חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהן הסיבות לבעיות תפקוד מיני ומצבי אין-אונות

אין אונות - הבנת תופעות נפשיות ופיזיות גורם ED 

של כל התנאים המשפיעים, זיקפה גברית של היום הוא אחד השכיחים ביותר, ועם זאת דיסקרטי ביותר.האיש לא יהיה לך פעם כי הוא סובל מבעיות של זיקפה. למה? הגבריות של אדם נקבעת בדרך כלל על ידי העוצמה שלו, הצלחה הגבריות. תפקוד לקוי של זיקפה נחשב מכשול לכל שלוש מאז זה משפיע על היכולת שלו להביא ילדים לעולם ולבצע. מאפילה בושה כשירות ההיגיון שלו ולהפוך הלוויה הקבועים שלו.האדם מרגיש שלם אם הוא לא יכול אפילו לייצר זקפה. 

הסטטיסטיקה מראה כי אחד מתוך עשרה גברים יש או תהיה בעיה עם חוסר האונים שלהם בנקודה מסוימת בחייהם. אבל אף אחד מהם לעולם לא להודות שיש בו. נישואים רבים הסתיימו בגלל זיקפה אף כי הוא לא יכול לקבל זקפה, אבל בגלל שהוא לא יכול לקבל את העובדה שהוא אינו מסוגל לייצר זקפה.גם אם האשה מבינה תומכת בו מצבו, זה בטבע האדם להתבייש בו בגלל זה, הרגיז את כולם. זה עצבנות שלו בשילוב עם חוסר היכולת שלו בקול את פחדיו ואת החרדה יכול לשלוח נישואיו הסלעים.תפקוד לקוי של זיקפה הוא לא מצב חמור כשלעצמו שכן יש דרכים לרפא אותו. זה הופך להיות רציני, תלוי איך אדם לוקח את זה ואת השלכותיה. 

כעת הדיע לישראל תוסף תזונה חדש אשר יעילותו נבדקה במחקרים מקיפים והינו פורמולה פטנטית לשיפור התפקוד המיני בדרכים טבעיות - פרלוקס.
לאחר זיקפה גברית הוא עדיין לא סוף העולם למרות שזה אולי נראה כמו אותו קצת. גברים הפכו לפחד של מצב זה בגלל סיבוכים שונים והשלכותיה. אחד יכול להיות שהם לא מסוגלים לרצות את בני זוגם. אם הם לא יכולים בבקשה זוגם מבחינה מינית, הם עלולים לקבל מוחלף על ידי מישהו שיכול. אחרת היא הפחד שלהם מפני דחייה על ידי עמיתיו אם יגלו שהוא חולה במצב זה. מה ניתן לעשות כדי להקל על הפחד שלו הוא לתת לו את הביטחון כי גם אם יש לו את המצב הזה, זה אינו מפחית כיצד הוא נתפס על ידם. 

ישנן מספר סיבות נפוצות בתפקוד לקוי של זיקפה, רבות מהן קשורה לעיתים קרובות עם ההזדקנות. עם זאת, ההזדקנות אינה חייבת מתכוון לוותר על אחד חוויות מהנות ביותר של החיים אשר יהיה המצב אם לא היה דרך טבעית לתקן את המצב. למעשה, רבים של גורם הבסיסית עבור ED יכול להיות מאוד מופחת באמצעים טבעיים עם תזונה נכונה, תוספי מזון טבעיים כגון Regenerect. חלק מן הסיבות הנפוצות ביותר לבעיות זיקפה כוללים: 

• מחלות לב 
• השמנת יתר 
• סוכרת 
• טרשת עורקים 
• רמות נמוכות של טסטוסטרון 
• טבק / אלכוהול / התמכרות לסמים 
• פציעות באזור האגן 
• רקמת צלקת בפין 
• תרופות מרשם מסוימות 

בעוד אלה הן רק כמה מן הסיבות הנפוצות של זיקפה, הוא רגיל לראות כי חלק מאותם ניתן לטפל באופן טבעי למדי, בעוד שאחרים עשויים לקחת התערבות רפואית או כירורגית. יש לזכור כי עדיין יהיה עליך להתייעץ עם הרופא כדי לקבל אבחנה מדויקת של הגורם לבעיות בזקפה, אך ממריצים זיקפה טבעית יכולה לשפר באופן משמעותי את הביצועים המיניים שלך. 

בין אלה הסיבות הנפוצות המפורטות לעיל, מחלות לב, השמנה, טרשת עורקים רמות נמוכות של טסטוסטרון ניתן לטפל באמצעות תזונה ותוספי מזון טבעיים. לעתים קרובות למדי דיאטה לכל החיים בשומן ומזונות מעובדים גורמת הצטברות הפלאק ורעלים בדם. בגלל זה הוא הציע לך להשלים עם נוגדי חמצון לטהר רדיקלים חופשיים (רעלנים) מזרם הדם תוך פירוק הכולסטרול לחיסול. אם אתם סובלים מבעיות של זיקפה, זה יכול מאוד להיות כי בורידים סתומים פשוט מ שנים של אכילת מזונות טועה. לא רק אתה תהיה ביצועים טובים יותר לאורך כל היום, אבל אתה בוודאי מרגיש את ההבדל "חוגים" שלך, כמו גם פעילויות. 

בנוסף, חומרים טבעיים מסוימים כגון מעשה חלץ תולעת המשי כמו vasodilators טבעיים שמאפשרים לדם לזרום בחופשיות רבה יותר אשר בתורו מספק זקפה מלאה. Regenerect הוא אחד ממריצים זיקפה חדשניים יותר על השוק כפי שהוא מנוסח רק עם מרכיבים טבעיים. הוא עשיר בחומרים נוגדי חמצון, חומרים אנטי דלקתיים ו-אנדרוגן כמו בדומה לטסטוסטרון. אמנם אין הרבה מה שאנחנו יכולים לעשות כדי להחזיר את הגלגל אחורה, אפשר לעשות משהו בקשר כל הזמן הנזק עשתה גופנו. אין שום סיבה לא ליהנות חיי מין בריאים אם לספק לגוף את דרישות התזונה כדי לקבל את הדם זורם (תרתי משמע!) שוב.

חשוב לשים לב כי כיום ישנו תוסף מזון חדש בישראל אשר מקורו בפיתוח אמריקאי, ומאפשר לך להגדיל את הסיכוי לשיפור היכולות המיניות לאחר נטילה ממושכת ולא חד פעמית - Prelox.

 



תגיות המאמר: אין אונות, זיקפה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בית מרקחת מדי-לינק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Yair Mendel

מאת: Yair Mendelבריאות ילדים23/04/111830 צפיות
טיפול בפריחה המופיעה על עור התינוק הנקראת "תפרחת חיתולים" ניתן לטיפול באופן טבעי וע"י קרמים מומלצים לטיפול.

מאת: Yair Mendelנשירת שיער17/04/115444 צפיות
השאלה שרבים שואלים עצמם - האם מינוקסי באמת עוזר במקרים של התקרחות ונשירת שיער? זוהי שאלה חשובה שחשוב להכיר ביתרונות המינוקסידיל והדרכים בהם הוא מסייע בהשבת השיער.

מאת: Yair Mendelבריאות גיל הזהב12/04/113455 צפיות
פורמולת מגה-גלופלקס הכוללת MSM מכילה למעשה כונדרויטין וגלוקוזמין, חשוב להכיר מתי כאבי פרקים בגוף מעידים על צורך בטיפול חדש. הפורמולה טבעית וקיימת מזה שנים רבות במחיר מצויין.

מאת: Yair Mendelבריאות גיל הזהב11/04/112353 צפיות
ישנה חשיבות רבה ליטול Q10 בכדי לשמור על רמת אנרגטיות גבוהה בגוף ולאפשר לשמור על בריאות תקינה של תאי הגוף. הפורמולה של אלטמן מכילה מינונים גבוהים של Q10.

מאת: Yair Mendelדיאטה ותזונה07/04/111776 צפיות
פורמולת ההרזיה והדיאטה החדשה של אלטמן - 2DIET מכילה ריכוז ייחודי של המיצוי הטעי PHASE 2 , כרום ו CLA. שילוה החומרים הטבעיים הללו יאפשר לך לרזות ולנהל משטר דיאטה בריא ומאוזן.

מאת: Yair Mendelבריאות ורפואה כללי05/04/111327 צפיות
רכישת מוצרי בריאות למשפחה בבית מרקחת אונליין Medi-Link היא הבחירה הטובה ביותר מבחינת מחיר, שרות ותמורה מלאה לניצול הזמן שלך.

מאת: Yair Mendelרפואה משלימה02/04/111779 צפיות
צריכה של ויטמין B12 סולגאר הינה חשובה והכרחית בכדי לשמור על רמת הB12 בדם.

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181809 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181147 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181091 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181460 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152563 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152564 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152038 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica