפקטי יותר. השני הוא המימדים שלכם – אם אתם כבדי משקל במידה רבה, בדקו שהמשקל שלכם אינו חורג מהעומס המותר על הדגם הנבחר. לגובה גם יש משמעות, שכן בעלי רגליים ארוכות יותר ניחנים בצעדים ארוכים יותר, ועל כן אם הינכם גבוהים מאוד, בחרו דגם בעל אורך צעד גדול יותר.

ציוד ספורט זה מגיע בטווחי מחיר שונים. יהה המכשיר שתבחרו אשר יהיה גם אם זה אליפטיקל או אופני כושר, כדאי לנסותו לכמה דקות לפני ההחלטה הסופית ולהתרשם מביצועיו ומהתאמתו לגופכם ולכושר שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מימה

מאת: מימהבניין ואחזקה - כללי28/06/111438 צפיות
למען האמת, אפשר כבר מלכתחילה לדאוג לכך שהמכונה פחות תהיה מועדת לתקלות. שימוש נכון וזהיר מונע תקלות, ומניעה היא תמיד הצעד הטוב ביותר לחסוך לכם כסף על טכנאי מכונות כביסה.

מאת: מימהעסקים - כללי28/06/111187 צפיות
בעולם המתנהל ומתקדם בקצב מטורף, מי מאיתנו לא חש את הצורך לעצור ולקחת נשימה של אוויר נקי, מלוא הריאות? המודעות הגוברת והולכת לנושא איכות האוויר במקום העבודה בכלל ובענפי התעשייה השונים בפרט, הביאה לפיתוחם של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לסינון אוויר, לפינוי מזהמים ולשמירה על טמפרטורה נוחה. אחד מאמצעים אלה, הינם מפוחים לתעשייה, בהם נתרכז במאמר שלפניכם.

מאת: מימהעיצוב פנים28/06/112842 צפיות
קרה לכם פעם שהתחלתם לחלום על שיפוץ ביתכם והפסקתם באמצע? אתם יודעים למה זה קרה לכם? כי ראיתם שזה כבר יותר מדי בשבילכם, יותר מדי דברים צריך לעשות.. זה קצת מייאש.. מחשבה על שיפוץ אמבטיה, דורשת הרבה מאמץ וכח והתהליך לוקח כמה ימים ובן אדם מפחד להרשות לעצמו לחלום חלומות רחוקים והזויים כדי לא להתאכזב

מאת: מימהקייטרינג12/05/111259 צפיות
כשרות לא חייבת להיות מגבלה עבור הטעם. חברת קייטרינג איכותית תוכל להציע לכם קייטרינג כשר נפלא ומעורר תיאבון, גם כאשר מדובר על תחליפים לא חלביים עבור המנות האחרונות בתפריט בשרי.

מאת: מימהרכב26/04/111193 צפיות
הדבר שאתם צריכים להעמיד לעצמכם מול העיניים כמדד הכי מדויק, הוא שאתם תסעו עם הנהג הזה זמן רב, וכדאי שיהא לכם נוח איתו. נהג עצבני יכול להרוס לכם טיול שלם, וכשתרצו לשנות כבר יהיה מאוחר.

מאת: מימהשיפוצים13/04/111104 צפיות
אתם מעוניינים בביצוע שיפוץ של חדר האמבטיה או של חדר השירותים, מומלץ להסתייע בחברת שיפוצים אשר יש לה ניסיון רב בביצוע שיפוץ מסוג זה, וכן הלאה. אז איך באמת כדאי לבחור חברת שיפוצים? במאמר הבא תוכלו למצוא טיפים שיסייעו לכם.

מאת: מימהצרכנות29/03/111243 צפיות
התקנת מסכי אוויר מומלצת מאוד לבעלי עסקים ומקומות ציבוריים, שיש בהם תנועה רבה של קהל. מסכי אוויר יאפשרו למקומות גדולים כקטנים להישאר ממוזגים, בין אם הדלתות תהיינה סגורות ובין אם הן תישארנה פתוחות, גם לאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא ספורט

מאת: אורליספורט25/06/129029 צפיות
אין כמו אופניים, לנסוע ברחובותיה היפים של תל אביב, לראות את האנשים מחייכים ולחלוף על פניהם עם אופניים ורודת ופרחוניות. כך לפחות אני דואגת לפתוח כל בוקר. אני לוקחת את האופניים שלי ונוסעת מספר רחובות, ככה להגיד בוקר טוב לעולם ולאנשים. אחרי הרכיבת אופניים היומית שלי אני חוזרת הביתה, מתקלחת, מתארגנת ומתחילה את היום שלי.

מאת: Haydeספורט19/02/128465 צפיות
ראובן שיף מאוהד מושבע של הפועל תל אביב לצופה מושבע במשחקים בטלוויזיה אבל בלי לוותר על זמן ספורטיבי בשטחים הפתוחים של רמת השרון

מאת: ask4web קידום אתריםספורט06/02/128436 צפיות
יצא לך פעם לשאול את עצמך איך האנגלית שלך? אם יצא לך לשהות בחוץ לארץ לתקופה מסוימת וודאי ראית כי לימוד אנגלית הינו דבר חשוב ומשמעותי ונצרך לשם שיחות יומיומיות

מאת: יובל בן בסטספורט07/03/119129 צפיות
קבוצות ספורט ואנשי עסקים נמדדים בתוצאות שלהם. מאמר זה ידון בקשר שבין השגים בספורט, בעסקים, ובתפקיד המנהלים והמאמנים

מאת: itayספורט04/06/099268 צפיות
דמיין לעצמך שהיה אפשר להנחות את גופך לבצע פעולות שהוא כבר יודע בלי להזיק לו דיי זהו כמה אפשר .. כמה הכבד יכול לסבול מכל הכדורים זריקות והרעלים למינהם פטנט של מדען בצבא הימי של ארה"C פיתח מדבקה שמשדרת תדרים שהגוף מכיר. רפואה סינית? ננו טכנולוגיה? מכירים שילוב מאוד מיוחד של מדע עתיק יומין וטכנולוגיה חדישה ויש אומרים האחרונה של העולם "הננו-טכנולוגיה"

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica