חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נועם קוריס עו"ד

מאת: רונן חזידיוור אלקטרוני05/03/20112432 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר הנוכחי נעסוק בתחום פעולתו של נועם קוריס. מאז ומעולם אנשים רבים בכל מקום וזמן, מנסים לנצל כל משאב חדש על מנת להתעשר. כך לדוגמא קרה כאשר הגיע אלינו עולם האינטרנט, אנשים רבים החליטו להקים עסקים סביב מהות האינטרנט לכל תחום ותחום ומתוך כך להניב רווחים עצומים, בניית אתרים, קידום אתרים, עיצוב אתרים ועוד..

אך כמו בכל תחום ישנם גם כאלה שתמיד אוהבים לנצל כל דבר בצורה מוגזמת. אנשים אילו נקראים "ספאמרים", "ספאם" = זבל, אנשי הזבל הינם אנשים המייצרים זבל אינטרנטי על מנת לספק לעצמם רווחים באמצעות האינטרנט.

מעוניינים לדעת איך מועיל הפצת זבל אינטרנטי להשגת רווחים?

זבל אינטרנטי הינו כל ניסיון לגשת אל אנשים פרטיים, המשתמשים בשירותי הגלישה השונים שיש באינטרנט ומתוך כך לגרום להם לקרוא דברים שאין בהם צורך אמיתי עבורם ומעולם לא בקשו אותו, והכל מען מטרה אחת, ניסיון ללכוד אותם לרכישה או לעיתים מספיקה התעניינות בלבד בכדי להרוויח את התשלום של החברות השונות את המוצרים שלהם או את החדשות השונות שהם מספרים לכולם עליהם בעל כורחם.

כאשר אנחנו מקבלים הודעות זבל מאנשים אינטרסנטים, החופש שלנו לפרטיות נפגעת, הודעות בלתי רצויות מתקבלות אלינו לקריאה חדשים לבקרים ולעיתים אפילו כמה פעמים ביום.

אנחנו מוצאים את עצמנו ללא יכולת סינון שקיימת בדואר האלקטרוני, מנסים לסחות בתוך ים הזבל של המפרסמים והמפיצים שלהם.

מה עושים?

איש יקר בשם נועם קוריס קם על מנת להציל אותנו מהזוועה שמנהלת בניגוד לחוק הישראלי. נועם קוריס הקובע כי על פי ניתוח של החוק הישראלי יש איסור מוחלט לשלוח דואר זבל גם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, נועם קוריס מייצג אנשים רבים שנפגעו מאותם אנשים המפיצים את הפרסומות ופוגעים לנו בעל כורחנו בחוויית השימוש ברשת החברתית.

נועם קוריס הינו אחד מהעו"ד המובילים ביותר בארץ, הבקיא מאוד בכל הקשור לתחום האינטרנט והחוקים העגונים בו.

לצערנו עו"ד רבים מעדיפים להציל את שמם ברחבי האינטרנט ולא נלחמים במי שצריל על מנת להגיע ליעדים הנכונים, ועל כן הערכתנו אל נועם קוריס  העו"ד שמגן את הזכויות שלנו כאזרחים המעוניינים לגלוש בשמחה ורוגע באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

 



תגיות המאמר: נועם קוריס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141214 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142561 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141594 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141334 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141231 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141330 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141258 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא דיוור אלקטרוני

מאת: דודישדיוור אלקטרוני06/12/142429 צפיות
מערכות דיוור אלקטרוני נמצאות איתנו כבר כמה שנים טובות. בהתחלה חשבנו ששיווק דרך אימייל הוא קל, כל מה שאנחנו צריכים זה להתחבר למערכת דיוור אלקטרוני, לשרבט כמה משפטים אודות החברה שלנו או אודות מוצר נפלא שהתחלנו למכור, והלקוחות ינהרו אלינו כמו מוסלמים המגיעים למכה בעת החאג'.

מאת: אלעד ציוןדיוור אלקטרוני08/12/138334 צפיות
כיצד לשווק נכון באימייל?

מאת: מיכאל רומנסקידיוור אלקטרוני16/09/132464 צפיות
כדי להצליח ולשמור על רלוונטיות בעולם התחרותי של היום, עסקים וארגונים לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים. כדי לשמור על פלח שוק וגם כדי להגדיל מכירות חשוב לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולמצוא כל העת לקוחות חדשים. למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לעשות כל זאת ואף יותר באמצעי מתוחכם של שליחת מיילים בכמויות. עם זאת, חשוב לעשות זאת נכון ועדיף לצורך כך לעבוד עם המקצוענים בתחום.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/09/132081 צפיות
אם אתם עובדים יחד עם עוד הרבה אנשים ואין לך זמן להעביר לכולם את אותה הודעה בטלפונים, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת ניוזלטר הטובה מכולן. אין אפשרות אחרת, כי זו הדרך הטובה והקלה ביתר עבורכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן. אין ספק כי מערת ניוזלטר הנה אקטיבית ובעלת יתרונות כל כך רבים כך שכל אחד צריך שתהיה לו מערכת ניוזלטר איכותית ושימושית. אל תפספסו את הדבר הטוב ביותר עבורכם, כי מערכת ניוזלטר יכולה לתרום לכם רבות.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/08/132320 צפיות
התדירות בה אנשים כיום פותחים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לבדוק הימצאותן של הודעות חדשות, עקפה מזמן את התדירות בה נפתחת תיבת הדואר שבחזית הבית. הקידמה הטכנולוגית גרמה לכך שכל אדם מחובר כמעט בכל שעות היממה אל האינטרנט ואל הדואר האלקטרוני שלו, ואף האובססיביות לשאלה ''האם חיפשו אותי?'' גורמת לכך שקיום דואר חדש נבדק תכופות

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני08/07/132183 צפיות
כל אחד שחי במאה הנוכחית שמע על ניוזלטר. וזאת מאחר שניוזלטר הפכה לאחת משיטות השיווק המובילות. עם מערכת ניוזלטר תוכל להגיע תוך שניות כמו אס אמ אס לכמות נכבדת של לקוחות תוך פרק זמן קצר, לכן חשו להשתמש במקביל לניוזלטר גם בדיוור אלקטרוני מחירים.

מאת: אורי ממוןדיוור אלקטרוני02/07/132010 צפיות
שיווק באימייל הינו מהאמצעים היעילים והרווחיים ביותר שקיימים ברשת באינטרנט, ומהווה מרכיב מהותי בכל אסטרטגיית שיווקית המתמקדת במדיום זה. במאמר זה נעסוק בדרכים הנכונות לשווק באימייל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica