חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח נסיעות

מאת: דני אלבזביטוח - כללי04/06/20091283 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איש עסקים שנמצא בגפו ביעדים רחוקים ולעיתים במדינות עולם שלישי חשוף לגניבות,אלימות ומחלות.
הטיסות הארוכות, הג'ט לג (חמרמורת) והעייפות המצטברת אלה גורמיםאשר לבטח לא תורמים להרגשתו הבריאותית התקינה.

חברת הראל ביטוח בשיתוף עםGo!Safe מציעות לאיש העסקים ביטוח נסיעות מתקדם אשר מכסה עלכל צרכיו בחו"ל וניתן לרכישה ב-2 רמות:
• רמה יומיומית - המתאימה לנסיעות קצרותבפרקי זמן ארוכים.
• רמה שנתית - המתאימה לנסיעות תקופות יותר בפרקי זמןקצרים.

המוצרים של הראל בשיתוף עם Go!Safe נקראים:
Go!Safe מילניום (עלפי ימים)
Go!Safe פלטיניום (שנתי)

הכיסויים בפוליסות ביטוחנסיעות אלו גבוהים במיוחד וכוללים ביטוח למחשב נייד, ביטוח של טלפון נייד,ביטוח של חיות מחמד, רעידת אדמה, כבודה, איחור בהגעת כבודה, הוצאות רפואיות בעתאשפוז ושלא בעת אשפוז עד לסך של 1,000,000$.

דברי ערך, מחשב נישא (לפ-טופ),טלפון סלולארי - אלו הם הפריטים האלמנטאריים שנושא באמתחתו איש העסקים והם כולםמוגנים בפוליסה זו.

הפוליסה אפוא, באה להבטיח את איש העסקים בכל צרה ועניין.
חברות רבות בוחרות בביטוח זה.

ביטוח מטען

כל מטייל ישראלי אשר נוסע לחו"ל, נושא עימומגוון חפצים, אשר יקרים לליבו ואשר נחוצים לו על מנת לטייל או על מנת ליהנותמהטיול. רבים מהמטיילים מסכנים את ציודם האישי במהלך טיולם, בלי לדעת אפילו. המטיילהישראלי נוהג להפקיד את חפציו לעיתים במקומות לא בטוחים, או ללכת בשוק הומה כייסיםתוך שמצלמתו תלויה בגאווה על הצוואר.
סוכנותGo!Safe מציעה בכל פוליסה אשר אותההיא מספקת, כיסוי ספציפי לכלל הכבודה אותה נושא המטייל.
המבטח ישפה את המבוטחעבור אובדן או נזק ישיר למטענו האישי הנלווה אל המבוטח שארע בתקופת הביטוח.
לכלפוליסה יש סך מרבי של כיסוי, ואשר כולל מגוון כיסויים כמו:
• כיסוי לאובדן מטעןאישי נלווה.
• כיסוי לאובדן או גנבת תרמיל הגב.
• כיסוי לאובדן או גנבת מצלמהרגילה ומצלמת וידאו.
• כיסוי הוצאות הכרוכות בשחזור מסמכים אישיים.
חשובלציין כי בכל תביעה על אובדן או נזק לכבודה, על התובע להציג טופס תביעה המצורףלפוליסה כשהוא מלא וחתום על פרטיו כולל תיאור פרטי האירוע והמטען שאבד או ניזוק,ובצרוף האישורים המפורטים בהמשך: אישור על הודעה למשטרה ממקום האירוע בחו"ל, לחברתהתעופה או למשרד האחראי של כלי תחבורה ציבורי אחר, אישור רכישה וכן אישור שלטונותהמכס בארץ על הוצאת כבודה החייבת במכס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אלבז

מאת: דני אלבזטיולים בארץ19/03/131220 צפיות
כמה פעמים שאלתם את עצמכם, האם אתם באמת מכירים את הארץ שלכם? ולא, הכוונה היא לא לתל אביב, נתניה או חדרה. הכוונה היא לישובים עלומים יחסית, שמי שלא מגיע משם / יש לו בן או בת משפחה משם, פשוט לא שמע עליהם. בארץ מאות רבות של התיישבויות – חלקן לא מוכרות בכלל.

מאת: דני אלבזבתי מלון19/01/121250 צפיות
אם אתם נוסעים לחו"ל, הרי שאחד הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתאם, הוא מלון להתארח בו. אולם, לבחירת מלון יכולות להיות השלכות גם על אופי הטיול ועל החוויה בכללותה. מי שהתארח בעבר במלונות יוקרה יודע, כי אין תחרות לחוויה המיוחדת המוצעת על ידי מלונות יוקרה והתארחות בהם. מי שלא – הרי שאף פעם לא מאוחר מכדי להתארח ברמה אחרת לגמרי. על מלונות יוקרה בעולם כולו.

מאת: דני אלבזבריאות הנפש05/01/129157 צפיות
אם בעבר רבים מאיתנו בחרו לפנות אל רופא המשפחה או אל רופא מומחה אחר בשל בעיה בריאותית כלשהי (בין אם פיזית או נפשית), הרי שכיום יותר ויותר בוחרים לפנות אל מטפלים, המציעים פתרונות מסוג אחר. רפואת גוף-נפש מתייחסת ליחסי הגומלין שבין הנפש לגוף שלנו, ובכוח השפעתם של התודעה, החוויות והרוחניות על תהליך הריפוי. קיימים סוגים שונים של טיפולים וכן פתרונות ריפוי שונים, המספקים לנו את כל התנאים הנדרשים, הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית, כדי לאפשר לנו ריפוי מלא וצמיחה, תוך ניצול כוחות הריפוי הקיימים אצלנו.

מאת: דני אלבזגאדג'טים05/01/121253 צפיות
פיתוח אפליקציות לפייסבוק, לאייפון או לאייפד הינו פעולה מורכבת, הכוללת מספר שלבים שונים: תכנון, אפיון, עיצוב, פיתוח ושיווק. פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אלו, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחייהם של רבים בשנה האחרונה, מאפשר להשתמש ביתרונותיה של כל פלטפורמה (בין אם מדובר בפייסבוק באייפון או באייפוד) וליהנות מפתרונות שיווקיים ייחודיים.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091502 צפיות
ניהול שוטף וברור של מחלקות הפיתוח והרכש ומערכות שיווק ומכירות מתפקדות בצורה ראויה הן תנאים הכרחיים להצלחתו של כל בית עסק.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091445 צפיות
בישראל קיימות מספר חברות לפיתוח עסקי ומספר רב של יועצים אסטרטגים המלווים את תהליכי פיתוח מערך השיווק בחברות רבות במשק.

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/092078 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172794 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174828 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164254 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163532 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155317 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154855 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154760 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica