חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח אחריות מקצועית- כושר

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי14/04/20111872 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תביעות משפטיות כנגד נותני שירותים וביניהם אלו הנותנים שירותים בתחום הכושר הולכות ונעשות יותר ויותר תדירות. לרוב, מגובות התביעות בטיעונים שרשלנותו המקצועית של הנתבע גרמו לנזקים לתובע.

ריבוי התביעות מחייבות את העוסקים במקצועות השונים להיערך בהתאם. אחת מדרכי ההיערכות היא רכישת ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח הכולל בתוכו כיסוי ביטוחי שמתאים לסיכונים האפשריים לבעל המקצוע המסוים.

ביטוח האחריות המקצועית מקנה במידה שיש צורך הגנה משפטית מקיפה על ידי צוות רב תחומי של אנשי מקצוע מתאימים כדוגמת רופאים ועורכי דין , טיפול בתביעה תוך שמירה על שמו הטוב של הנתבע, ליווי מקצועי לאורך תקופת התביעה וייעוץ מקצועי בכל אחד משלבי התהליך.

גובה הפרמיה המשולמת בביטוח אחריות מקצועית, כמו בכל סוג אחר של ביטוח נקבעת בהתאם לסיכון אליו נחשפת חברת הביטוח. ככל שהסיכון הכלכלי אליו היא חשופה רב יותר, כך עלות הביטוח תהיה גבוהה יותר. ריבוי התביעות בשנים האחרונות הביא לעליה משמעותית בגובה הפרמיה ובהתאמה גם לעליה במחירים של פוליסות הביטוח השונות.

רוב פוליסות הביטוח דומות זו לזו. השוני ביניהן מתייחס לתוקף הכיסוי הביטוחי במקרה בו הוגשה תביעה, שנים לאחר שהמקרה התרחש. בדרך כלל, פוליסת הביטוח המקצועית תעניק כיסוי מקצועי במקרים בהם מוגשת תביעה כאשר הפוליסה עדיין בתוקף. הכיסוי הביטוחי ניתן לנתבע בשל תביעה כל עוד היא מוגשת במהלך תקופת הביטוח. הביטוח אינו מכסה תביעה שהוגשה לאחר תום תקופת הביטוח.

ביטוח בתחום הכושר מיועד למדריכי כושר, מאמני לחימה, מאמני כדורגל, כדורסל, טניס, שחייה, שיט וכו'. העיסוק בספורט הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות וכתוצאה מכך נפתחו הרבה מועדוני כושר חדשיםברחבי הארץ. מכוני הכושר שבשוק קיימים בסגנונות שונים ובהיקפים שונים והם מציעים לציבור מגוון פעילויות. הפעילות הגופנית מעצם טבעה מעלה את הסיכון להיפצע. על מנת למנוע פציעות, מדריכי הכושר צריכים להיות קשובים לצרכיו של המתאמן, להתאים את האימון ליכולותיו ולא להעמיס עליו מעבר ליכולתו.

ביטוח חדרי כושר הכרחי לקיומו של מכון כושר. על מנת שבעליו של חדר הכושר יהיו מוגנים בפני נזק, הפסדים כספיים ותביעות משפטיות שונות, יש להיות מבוטח על ידי רכישת פוליסת ביטוח חדרי כושר, המבטח את הציוד המשמש לסוגים שונים של אימונים.שוויו של הציוד הקיים במכוני הכושר גבוה מאוד. הציוד כולל, בין היתר, הליכונים, אופני ספינינג, משטחי הליכה ומשקולות. נעשה בו שימוש יומיומי על ידי המנויים במכון הכושר ולכן הוא חשוף מאד הן לפגיעות חיצוניות והן לפגעי הזמן.

לכן, רכישת הביטוח חשובה גם למתאמנים, שעושים שימוש בציוד שקיים בחדרי הכושר וגם לעובדים ולמאמנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורן גרסון - סוכן ומשווק ביטוח מקצועי למאמנים בענפי הספורט השונים, אורן גרסון מתמחה בביטוח אחריות מקצועית וצד שלישי למאמנים בענפי הספורט השונים, כגון: מאמני כושר, אומנויות לחימה, יוגה, חד אופן, כולל ביטוח אחריות מקצועי לספורט אקסטרים ואתגרי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן גרסון

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי20/04/111264 צפיות
ביטוח אחריות מקצועית לתחום הספורט קיים לא רק עבור העוסקים בו באופן מקצועי, אלא גם עבור אנשים מן השורה אשר עוסקים בו באופן חובבני וחשופים לפגיעות. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי11/04/111125 צפיות
ביטוח אחריות מקצועית הכרחי על מנת לכסות את התחומים שאינם נכללים בביטוח הרגיל. ביטוח אחריות מקצועית לספורטאים מקצועיים חשוב במיוחד שכן פציעות ותאונות בתחום זה רווחות במיוחד. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אורן גרסוןביטוח בריאות07/04/111504 צפיות
ביטוח אחריות מקצועית בתחום הספורט הוא אינו עניין של מה בכך ומחייב בחינה מדויקת של הנושא. להלן סקירה קצרה בנושא.

מאת: אורן גרסוןביטוח בריאות04/04/111322 צפיות
ענף הספורט האתגרי שהחל לצבור תאוצה לאחרונה הוליד עימו את הצורך בביטוח אחריות מקצועית שמכסה את התחום. על כך במאמר שלהלן...

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי12/03/111458 צפיות
כמנעד סוגי העוסקים בתחום הספורט, ככה קיימים סוגים שונים של ביטוח אחריות מקצועית. כל ביטוח מותאם לסגנון המבוטח, באם הוא מאמן, מדריך כושר וכן הלאה, והכוונה היא לכל אחד אחר שימצא ביטוח מסוג זה יעיל ומגונן כלפי עיסוקו.

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי10/03/111402 צפיות
אומנות לחימה הינה יכולת נרכשת שעוזרת בקרב פנים מול פנים. היא מורכבת מאוסף של תנועות ותרגילים הן גופניים והן רוחניים תוך שימוש בידיים וברגליים ובחלק גם בשימוש בנשק קר, לכן במהלך האימונים חשוב שיהיה ביטוח מקצועי מקיף

מאת: אורן גרסוןביטוח - כללי04/03/111288 צפיות
מדוע חשוב למאמנים מתחום הכושר ובענפי הספורט השונים לעשות ביטוח אחריות מקצועית ופוליסה צד שלישי, כל הפרטים המלאים מדוע כדאי במאמר הבא

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172792 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174827 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164252 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163531 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155316 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154853 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154759 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica