חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם מינוקסי עוזר להתקרחות?

מאת: Yair Mendelנשירת שיער17/04/20115443 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם יש לך קרחות או שיער דליל, הרופא עשוי להמליץ ??לך להשתמש מינוקסי , תרופה אקטואליים שיכולים לעזור של השיער, נשירת שיער איטית. האגודה הבינלאומית להשתלות שיער מדווח כי מינוקסישימש לראשונה לטיפול בלחץ דם גבוה, אבל הוא משמש כיום גם לטיפול נשירת שיער בגלל היכולת של התרופה כדי להמריץ את קצב הצמיחה של השיער. מינוקסיזמין בשתי גרסאות מרשם מעל לדלפק.


מי יכול להשתמש מינוקסי ?
מינוקסי המיועד לגברים ונשים כאחד מינוקסילשימוש, אם כי התרופה עשויה להיות יעילה יותר בטיפול נשירת שיער אצל נשים. האגודה הבינלאומית להשתלות שיער מדווח כי ההכנות שני אחוזים של מינוקסיהוכח לעודד צמיחת שיער אחוזים בערך 30 של מטופלים גברים, עם שיעור גבוה מעט יותר בקרב נשים.

תחילת הטיפול במינוקסידיל
מינוקסיהוא היעיל ביותר, אם אתה מתחיל להשתמש בו כאשר נשירת שיער הראשונה מתרחשת שימוש קבוע עשוי למנוע את הקרחות של אזורים או שיער דליל מלהפוך גדול. האגודה הבינלאומית של שיער דוחות להשתלות כי השימוש בתרופה עשוי למנוע התפתחות של אזורים של אובדן שיער התקרחות הן דפוס זכר נקבה. אם אתה צעיר חווה נשירת שיער, החל מינוקסייכול לעזור לשמור על שיער בריא עליך אם אתה שוקל לאחר השתלת שיער בעתיד.

אופן מריחת המינוקסי לתוצאות אפקטיביות
מינוקסיזמין בשתי וחמישה אחוזים פתרונות והוא מיושם בדרך כלל ישירות האזורים מקריח של הקרקפת מדי בוקר וערב. הפתרון חמישה אחוזים נחשב יעיל יותר מאשר פתרון של שתי אחוזים נשירת שיער עצירת מגרה לצמיחה חדשה גברים ונשים כאחד, על פי האגודה הבינלאומית להשתלות שיער.הרופא ימליץ על פתרון מסוים, בהתאם לסיבה ואת סוג של נשירת שיער לך ניסיון.

תוצאות השימוש במינוקסידיל
תצטרך לקחת מינוקסיבמשך מספר חודשים עד לצמיחה חדשה ניכר. בתחילה, צמיחת שיער חדש עשוי להיות מאכזב, כפי שהוא רך לעיתים קרובות בקושי. כפי שאתה המשך טיפול, שיער יתחילו להיראות יותר כמו השיער הקיים. לאורך זמן, אתה עלול לפתח סובלנות כדי מינוקסיואת התרופה עשויה להיות יעילה פחות בטיפול אובדן שיער.

אזהרה
שימוש מינוקסיעל הקרקפת שזוף, מגורה או פגום עלול לגרום יותר מדי של התרופה כדי להיספג בגוף שלך יש להימנע,מינוקסיחייב לשמש על בסיס מתמשך או נשירת שיער תתרחש.אצל אנשים מסוימים, מינוקסייכול לגרום לגירוי או גירוד בקרקפת או קשקשים. אחר תופעות הלוואי האפשריות כוללות פעימות לב מהירות, קצב לב לא סדיר, כאבים בחזה, התעלפות וסחרחורת. אם אתה נתקל כל תופעות הלוואי הללו, ליעוץ רפואי מיידי.

מינוקסי בצורה אוראלית לטיפול בלחץ דם גבוה (יתר לחץ דם), והוא גם המרכיב הפעיל נוזל קצף נוסחאות-צמיחה מחדש שיער. מינוקסימרפה את כלי הדם, ומאפשר לדם לזרום בקלות רבה יותר. חשוב כי המטופל להכיר בכך שימוש בנוזל מינוקסיעשוי ריסוק טבליות יכול להיות מסוכן, כמו חומר כימי יכול לגרום לתופעות לא רצויות על כלי הדם והלב, כאשר לא נלקח כפי שנקבע.

תופעות לוואי נפוצות
כאשר נלקח דרך הפה עבור יתר לחץ דם, תופעת לוואי שכיחה היא עלייה צמיחת שיער על הגב, הידיים והפנים. דווח לרופא אם שיער הגוף מגביר צמיחה. על פי "Mayo Clinic", עליך לפנות לרופא באופן מיידי אם אתם חווים עלייה במשקל מהירה (מעל 5 ק"ג. במבוגרים או מעל 2 ק"ג. אצל ילדים) או אם אתם מפתחים קצב לב לא סדיר או מהיר. אם נעשה שימוש topically, יצרנים של המדינה Rogaine אתה צריך להפסיק להשתמש מיד קשר עם הרופא אם אתם חווים כל תופעות הלוואי זהה, כמו גם כאבים בחזה, חולשה, סחרחורת, נפיחות של כפות הידיים והרגליים, או אדמומיות או גירוי על שלך הקרקפת.

תופעות לוואי נפוצות פחות
דווח לרופא אם אתה נתקל עקצוץ או חוסר תחושה, כפות ידיים או פנים, או אם יש לך קוצר נשימה או כאב בחזה. גברים ונשים כאחד, יש רגישות בשדיים מנוסה כאבי ראש בעת נטילת מינוקסי ; אין צורך לפנות לרופא אם אתם חווים תופעות לוואי אלו.
נדיר תופעות לוואי
במקרים נדירים, חולים פיתחו גירודים בעור פריחות משימוש מינוקסי . אם יש לך את תופעת הלוואי הזאת, דווח לרופא על הביקור הבא שלך (אלא אם כן הוא הופך להיות מטרד).

אמצעי זהירות
מומלץ לקחת את הדופק שלך היומיום ולפנות לרופא אם זה עולה יותר מ -20 פעימות בדקה בזמן שאתה במנוחה. בנוסף, צג המשקל שלך באופן קבוע. בדקו עם הרופא לפני נטילת תרופות הנמכרות ללא מרשם כגון אלו המשמשים שיעול, אסטמה, שליטה בתיאבון, הצטננויות, בעיות סינוסים או קדחת השחת. מינוקסימקומי לא צריך להיות בשימוש על ידי נשים מניקות או בהריון, או העשויות להיכנס להריון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בית מרקחת מדי-לינק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Yair Mendel

מאת: Yair Mendelבריאות ילדים23/04/111830 צפיות
טיפול בפריחה המופיעה על עור התינוק הנקראת "תפרחת חיתולים" ניתן לטיפול באופן טבעי וע"י קרמים מומלצים לטיפול.

מאת: Yair Mendelבריאות גיל הזהב12/04/113455 צפיות
פורמולת מגה-גלופלקס הכוללת MSM מכילה למעשה כונדרויטין וגלוקוזמין, חשוב להכיר מתי כאבי פרקים בגוף מעידים על צורך בטיפול חדש. הפורמולה טבעית וקיימת מזה שנים רבות במחיר מצויין.

מאת: Yair Mendelבריאות גיל הזהב11/04/112353 צפיות
ישנה חשיבות רבה ליטול Q10 בכדי לשמור על רמת אנרגטיות גבוהה בגוף ולאפשר לשמור על בריאות תקינה של תאי הגוף. הפורמולה של אלטמן מכילה מינונים גבוהים של Q10.

מאת: Yair Mendelדיאטה ותזונה07/04/111776 צפיות
פורמולת ההרזיה והדיאטה החדשה של אלטמן - 2DIET מכילה ריכוז ייחודי של המיצוי הטעי PHASE 2 , כרום ו CLA. שילוה החומרים הטבעיים הללו יאפשר לך לרזות ולנהל משטר דיאטה בריא ומאוזן.

מאת: Yair Mendelבריאות ורפואה כללי05/04/111327 צפיות
רכישת מוצרי בריאות למשפחה בבית מרקחת אונליין Medi-Link היא הבחירה הטובה ביותר מבחינת מחיר, שרות ותמורה מלאה לניצול הזמן שלך.

מאת: Yair Mendelרפואה משלימה02/04/111778 צפיות
צריכה של ויטמין B12 סולגאר הינה חשובה והכרחית בכדי לשמור על רמת הB12 בדם.

מאת: Yair Mendelנשירת שיער28/03/112000 צפיות
הדרך לעצירת נשית שיער יכולה להיות לאו דווקא יקרה וכואבת - כיום ניתן לרכוש תרופות לשימוש יומיומי לפתרון בעיית נשירת שיער. במחירים מוזלים ובהנחה עד הבית. פתרון להתקרחות ונשירת שיער בהישג ידך.

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191628 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181617 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161633 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152255 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica