חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנאות מודעות עצמית

נראה כי כיום ישנו מגוון רחב מאד של סדנאות מודעות עצמית אשר מוצעות לנו לצורך "שיפור עצמי", וכל מיני מושגים שלא תמיד ברור לנו מה טיבם. האמת היא כי סדנאות מודעות עצמית שהינן מקצועיות, ונערכות ע"י מומחים בנושא, הן בעלות פוטנציאל רב מאד בשבילנו, ואנחנו יכולים להפיק מהן תועלת רבה מאד.

כיום, המונח סדנאות מודעות עצמית נראה קצת מבלבל – פעמים רבות קושרים אותו גם לרפואה אלטרנטיבית מסוגים שונים ולטיפולי רפואה משלימה. אולם סדנאות במודעות עצמית, שהינן מקצועיות ואיכותיות, אינן קשורות לרפואה אלטרנטיבית כזו או אחרת. סדנאות מודעות עצמית באות לגרום לנו להכיר את עצמנו, ולהבין כיצד הדבר משפיע על החיים שלנו, לטוב ולרע. סדנאות מודעות יכולות לעזור נו לשים את הנקודה על הדברים שמפריעים לנו בעצמנו – ולהבין שהדברים אינם רעים כפי שהם נראים.

סדנאות מודעות עצמית למען השיפור שלכם

לכל אחד מאיתנו מודעות עצמית ברמה כזו או אחרת. ניתן לחשוב כי הסדנאות אמורות לגרום לנו לשים לב לכשלים ולחסרונות שלנו, כביכול, ולתת לנו כלים להתגבר עליהם. האמת היא קצת שונה. לרובנו בהחלט יש מודעות עצמית, ואנחנו יודעים להכיר בחולשות שלנו. הבעיה היא במקרים רבים שונה, ולכך סדנאות שלנו באות לתת פיתרון – רובנו חושבים יותר מידי על החסרונות שלנו ולא חושבים על היתרונות שלנו ועל נקודות החוזק שבנו.
המטרה של הסדנאות היא לעורר לנו את תשומת הלב למה שאנחנו טובים בו, לכישרונות שלנו וליכולות שלנו – ובכך לחדד אותם, וכמובן להפיק מהם את המקסימום.

המטרה של סדנאות למודעות עצמית היא לא לעורר בנו מודעות עצמית – לרובנו היא קיימת במידה כזו או אחרת. הסדנאות מודעות באות לחדד ולהכווין את המודעות העצמית שלנו אל אפיקים מועילים יותר וטובים יותר, שגם יגרמו לנו להעריך יותר עצמנו וגם להכיר את עצמנו טוב יותר.

סדנאות מודעות עצמית במכללת קגן

מכללת קגן היא מכללה מהמובילות בתחומה בארץ בתחום ה NLP ו- דמיון מודרך. כחלק בלתי נפרד מהקורסים והסדנאות שאנחנו מעבירים, גם סדנאות מודעות עצמית אינן נפקדות מתוכנית הלימודים שלנו. כחלק מהתהליך של ההכרה העצמית שלנו, והיכולת לשנות את צורת החשיבה שלנו והדרך שבה אנחנו מסתכלים על העולם, סדנאות מודעות עצמית תופסות חלק בלתי מבוטל מהמכללה. מכללת קגן מציעה לכם לעבור סדנאות מודעות , שיעזרו לכם לתפוס את הכיוון הנכון של החיים שלכם, להכיר את עצמכם טוב יותר, ולהבין כיצד להצליח יותר בחיים ולהגיע אל הישגים חדשים.
סדנאות מודעות עצמית של מכללת קגן מועברות ע"י אנשי מקצוע שנחשבים מומחים בתחומם, והם ישמחו כמובן להתחיל אתכם את התהליך של ההכרה העצמית שלכם.

פנו אלינו עוד היום, ובדקו איזה קורסים מציעים לכם סדנאות מודעות אשר מתאימות לכם – זה הזמן ליצור את השינוי בחיים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים התקשרו למספר:  08-6466820 או פנו אלינו בכתובת המייל: Info@LoadSEO.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadSEO - קידום אתרים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122466 צפיות
העלות של דק סינטטי משתלמת בדר כ יותר מאשר הדק הרגיל שלעיתים יקר יותר פי 2 דק סינטטי הוא בעל מראה טבעי המחזיק שנים רבות ואינו מצריך תחזוקה מיוחדת

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122272 צפיות
המחיר של דק סינטטי הוא זול יותר מדק רגיל ועשוי חומרים מיוחדים הנחשבים לעמידים מאוד המחיר של הדק עשוי להשתנות בהתאם לסוג ואיכות החומר

מאת: LoadSEO - קידום אתריםעיצוב גינות31/07/122055 צפיות
התקנת דק סינטטי חשוב שתעשה ע י חברה מובילה בתחום התקנת דק סינטטי ע י איש מקצוע תעשה את כל ההבדל ובכך תאפשר לכם להינות מגינה יפהפיה ובעלת מראה טבעי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/121911 צפיות
היתרון של דק סינטטי על פני דק טבעי מתייחס בעיקר לחומר ממנו הדק הסינטטי עשוי דק סינטטי עמיד מפני נזקי מזג האוויר, מזיקים, צבעו אינו דוהה ומאפשר תחזוקה קלה

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122012 צפיות
ישנם שני סוגי דשא סינטטי המאפשרים לכם ליהנות מדשא איכותי, לאורך זמן רב ובמראה נהדר סוגי הדשא הסינטטי הם דשא סינטטי ללא מילוי ודשא סינטטי עם מילוי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/122057 צפיות
חיים שכאלה הוא סרטון המספר את הסיפור של המשפחה שלכם וכולל תחקירים מקדימים, איסוף חומרים, צילום אנשים שרלוונטים לסיפור ועוד צרו קשר לפרטים נוספים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/121831 צפיות
תהליך הפקת סרט זיכרון לרוב מתחלק לתחקיר טרם יצירת הסרט, בניית התסריט בדר כ בעזרת המשפחה, צילומים בעזרת אנשי צוות נוספים ועריכה שבה מרכיבים את החלקים

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205615 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196154 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194063 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173163 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173148 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162665 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162393 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica