חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח אחריות מקצועית לחובבנים בתחום הספורט על פי גילם.

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי20/04/20111264 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קהל העוסקים בענפי הספורט השונים הולך ומתרחב ועימו גם הצורך להגדיל את סוגי הביטוחים הקיימים עד עתה. כל ביטוח מותאם לסגנון המבוטח, בין אם הוא מאמן, מדריך כושר או כל אחד אחר שימצא ביטוח מסוג זה כיעיל עבורו. המטרה היא להתאים לכל מבוטח ביטוח אחריות מקצועי ייחודי על פי תחום התייחסותם בנוסף לבסיס המשותף לכל הביטוחים.

ביטוח אחריות מקצועית קיים לא רק עבור העוסקים לפרנסתם בתחומי הספורט השונים. גם חובבי הספורט שעוסקים בספורט להנאתם הפרטית ולא על מנת להתפרנס, חשופים לפגיעות כתוצאה מעיסוקם זה. עובדה זו מאלצת אותם לדאוג לביטחונם באופן עצמאי, כיוון שאינם מבוטחים דרך אף גוף שדואג לרווחתם במידה ויינזקו מתאונה, שתשבש את אורח חייהם.

ביטוח אחריות מקצועית לחובבנים נחלק לשניים: ביטוח אחריות מקצועית לילדים ובני נוער וביטוח אחריות מקצועית למבוגרים.


ביטוח אחריות מקצועית לילדים ובני נוער חובבנים, מתייחס לבני הגילאים הצעירים יותר, שעוסקים בספורט להנאתם ולא כעיסוק מקצועי . למרות הנטייה לחשוב שילדים מבלים את רוב זמנם על המחשב, הרי שזו הנחה שגויה. פעילויות הספורט בקרב ילדים ובני נוער, היום יותר מתמיד, התפתחו מאד ואף אימצו את המגמה הרווחתשל ספורט האקסטרים. גלישת סקייטבורד, שנמנית עם ענפי ספורט האקסטרים תפסה תאוצה והפכה ללהיט גדול היום לא רק בקרב בני הנוער, אלא גם בקרב ילדים בגילאים צעירים יותר. ספורט זה הוא מהמסוכנים ביותר. גם פעילויות הספורט האחרות שכולנו מכירים מילדותינו ככדור יד, כדורגל, אמנויות הלחימה וכדומה, עדיין ממלאים את זמנם של הילדים כבעבר. פעילויות אלה טומנות בחובן סיכונים מוחשיים. ביטוח אחריות מקצועית לחובבנים בגיל הילדות והנוער, מותאם לעיסוקים אלו ולסכנות הכרוכות בהן.


ביטוח אחריות מקצועית למבוגרים פונה למבוגרים שעוסקים בספורט באופן חובבני בין אם מדובר בחדר כושר, בחוגים למבוגרים או בפעילות ספורט עצמאית כג'וגינג, רכיבה על אופניים, שחייה וכדומה. פעילות ספורטיבית בקרב מבוגרים מקובלת מאד כיוון שהיא מומלצת על ידי רופאים לשמירה על בריאות, גמישות ורעננות ובייחוד בגילאים הבוגרים יותר. לכן מבוגרים רבים מתחילים לעסוק בספורט עם עליית הגיל. ככל שעולה הגיל, כך חשוף הגוף ליותר פציעות ומכאן חשיבותו הרבה של ביטוח האחריות המקצועית עבורם.


ביטוח אחריות מקצועית לחובבנים בתחום הספורט נותן את הדעת לכך שעיסוק זה אינו מקצועי עבור העוסקים בו, ועל כן הם יותר חשופים לפגיעות גופניות.


הוא מכסה שטחים נרחבים ומגוונים שעשויים להופיע באופן בלתי צפוי, להיות בעייתיים ולשבש את אורח החיים כמו היעדרות מעבודה או לימודים, טיפולים פיזיולוגיים ונפשיים וכו'.

מכיוון שלחברות הביטוח יש דרישות שצריך לעמוד בהן, כדאי לברר ולהבין את פרטי הביטוח עליו אתם חותמים, להתעכב על כל סעיף ועל כל פרט, להעמיק ולשאול לגבי מה שאינו ברורולשים לב שאתם מבינים את כל התנאים. כך תוכלו למנוע מצב שבו חברת הביטוח תתנער מכיסוי הביטוח, בטענה שלא נמסרו פרטים מדויקים או שאינכם עומדים בדרישותיה.

לסיכום, ביטוח אחריות מקצועית קיים עבור כל אחד העוסק בתחום והוא חיוני ואף הכרחי. ביטוח אחריות מקצועית ימנע מכם להיקלע למצבים לא רצויים של השבתת חלק ניכר מחייכם או של תביעות כספיות כלפיכם ויעניק לכם שקט נפשי וחדוות עשייה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורן גרסון - סוכן ומשווק ביטוח מקצועי למאמנים בענפי הספורט השונים, אורן גרסון מתמחה בביטוח אחריות מקצועית וצד שלישי למאמנים בענפי הספורט השונים, כגון: מאמני כושר, אומנויות לחימה, יוגה, חד אופן, כולל ביטוח אחריות מקצועי לספורט אקסטרים ואתגרי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן גרסון

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי14/04/111873 צפיות
הביטוח הרגיל לא מכסה את כל הסיכונים הקיימים בעיסוק בכושר, לכן חשוב לבצע ביטוח לאחריות מקצועיות בתחום הכושר ולהימנע ממצבים שבהם אתה חשוף לתביעות ונטול כיסויים ביטוחיים. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי11/04/111125 צפיות
ביטוח אחריות מקצועית הכרחי על מנת לכסות את התחומים שאינם נכללים בביטוח הרגיל. ביטוח אחריות מקצועית לספורטאים מקצועיים חשוב במיוחד שכן פציעות ותאונות בתחום זה רווחות במיוחד. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אורן גרסוןביטוח בריאות07/04/111504 צפיות
ביטוח אחריות מקצועית בתחום הספורט הוא אינו עניין של מה בכך ומחייב בחינה מדויקת של הנושא. להלן סקירה קצרה בנושא.

מאת: אורן גרסוןביטוח בריאות04/04/111323 צפיות
ענף הספורט האתגרי שהחל לצבור תאוצה לאחרונה הוליד עימו את הצורך בביטוח אחריות מקצועית שמכסה את התחום. על כך במאמר שלהלן...

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי12/03/111458 צפיות
כמנעד סוגי העוסקים בתחום הספורט, ככה קיימים סוגים שונים של ביטוח אחריות מקצועית. כל ביטוח מותאם לסגנון המבוטח, באם הוא מאמן, מדריך כושר וכן הלאה, והכוונה היא לכל אחד אחר שימצא ביטוח מסוג זה יעיל ומגונן כלפי עיסוקו.

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי10/03/111402 צפיות
אומנות לחימה הינה יכולת נרכשת שעוזרת בקרב פנים מול פנים. היא מורכבת מאוסף של תנועות ותרגילים הן גופניים והן רוחניים תוך שימוש בידיים וברגליים ובחלק גם בשימוש בנשק קר, לכן במהלך האימונים חשוב שיהיה ביטוח מקצועי מקיף

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי04/03/111288 צפיות
מדוע חשוב למאמנים מתחום הכושר ובענפי הספורט השונים לעשות ביטוח אחריות מקצועית ופוליסה צד שלישי, כל הפרטים המלאים מדוע כדאי במאמר הבא

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172792 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174827 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164252 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163531 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155316 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154853 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154759 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica