חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי חשמל

מאת: דניאל seoקניות 26/02/20111044 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בוקר אור לכולם, היום אני רוצה להגיד כמה מילים על המכשירי חשמל שאנחנו הכי זקוקים להם לניהול הבית. השאלה היא האם אנחנו באמת זקוקים להם? עקרונית התשובה היא בהחלט לא, לפני מאתיים שנה אנשים חיו מעולה ללא כיריים וללא מייבשי כביסה וללא מוצרים של קריסטל. הם ניהלו חיים מצוינים ולא היה חסר להם דבר.

אז איך קורה שאנחנו היום לא מסוגלים לעשות כמעט שום דבר ללא המכשירים האלו? איך קרה שאנחנו תלויים בהם לחלוטין בניהול חיי היום יום שלנו? הרי אתם בטח מכירים את הפרסומת הזו שזה עקרת בית אומרת לבעלה: אם לא יהיה לי כיריים של קריסטל- לא יהיה לך מה לאכול. אז נכון, זה רק פרסומת וככל הנראה הגזמה גדולה, אבל כך נראים החיים שלנו היום. אנחנו לגמרי תלויים במכשירים כמו מסכים ענקיים של טלוויזיות, כיריים של סימנס ועוד שורה ארוכה של מוצרים שבאים להקל עלינו ולתת לנו לעבוד קצת פחות קשה.

כיריים- למה בכלל צריך כיריים בבית? התשובה היא די ברורה: אנחנו רוצים לצור בקלות אוכל מבושל ומטוגן. אך האם לא יהיה עדיף להכין את כל הדברים בתוך תנור? בצורה כזו שהדברים יהיו מעודים ולא מטוגנים? עקרונית זה יכול להיות מאוד נכון, אך העניין כאן הוא חיסכון בזמן- הרי זה מה שכיריים נותנים לנו, זה מה שאנחנו צריכים מהם. האם נהיינו חברה שבה צריך הכול מהר והכול עכשיו? האם בעזרת כיריים אנחנו מכינים חביתה ספוגת שמן ולא מכינים אוכל בריא יותר? כן התשובה היא נכון בהחלט.

מסכים- המוצר הבא שהוא מסכים בא למלא צורך אחר לגמרי שלנו בתור אנשים, מסכים לא קריטיים לנו להצלחה בחיי היום יום. הם לא באים לענות על צורך חיוני כמו מזון, אך עדיין אנחנו מבזבזים סכומי כסף אדירים ועצומים על שורה ארוכה של מוצרים שאנחנו לא צריכים ולא ברור לנו בכלל למה אנחנו רוצים אותם. אז מה לעשות, האם תור חברה אנחנו לא צריכים לקנות מסכים? זה כבר תשובה אחרת לשאלה אחת לגמרי.

קריסטל- קריסטל מובאת כאן רק בתור דוגמה אחת לשורה ארוכה של חברות שהפכו להיות שם נרדף להצלחה בעולם המכשירים הביתיים. חברת קריסטל הגדולה עושה מאמצים אדירים לעשות כל מה שביכולתה על מנת לספק לנו את המכשירים המעולים ביותר, קריסטל וחברות אחרות בתחום הפכו להיות מקור לגאווה עבור המדינות מהן הן מגיעות.

 



תגיות המאמר: כיריים, מסכים, קריסטל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196118 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191333 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161447 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161897 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162144 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162252 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162093 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213751 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205205 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186838 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173166 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161594 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161711 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica