חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתכונים – התנ"ך של המטבח

מאת: נאור כהנאבישול ואפיה18/03/20111291 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעוד אלף שנה, סביר להניח שלא יהיו מכוניות יותר. בטח גם הטלוויזיה תהיה נקודה קטנה בהיסטוריה, ורק חסרי הכל ידליקו ויכבו את החשמל בבית שלהם (המעופף, כמובן), שלא באמצעות מחיאת כף.

אבל האוכל תמיד יהיה פה. ואיתו כל אותם מתכונים שונים ומשונים. מה שפעם נחשב רק ל"דלק האנושי", נחשב כיום לתחום המניע אלפי אנשים, מוקד בילוי, מקום עבודה, ותעשייה המגלגלת מיליונים. ומה אתם ביקשתם? בסך הכל ללמוד איך לא לשרוף את השניצל.

כיום, הבית העיקרי של מתכונים הוא האינטרנט, שהצליח להשתלט גם על השוק הזה. הסדר, הפשטות והנוחות הביאו רבים שרגלם מעולם לא דרכה במטבח, להדפיס מתכונים בתדירות גבוהה, וליהנות מהעשייה והתוצאה של הבישולים.

אז לאילו מתכונים אתם מתחברים? סלטים, פסטות, בשר, איטלקי, הודי, תאילנדי, ירקות? זה באמת לא משנה. מתכונים לכל סגנון, לכל עדה, מכל מדינה, נמצאים בכמויות בכל מקום. לכם נותר רק לבחור, לעלות על סינר ולהתחיל להשתולל.

כשמדובר על מתכונים ראשונים, כדאי מאוד להקפיד על מספר נושאים. ראשית, לא רצים לפני שיודעים ללכת. התחילו במתכונים פשוטים יחסית, לפני שאתם טסים למנות שף. שנית, רצוי מאוד לא להיות לבד בזמן ההכנה הראשונה. היצמדו למישהו ותיק שיוכל לתת לכם טיפים חשובים. אם אפשר גם בזמן קניית המצרכים, בכלל מצוין.

לכו על מתכונים שאתם מתחברים אליהם שיהיו טעימים לכם. לכו על מנות קטנות, מתכונים ראשונים לא אמורים להיות לעשרים אנשים. אם יש חומרים או תבלינים שאתם לא בטוחים לגביהם, בררו לפני. הקפידו על הכמויות באופן מדויק. כל שינוי קטן עלול לשנות את הטעם לרעה. בעתיד, כשתיצברו ניסיון, לרגש שלכם יהיה יותר משקל וגם לשיקול הדעת שלכם.

תוספת נחמדה לרשימות מתכונים באינטרנט הם הפורומים הרבים הקשורים לנושא. תוכלו למצוא בהן עצות שימושיות, להיעזר במביני ומבינות עניין ולשתף אחרים בקשיים בהם אתם נתקלים. גם בלוגים רבים בנושאי מתכונים ובישול קיימים ברשת, שיכולים להיות לעזר רב.

אז למה אתם מחכים? אם באמצעות ספר או אתר, בחרו מתכון, וקדימה - יש אנשים רעבים סביבכם...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נאור כהנא

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183896 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183267 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174494 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164067 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152647 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151996 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142162 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica