חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוגורט דנונה לדיאטה בריאה ופשוטה

החורף שתיכף מסתיים יחד עם האביב שמתחיל להראות את אותותיו מזכירים לנו בדרך כלל דבר חשוב אחד, תיכף מתחילה עונת הרחצה. במילים אחרות, ממחר דיאטה. אבל כל אישה יודעת שבין קריירה תובענית, דרישות האמהות והניסיון לשמור על שפיות, קשה מאוד להתחיל לתכנן דיאטה מוקפדת עם לוח זמני ארוחות מסודר. בנינו, זה הרבה יותר פשוט לחטוף קרואסון בבוקר ולהזמין אוכל בצהריים. אז זהו, שלמעשה, אפשר לשמור על תזונה בריאה ורזה הרבה יותר בקלות ממה שכולן חושבות. יוגורט דנונה למשל, יכול לסייע ליהנות ממזונות חיוניים לבריאות, טעימים ובעיקר נוחים לשימוש האם המתרוצצת.

יוגורט דנונה לבריאות

לפני הכול, יוגורט דנונה מיטיב עם הבריאות.חוקרים רפואיים גילוכי הוספת מיקרואורגניזמים לחלב, כדי לגרום לתהליך ההחמצה היוצר את היוגורט בסופו של דבר, מסייעת לפעילות מערכת העיכול שלנו. יתרה מכך, ליוגורט דנונה יש תוספות המיטיבות עם בריאותנו: למשל, חתיכות פרי כמו תפוח ואפרסק או גרנולה עם חמוציות או תמרים.תוספות אלה, מעצימות את הערך התזונתי של היוגורט דנונה בכך שהן מכילות בין היתר סיבים תזונתיים, דבר שהתגלה כחשוב מאוד לתחזוקה השוטפת של הגוף, שכןהם מחזקים את הפלורה הטבעית והחשובה של המעי.

ומילה לנשים, רובנו נתקלנו בצער בקנדידה או בפטרייה ולמדנו כי נשים רבות סבלו או יסבלו ממנה בעיקר לאחר נטילת אנטיביוטיקה. מי שביקרה אצל רופאים רבים או חיטטה באינטרנט ודאי כבר יודעת כי אחת ההמלצות היא לאכול יוגורט דנונה ביו. נמצא כי החיידקים הידידותיים שהוספו ליוגורט דנונה יכולים להועיל לאיזון הגוף אחרי אנטיביוטיקה המחסלת גם את החיידקים הטובים בגוף. המלצה נוספת היא לאכול חמוציות,שגם כן מסייעות לגוף האישה להימנע שוב מפטרייה.רק אלו סיבות מצוינות להזין את הגוף ביוגורט דנונה ובעיקר בזה עם תוספת החמוציות.

יוגורט דנונה לדיאטה נוחה

אבל, עם כל הכבוד לבריאות, ויש כבוד. אנחנו רוצות כאמור גם להרזות לקראת הקיץ ואם אפשר מבלי לטרוח יותר מידי. אז נכון, אין פתרונות קסם, ויוגורט דנונה כנראה לא יהפוך אתכן לבר רפאלי מחר בבוקר, גם לא בטוח שצריך. אבל יוגורט דנונה כן יכול לסייע לכן לאכול שפוי יותר ורזה יותר במהלך היום העמוס.

ליוגורט דנונה מבחר טעמים ובעיקר מבחר של אחוזי שומן. תוכלו למצוא יוגורט דנונה עם חתיכות פרי עם 3% שומן או עם 0%,תוכלו למצוא גם יוגורט דנונה טבעי או בטעמם מעודן עם כל אחוזי השומן שבין אפס לשלושה.

אך גולת הכותרת היא הנוחות, במקום לחטוף קרואסון בדרך החוצה, קחי ביד משקה של יוגורט דנונה שיהיה בריא ורזה יותר. במקום להישאר רעבה ולאכול חטיפים בין ארוחות, העדיפי לקחת למשרד יוגורט דנונה עם גרנולה ותרוויחי תזונה בריאה יותר, רזה יותר ולא פחות מכך,ערבה לכל חך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהבת לכתוב ולאכול

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה אופיר

מאת: דנה אופיר מתכוני סלטים20/04/118970 צפיות
בימי החג יש מפגשים חגיגיים רבים בבית או בטבע הודות למוצרי אחלה תוכלו להציע מגוון גדול של טעמים של סלטים או מטלים מבלי לטרוח שעות במטבח, כל הפרטים במאמר שלפניכם

מאת: דנה אופיר מתכונים ואוכל - כללי20/04/113355 צפיות
שוקולד הוא לא רק ממתק אלא יכול לשמש ככלי למשחק ופעילויות עם הילדים בעיקר בימי חופש או ימי הולדת, כל הפרטים על משחקים, יצירות והנאה עם שוקולד במאמר שלפניכם.

מאת: דנה אופיר מתכונים ואוכל - כללי18/04/111209 צפיות
מחקרים רפואיים רבים נעשו במטרה למנוע מחלות, רבים מהם מתעסקים בתזונה נכונה כדרך לשמור על בריאותינו. כך לדוגמא נערכו מחקרים רבים על יוגורט המפורטים במאמר שלפניכם

מאת: דנה אופיר מתכוני מתוקים18/04/111582 צפיות
עלית מציעה מגוון של טעמים מפתיעים בסדרות השונות של שוקולד פרה, טעמים שיוציאו אתכם מעט מהשגרה. הפרטים במאמר

מאת: דנה אופיר מתכוני מתוקים24/03/112651 צפיות
קשה למצוא אנשים שלא אוהבים לאכול שוקולד, בישראל החפיסה המוכרת ביותר היא זו עם הפרה המחייכת מהעטיפה ובשמה הרשמי שוקולד פרה. במאמר זה ריכזנו עבורכם 15 עובדות שאולי לא ידעתם על שוקולד פרה.

מאת: דנה אופיר מתכונים ואוכל - כללי24/03/111464 צפיות
לפעמים יש נטייה לחשוב כי סלטים מוכנים מלאים בשומן, בחומרים משמרים ואינם בעלי ערכים תזונתיים. אך לא רק שמידע זה אינו מבוסס, הוא אף מטעה ולפעמים יכול להזיק לאנשים. במאמר זה ננסה להסביר לכם את שלבי הייצור של סלט מוכן של אחלה, כדי שתוכלו לבסס את העמדה שלכם ולרכוש אחלה סלטים ללא חשש.

מאת: דנה אופיר מתכוני סלטים24/02/119549 צפיות
אחד הסלטים המוכנים הפופולאריים ביותר, שנמצא כמעט בכל מטבח בישראל הוא סלט חומוס . זהו סלט נפוץ בקרב עמים שונים, נשים וגברים וילדים ומבוגרים כאחד. היום כבר ידוע שהמשיכה לסלט זה אינה מקרית והיא מתחילה אי שם הרחק בנבכי ההיסטוריה. כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205264 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205184 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205488 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205577 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195886 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196092 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183089 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica