חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפתעות בפה עם שוקולד פרה

מאת: דנה אופיר מתכוני מתוקים18/04/20111581 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פורסט גאמפ, בסרט המצליח, אמר את המשפט הבלתי נשכח: "החיים הם כמו קופסא של שוקולד, לעולם אינך יודע מה תקבל", הוא כמובן התכוון לחבילות הבונבוניירה שלרוב מקבלים אחרי שמישהו ביקר בחו"ל. אך היום, עם הטעמים החדשים של שוקולד פרה נדמה שכל קוביית שוקולד פרה מכילה בתוכה הפתעות חדשות וטעמים שלא ציפית להם בכל ביס.

יוצא מהשגרה

חלק מהטעמים נראים אולי שגרתיים, אבל הדרך שבה משלבים ומייצרים אותם כשוקולד פרה גורמת לכל טעם מוכר לצאת מעט מהשגרה. כך למשל שוקולד מריר עם אגוזים שלמים. רבים מכירים את הטעם של שוקולד מריר, הם ודאי גם מכירים את הטעם של שוקולד פרה חלב עם אגוזים. אך החיבור של שוקולד מריר ואגוזים שלמים יוצר טעם משובח במיוחד שלאו דווקא מצפים לו כאשר נוגסים בקוביית השוקולד.

שילובים חדשים

דבר נוסף שעושה עלית במוצרים מבית שוקולד פרה זה להביט בסביבה ולשלב בין טעמים מוכרים לטעם המשובח של השוקולד.כך למשל, בסדרה המפנקת של שוקולד פרה, נדמה כי מישהו ישב לאכול פינוקים במסעדה איכותית במיוחד וסימן לעצמו את כל מה שאהב, אחר כך הוא החליט לחבר בינם לבין הטעםהמשובח של שוקולד פרה. כמובן, שתהליך פיתוח הטעמים הוא הרבה יותר מקצועי, עד שמוצאים את הטעם הנכון יש טכנולוגי מזון אשר עובדים על כך קשה מאוד בתנאי מעבדה.

הודות לכל זאת, תוכלו ליהנות מטעמים מפנקים במיוחד של שוקולד פרה עם קרם בורלה, שוקולד פרה עם פנקוטה פיסטוק, שוקולד פרה עם מוס אגוזים או טראפלס שוקולד. מכוון שכאשר אוכלים קינוחים במסעדה הם מגיעים לרוב עם קפה משובח לצידם אז יצא טעם נוסף של שוקולד לבן עם גרגירי קפה.

קופצות בפה

גם לילדים פיתחה עלית טעמים מפתיעים במיוחד של שוקולד פרה בעזרת שילובים של דברים מוכרים, הפעם מעולם הממתקים. יתכן שגם אתם זוכרים את הסוכריות הקופצות, אלו שאכלנו כילדים ועשו כרצונם בתוך חלל הפה שלנו, עכשיו דמיינו את כל החוויה הזו יחד עם שוקולד במילוי של הרבה קרם חלב, מעדן של ממש.

חטיף שוקולד נוסף לילדים מחבר בין שוקולד עם מילוי קרם חלב ובין מלא מלא עדשים צבעוניות המוכרות גם כן מהילדות. חטיפי הילדים מגיעים כאצבעות שוקולד כך שחבילה אחת יכולה להתחלק בקלות בין כמה ילדים או מבוגרים כמובן. דרך נוספת ליהנות משוקולד פרה לילדים היא בחבילות מיקס שבהן יש חפיסות קטנות של כל אחד מהשוקולדים לילדים כך שניתן להיות מופתעים בכל פעם ששולפים שוקולד פרה מהשקית.

הפתעה נוספת של שוקולד פרה מגיעה לא רק מכוון הטעם, אלא דווקא הפעם גם מהערך הקלורי. עבור אנשים הסובלים מעודף משקל לעיתים השוקולד מהווה מכשול קלורי. לכן עלית ייצרה חטיף שוקולד המכיל 92 קלוריות בלבד אשר ניתן לשלב בכל דיאטת הרזייה מבלי לסבול מייסורי מצפון.

בשורה התחתונה, הפתעות הן לרוב דבר משמח, בעיקר כשהן טעימות כל כך כמו המבחר הגדול של שוקולד פרה עם טעמים מסקרנים.

 



תגיות המאמר: שוקולד פרה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהבת לכתוב ולאכול

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה אופיר

מאת: דנה אופיר מתכוני סלטים20/04/118970 צפיות
בימי החג יש מפגשים חגיגיים רבים בבית או בטבע הודות למוצרי אחלה תוכלו להציע מגוון גדול של טעמים של סלטים או מטלים מבלי לטרוח שעות במטבח, כל הפרטים במאמר שלפניכם

מאת: דנה אופיר מתכונים ואוכל - כללי20/04/113353 צפיות
שוקולד הוא לא רק ממתק אלא יכול לשמש ככלי למשחק ופעילויות עם הילדים בעיקר בימי חופש או ימי הולדת, כל הפרטים על משחקים, יצירות והנאה עם שוקולד במאמר שלפניכם.

מאת: דנה אופיר מתכונים ואוכל - כללי18/04/111209 צפיות
מחקרים רפואיים רבים נעשו במטרה למנוע מחלות, רבים מהם מתעסקים בתזונה נכונה כדרך לשמור על בריאותינו. כך לדוגמא נערכו מחקרים רבים על יוגורט המפורטים במאמר שלפניכם

מאת: דנה אופיר מתכוני מתוקים24/03/112651 צפיות
קשה למצוא אנשים שלא אוהבים לאכול שוקולד, בישראל החפיסה המוכרת ביותר היא זו עם הפרה המחייכת מהעטיפה ובשמה הרשמי שוקולד פרה. במאמר זה ריכזנו עבורכם 15 עובדות שאולי לא ידעתם על שוקולד פרה.

מאת: דנה אופיר מתכונים ואוכל - כללי24/03/111463 צפיות
לפעמים יש נטייה לחשוב כי סלטים מוכנים מלאים בשומן, בחומרים משמרים ואינם בעלי ערכים תזונתיים. אך לא רק שמידע זה אינו מבוסס, הוא אף מטעה ולפעמים יכול להזיק לאנשים. במאמר זה ננסה להסביר לכם את שלבי הייצור של סלט מוכן של אחלה, כדי שתוכלו לבסס את העמדה שלכם ולרכוש אחלה סלטים ללא חשש.

מאת: דנה אופיר מתכונים ואוכל - כללי15/03/111561 צפיות
לקראת הקיץ שמגיע, הגיע הזמן להשיל כמה קילוגרמים. יוגורט דנונה יכול לסייע במשימה החשובה גם לאישה המתרוצצת בין הבית לקריירה ואינה מסוגלת לאכול בצורה מסודרת ומאוזנת. כל הפרטים במאמר.

מאת: דנה אופיר מתכוני סלטים24/02/119547 צפיות
אחד הסלטים המוכנים הפופולאריים ביותר, שנמצא כמעט בכל מטבח בישראל הוא סלט חומוס . זהו סלט נפוץ בקרב עמים שונים, נשים וגברים וילדים ומבוגרים כאחד. היום כבר ידוע שהמשיכה לסלט זה אינה מקרית והיא מתחילה אי שם הרחק בנבכי ההיסטוריה. כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני מתוקים

מאת: ליאורמתכוני מתוקים04/02/183269 צפיות
כדאי לדעת כי המנהג היהודי לאכול אוזני המן בפורים החל לפני זמן רב, באידיש קראו לעוגיות הממולאות פרג בשם מאן טאש, כלומר כיסוני פרג, ומכאן השתרש הביטוי אוזני המן. המאכל הפופולרי נועד לסמל את נס חג פורים, עם זאת ישנם חוקרים הטוענים כי המנהג השתרש בגלל מסורת פגאנית עתיקת יומין, ואת המאכל המזכיר אוזן אדם הכינו כמנחה לאלת הפריון והתשוקה.

מאת: רובי אוזןמתכוני מתוקים21/10/152380 צפיות
שוקולד הוא חומר גלם עם קסם הייחודי רק לו, איתו כייף ונעים לעבוד. מן מרקם כזה שלא ניתן להחליפו במשהו אחר. טעם של שוקולד. סדנאות שוקולד מועברות במרכז ובאזורים שונים בארץ מהן ניתן ללמוד, על תהליך הכנת השוקולד ולשלבן עם אינספור אפשרויות. משוקולד אפשר להכין כל כך הרבה דברים. אחד הדברים היותר מיוחדים שאפשר לעשות בתור זוג הוא סדנת שוקולד זוגית.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151840 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: בני דואנימתכוני מתוקים12/10/143642 צפיות
במיוחד בעיצומה של תקופת החגים, ישנו דבר בולט במיוחד שמופיע כמעט בכל בית בישראל. נכון, הוא מופיע במטבח לאו דווקא בגלל שרוכשים אותו אלא יותר בגלל שקיבלתם אותו במתנה, אך הוא כאן, הוא נפוץ והוא טעים.

מאת: shmolikמתכוני מתוקים26/03/132234 צפיות
מתכון לסופלה שוקולד , טעים במיוחד , מומלץ וקל מאוד להכנה ...

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים25/10/128618 צפיות
איך תכינו עודות בצק סוכר מושלמות ולא תטעו בדרך? מה חשוב לקחת בחשבון לפני ובעת ההכנה? על כך, במאמר הבא

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים21/10/128503 צפיות
איך תכינו עוגות בצק סוכר טעימות במיוחד ותשדרגו את האירוע לצבעוני ומקורי יותר? כל הפרטים על עוגות בצק סוכר פלוס כמה טיפים מעולים. אל תתתיחלו בהכנה לפני שתקרו את הכתבה הבאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica