חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להתחיל עם בחורה - סוגים נוספים של פתיחים – חלק ב'

עוד פתיח שממש אהבתי, והוא טוב במיוחד בהתחלה של לימוד סודות הפיתוי, כשעוד קיים הפחד לגשת לבחורה: תדפיס דף שבצד אחד יהיה כתוב בענק "משפטי פתיחה" או "כך תכבוש כל בחורה" ובצד השני תדפיס המון משפטי פתיחה מפגרים בסגנון "תגידי, אבא שלך גנן? אז איך יצא פרח יפה כמוך?". כשאתה יוצא ללמוד איך להתחיל עם בחורה פשוט תבוא לקבוצת בחורות, תעצור אותן ותתחיל לקרוא את אחד הפתיחים לאט ועם הפסקות, כאילו שאתה קורא את זה בפעם הראשונה. חשוב שהבחורה תראה את ההדפס "משפטי פתיחה". כשאני עשיתי את זה, הבחורות שהתחלתי איתן צחקו בקול רם והצטרפו אלי כדי להתחיל עם בחורות אחרות. איכשהו יצא, שכל ערב שהתחיל בהדפסת הדף הזה, יצא משליטה לחלוטין ומצאתי את עצמי, מבלי שהתכוונתי בכלל, מדבר עם 3-4 קבוצות של בנות במקביל. לאחר 3 יציאות לקניון עם הדף שכזה, שבהן תתחיל עם כל בחורה שתראה, הפחד שלך מלהתחיל עם בחורות יעלם כאילו שלא היה לעולם.המטרה של הפתיח היא להראות לבחורה שאתה לא תופס את עצמך ברצינות ואתה לא תופס אותה ברצינות. הרעיון ב-איך להתחיל עם בחורה הוא חלק מאימוץ גישה כללית של קלילות ומשחק (על כך יש פרק שלם באימוץ הגישה הנכונה).


פתיח קריאה קרה – לפי אומנות הפיתוי, קריאה קרה היא טכניקה בה אתה יכול לדעת דברים על אנשים ללא הכרות מוקדמת בהסתמך על דברים שונים. תחומים שונים שניתן לעשות בהם שימוש: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, גרפולוגיה, קלפי טארוט ועוד. פתיח קריאה קרה מתבצע כאשר אתה ניגש לבחורה ואומר לה משהו עליה, על האישיות שלה או על האופי שלה. בחורות מאוד אוהבות לשמוע דברים כאלה והן ייהנו מגבר שמתחיל לדבר איתן בצורה כזו. אם תצליח לבצע קריאה קרה מוצלחת הבחורה תחשוב שיש לך יכולות מיוחדות ותהיה מאוד מסוקרנת לגביך. אם אתה מעוניין להשתמש בקריאה קרה, ראה את הפרק הרלוונטי ב- סודות הפיתוי.

טיפים חשובים לדקות הראשונות של פתיחת השיחה

כשאתה לומד איך להתחיל עם בחורה, בדקות הראשונות זה טבעי שאתה תהיה זה שתדבר יותר. תהיה מוכן לקחת חלק פעיל יותר בשיחה בהתחלה. היתה בעבר אמונה בעולם הפיק אפ שהגבר מדבר תשעים אחוז מהזמן בעשר דקות הראשונות של השיחה. אני לא חושב שזה נכון, אבל אין ספק שבהתחלה הגבר שמתחיל שיחה צריך להיות מוכן לדבר קצת יותר מהצד השני. אני ממליץ להמשיך לדבר בכמה הדקות הראשונות עד שהשיחה "תתפוס". אין לי דרך מספקת להדגיש עד כמה זה חשוב. לרוב, אם תמשיך לדבר מספיק, השיחה תתפוס לפי סודות הפיתוי. דוגמא:

סטס: "בנות, אני חייב חוות דעת נשית קצרה, יש לי פה ויכוח עם ידידה שלי – אפשר לסיים מערכת יחסים בטלפון?"
בנות: "לא, זה לא יפה וזה לא לעניין. צריך להיפגש ולסיים את זה פנים מול פנים."
סטס: "פשוט ידידה שלי אומרת שאם יוצאים קצת זמן אז אין בעיה לסיים את זה גם בטלפון."
בנות: "לא, מה פתאום, גם אם זה רק חודש צריך עדיין להיפגש."
סטס: "לכן פעם קרה שגבר נפרד מכן בטלפון?"
בנות: "ממש לא."
סטס: "האמת שאחותי יוצאת עם בנים מהאינטרנט כל הזמן ואם אחרי שבועיים שהם יוצאים היא רואה שזה לא מתפתח לקשר רציני היא חותכת ממנו בטלפון."
בנות: "אוקיי.. ו.."
סטס: "יש לי אליכן שאלה – נניח שעכשיו אתן רואות מישהו ממש חמוד יושב על הבאר, אתן מסוגלות ללכת אליו ולהתחיל איתו?"
בנות: "לא, מה פתאום? שהוא יבוא ויתחיל איתנו!"
פה מתחיל דיון חדש.... אבל שימו לב לכך שהיה שלב באמצע השיחה שהשיחה דעכה אבל אני המשכתי לדבר ולדבר, ופתחתי נושא שיחה חדש עד שהשיחה המשיכה וזרמה.

תן לבחורה הזדמנויות לדבר

ב- אומנות הפיתוי, כאשר אתה פותח שיחה עם בחורה מאוד מומלץ לשתף אותה ולתת לה לדבר. בחורה שהתחלת לדבר איתה לרוב תהיה פחות תקשורתית בהתחלה, לכן התפקיד שלך הוא לעזור לה להיות יותר תקשורתית ולגרום לה לזרום איתך בשיחה. לכן פתיח דיעה הוא פתיח כל כך מוצלח. הוא מאפשר לבחורה לבטא את הדעה שלה ונותן לה "סיבה" לדבר הרבה כבר בהתחלה. גם כאן, אם באמת תתעניין בבחורה ובמה שהיא אומרת, היא תפתח אליך הרבה יותר מהר והשיחה תהפוך לזורמת.

נסה את זה בבית:

צא לקניון/פאב/מועדון הקרוב לביתך, ותתאמן 10 פעמים לפחות על כל אחד מהפתיחים שראית פה, לא רק שזה יביא לך המון ביטחון עצמי ב- אומנות הפיתוי, זה גם יגרום לך להבין לאיזה פתיח אתה מתחבר יותר ולאיזה פחות. והכי חשוב, זה יעורר בך את רוח הקלילות שאני מדבר עליה פה כל כך הרבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטס סגין מלמד את אומנות הפיתוי לגברים שרוצים ללמוד את סודות

הפיתוי. הוא מלמד את כל שלבי ה-פיתוי החל מהשלב של איך להתחיל עם בחורה

ועד שלב מערכות היחסים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סטס סגין

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים06/03/121762 צפיות
סודות הפיתוי בפייבוק, איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק. עצות של אומונות הפיתוי.

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים22/02/121500 צפיות
רוצה לגשת אליה אבל לא יודע איך? מאמר זה עוסק בזיהויי סימני עניין מצד הבחורה במועדון, למי לגשת ומתי.

מאת: סטס סגיןדייטינג12/02/121902 צפיות
שימוש נכון במגע בתחום אומנות הפיתוי יכול להביא לך תוצאות משמעותיות, איך להתחים עם בחורה ולהגיע איתה עד למיטרה בעזרת שימוש במגע. מגע, אחד הכלים החשובים ביותר של סודות הפיתוי במועדונים.

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים01/12/112756 צפיות
כל אחד מאיתנו מצא את עצמו, בנקודה כזו או אחרת, במצב שבו הוא רוצה להתחיל עם בחורה יפה. בין אם היא פשוט עוברת לידינו או יושבת בשולחן מולנו במסעדה, המחשבה עברה לנו בראש. אבל כשהגיע הזמן לגשת, פשוט ישבנו ונתנו לעצמנו תירוצים למה זה לא הזמן המתאים להתחיל אתה. רוב הגברים מסרבים להתחיל עם נשים פשוט כי אין להם מושג איך לעשות זאת, במיוחד ברחוב. היי, זה מספיק קשה להתחיל עם נשים במועדונים – במקום שבו הסביבה מזמינה תקשורת חברתית – תדמיינו כמה זה קשה בעולם החיצוני.

מאת: סטס סגיןאימון אישי15/06/111558 צפיות
למה הצורה שבה אתה חושב ותופס את עצמך משפיעה על ההצלחה שלך עם נשים, ואיך תשפר בעזרת הצורה שאתה חושב את היכולות שלך באומנות הפיתוי.

מאת: סטס סגיןאימון אישי15/06/111368 צפיות
למה הצורה שבה אתה חושב ותופס את עצמך משפיעה על ההצלחה שלך עם נשים, ואיך תשפר בעזרת הצורה שאתה חושב את היכולות שלך באומנות הפיתוי.

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים21/05/112558 צפיות
טכניקת האדישות - לפי אומנות הפיתוי זה לענות ישירות, תשובה קצרה, בלי שום תגובה רגשית.

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205455 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173096 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172646 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172734 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162230 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161669 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162392 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica