חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח אומניות לחימה

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי10/03/20111402 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר תפקידן של האומנויות היה הישרדותי אך יכום בחלק באומנויות הלחימה מושם דגש על החן שבתנועות המתאמן, וחלקן מהוות ספורט תחרותי.

חלק מאומנויות הלחימה יונקות את שורשיהן במזרח הרחוק ומשולבות בדתות כדוגמת הבודהיזם ההינדואיזם ועוד.מטרותיה הן: לפתח את הגוף והנפש גם יחד, לשפר את הכושר הגופני, לפתח את הביטחון העצמי, להעלות את רמת הריכוז, להנחיל ערכים שונים תוך פיתוח היכולת ליישמם בכל תחומי החיים.

אומנויות לחימה מתאימה לכל הגילאים החל מילדים, בני נוער וכלה במבוגרים בגילאים שונים. לימוד אומנות לחימה בקרב ילדים, עוזר להם לשפר את ההערכה העצמית שלהם, מלמד משמעת עצמית, מנתב אגרסיות לאפיקים חיוביים ועוזר בהעלאת הביטחון העצמי אצל הילד.

לעומת זאת , לימודי אומנות לחימה עבור בני נוער ומבוגרים עוזרת בפיתוח הגמישות והסיבולת ושומרת על הכושר הגופני. האימונים מסייעים בחיזוק השרירים בגוף, ובשריפת קלוריות מוגברת.

בין סוגי אומנויות הלחימה נמנים הקארטה, קונג פו, ג'ודו, קרב מגע, סומו ועוד.

לימודי אומנויות לחימה מתבצעות כיום בצבאות השונים ובכל כח בטחוני או אבטחתי שיש בו סיכוי לאלימות הדורשות הגנה והתקפה.

במהלך לימודי אומנויות לחימה יכולים המאמן והמתאמן להיחשף לפציעות שונות, לכן, כדאי לרכוש ביטוח אחריות מקצועית.

ברכישת האחריות המקצועית נהנה המבוטח מכיסוי הוצאות הגנה משפטיות לתביעות שהוגשו נגד הרוכש עקב נזק שנגרם כתוצאה מרשלנות מקצועית של בעל העסק או של אחד מעובדיו, מהגנה מפני תביעות, המוגשות נגדו במהלך תקופת הביטוח, ומכיסוי ביטוחי רטרואקטיבי, במקרים בהם התרחש האירוע לפני מועד תחילת הפוליסה.

על הרוכש למלא טופס, במידה והוא רוכש את הביטוח תוך מילוי טפסים ידניים, אשר בו הוא מוסר פרטים אישיים על עצמו ועל יכולותיו ומוגבלויותיו, ולחתום על הצהרה שכל הפרטים שנמסרו תואמים את המציאות, הווה אומר, נכונים, מלאים ומדויקים, וחלה עליהם חובת שמירת הסודיות. כמו כן אין להעלים מידע העלול להטעות את חברת הביטוח כאשר היא שוקלת את ההצעה לרכישת הביטוח, על מנת לקבוע את גובה דמי הביטוח, ותנאים אחרים הקשורים לעריכת הביטוח.

ניתן גם לרכוש ביטוח אחריות מקצועית דרך אתרי האינטרנט של חברות הביטוח השונות, בהם מתבקש הרוכש למסור פרטים שונים כדוגמת כרטיס אשראי, ולסמן בתקנון על הצהרת הפרטים.

כל רוכש יכול לבחור לעצמו את הכיסוי הביטוחי וגבולות האחריות בהתאם לתנאי התשלום אותם הוא מעוניין לבצע. השתתפות עצמית נדרשת מהרוכש, וכן תשלום פרמיה, שכדאי שיהיה נמוך ככל האפשר. רוב חברות הביטוח מאפשרות מעבר מחברה אחת לשנייה תוך שמירה על רציפות ביטוחית והמשכיות מלאה של התנאים, אותה קיבל הרוכש בחברה שעזב.

ביטוח אחריות מקצועית ברוב המקרים נערך על בסיס הגשת תביעה. זאת אומרת הכיסוי ניתן לאחריות בשל תביעה שמוגשת נגד המבוטח. הביטוח לא מכסה תביעה בגין אירוע שהתרחש בתקופת הביטוח, אם תביעה כזו הוגשה לאחר תום תקופת הביטוח. ביטוח מעין זה יש הממליצים לחדש אותו מדי שנה.

חברת הביטוח תוחמת את תקופת קרות המקרה, במרבית המקרים, לתקופת הביטוח או לתקופה רטרואקטיבית.

כאשר רוכש הביטוח מפסיק את פעילותו, הוא חשוף עדיין לתביעה שתוגש נגדו בשל אירוע שקרה בזמן פעילותו, לכן יש הרוכשים כיסוי להפסקת פעילות, אשר נותן פיתרון ביטוחי לתביעות, על מיקרים שקרו לפני הפסקת הפעילות המקצועית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורן גרסון - סוכן ומשווק ביטוח מקצועי למאמנים בענפי הספורט השונים, אורן גרסון מתמחה בביטוח אחריות מקצועית וצד שלישי למאמנים בענפי הספורט השונים, כגון: מאמני כושר, אומנויות לחימה, יוגה, חד אופן, כולל ביטוח אחריות מקצועי לספורט אקסטרים ואתגרי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן גרסון

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי20/04/111265 צפיות
ביטוח אחריות מקצועית לתחום הספורט קיים לא רק עבור העוסקים בו באופן מקצועי, אלא גם עבור אנשים מן השורה אשר עוסקים בו באופן חובבני וחשופים לפגיעות. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי14/04/111873 צפיות
הביטוח הרגיל לא מכסה את כל הסיכונים הקיימים בעיסוק בכושר, לכן חשוב לבצע ביטוח לאחריות מקצועיות בתחום הכושר ולהימנע ממצבים שבהם אתה חשוף לתביעות ונטול כיסויים ביטוחיים. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי11/04/111125 צפיות
ביטוח אחריות מקצועית הכרחי על מנת לכסות את התחומים שאינם נכללים בביטוח הרגיל. ביטוח אחריות מקצועית לספורטאים מקצועיים חשוב במיוחד שכן פציעות ותאונות בתחום זה רווחות במיוחד. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אורן גרסוןביטוח בריאות07/04/111504 צפיות
ביטוח אחריות מקצועית בתחום הספורט הוא אינו עניין של מה בכך ומחייב בחינה מדויקת של הנושא. להלן סקירה קצרה בנושא.

מאת: אורן גרסוןביטוח בריאות04/04/111323 צפיות
ענף הספורט האתגרי שהחל לצבור תאוצה לאחרונה הוליד עימו את הצורך בביטוח אחריות מקצועית שמכסה את התחום. על כך במאמר שלהלן...

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי12/03/111458 צפיות
כמנעד סוגי העוסקים בתחום הספורט, ככה קיימים סוגים שונים של ביטוח אחריות מקצועית. כל ביטוח מותאם לסגנון המבוטח, באם הוא מאמן, מדריך כושר וכן הלאה, והכוונה היא לכל אחד אחר שימצא ביטוח מסוג זה יעיל ומגונן כלפי עיסוקו.

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי04/03/111288 צפיות
מדוע חשוב למאמנים מתחום הכושר ובענפי הספורט השונים לעשות ביטוח אחריות מקצועית ופוליסה צד שלישי, כל הפרטים המלאים מדוע כדאי במאמר הבא

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172792 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174827 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164252 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163531 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155316 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154853 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154759 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica