חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

2diet אלטמן - הדיאטה המושלמת עבורך

מאת: Yair Mendelדיאטה ותזונה07/04/20111775 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

Phase 2כדורי דיאטה הן על גלולות דיאטה הדלפק אשר עשויים תמציות שעועית כליה לבן, אשר פועל כמו עמילן / חוסם פחמימות. התעשיינים אומרים כי רחובות המוצר שומן, פחמימות בלוקים, מגביר את חילוף החומרים שלכם, מגביר את האנרגיה שלך ואת שולטת התיאבון. הוא אמר לנטרל את העמילן הנצרך מהמזון כגון לחם, אורז, תפוחי אדמה ותירס.

2DIET אלטמן בא לפתור את בעיות הדיאטה בדרך כלל כאשר אתם אוכלים, הגוף ממיר את הפחמימות לסוכר, ולאחר מכן שובר אלה פחמימות למטה עם אנזים זה מיוצר בלבלב. סוכרים אלה ולאחר מכן שרפו בדרך כלל את דרך פעילות גופנית, או בחנויות גופך להם שומן כמו לשימוש מאוחר יותר. אבל את הצד הרע של זה, אם אתה לא משתמש עד אשר הסוכר כי כבר מאוחסן כשומן ולשרוף אותו, ואחר כך לך להשמין.

Phase 2הוא אמר לנטרל את האנזים הממיר העמילן לסוכר, ולאפשר הפחמימות לעבור דרך המערכת.האיזון של פעילות גופנית ותזונה בריאה ותקינה מומלץ להיות teamed עם השימוש של תוסף זה על מנת לקבל מלוא היתרונות שלה.

מינון: משתמשים צריכים לקחת שתי טבליות פעמיים ביום (עם ארוחת בוקר וארוחת ערב). יצרנים של תוספי Phase 2במשקל ממליצים למשתמשים צריך גם לקחת מנה של 500 מ"ג ו מקום בין 1500mg לפני ארוחה לצרוך טעון פחמימות. הם ממליצים כי חילוף החומרים של כל אחד הוא שונה, אנשים צריכים להתנסות עם המינון שלהם כדי להשיג את הסכום הנכון מתאים גופם.

2 Side Effects שלב: בשנת הלימודים הושלמה על הגלולה 2 שלב הדיאטה, אחת מתופעות הלוואי העיקריות שדווחו היה גז מוגזם. תופעות לוואי נוספות שדווחו כוללים חרדה או אי שקט.

זהירות: מוצר זה אינו מומלץ להילקח על ידי אנשים שיש להם סוכרת. חולי סוכרת שוקל לקחת Phase 2כדאי להתייעץ עם הרופא שלהם לפני השימוש תוספת זו. זה גם לא מומלץ לנשים בהריון.

CLA גלולות דיאטה הנסקרת - המינון, תופעות לוואי


Conjulated לינולאית חומצה (CLA) הוא סוכן התרמוגני כי הוא נמצא בשר, מוצרי חלב (בעיקר גבינות), שמן חמניות ושמן חריע.
הוא אמר לסייע בהפחתת כמות השומן בגוף באמצעות שומן הקיימים עבור אנרגיה ולהגדיל שריר רזה, אשר בתורו גורם לגוף לשרוף יותר קלוריות, כאשר הוא מתפקד, ולכן מה שהופך אותו לשרוף שומן מהר יותר באמצעות נטילה של כמוסות 2DIET מבית אלטמן המכילות ריכוז גבוהה של CLA..

בשל מאפיינים אלה בריאות סיוע, CLA הוא כעת מרכיב מוביל גלולות דיאטה הרבה בריאות הרזיה תוספי מזון.

עד השנים האחרונות, אנשים צורכים מספיק CLA דרך אכילת שומנים חלב ובשר. אבל כמו החיות בדרך הם מעובדים עכשיו (כולל הפסקת האכלה של מרעה באזורים אחדים בעולם), החיות האלה מייצרים פחות CLA מבעבר. אנשים עכשיו לא נוטים לאכול הרבה בשר, ולקבל כמויות נמוכות של CLA בדיאטה שלהם. זה כבר לתקן על ידי ביצוע תוספת CLA תזונתיים כי נגזר שמן חמניות.

מינון: כללי המלצות לנקיטת CLA היא המינון של מקום בין 2.5 מ -5 גרם ליום עבור אלה מנסה לאבד שומן הגוף. שילוב של תזונה בריאה ועל פעילות גופנית צריכה להיות מועסקים כדי לקבל את מלוא היתרונות של תרופה זו.

CLA תופעות לוואי: כמו CLA נעשתה זמינה רק בשנת 1996 כתוסף תזונתי, תופעות הלוואי האפשריות של זה ידועים מעט. בעיות גסטרו האפשריות היו מנוסים על ידי כמה משתמשים במחקרים המוקדמים.

זהירות: שוחחו עם הרופא שלכם לפני שאתם מציגים תוספת CLA לתוך הדיאטה שלך. מומחים מאמינים כי הוא מגביר את הייצור של פרוסטגלנדינים, אשר עלולים להגביר את זרימת הדם.

 



תגיות המאמר: דיאטה, PHASE 2, CLA


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בית מרקחת מדי-לינק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Yair Mendel

מאת: Yair Mendelבריאות ילדים23/04/111830 צפיות
טיפול בפריחה המופיעה על עור התינוק הנקראת "תפרחת חיתולים" ניתן לטיפול באופן טבעי וע"י קרמים מומלצים לטיפול.

מאת: Yair Mendelנשירת שיער17/04/115443 צפיות
השאלה שרבים שואלים עצמם - האם מינוקסי באמת עוזר במקרים של התקרחות ונשירת שיער? זוהי שאלה חשובה שחשוב להכיר ביתרונות המינוקסידיל והדרכים בהם הוא מסייע בהשבת השיער.

מאת: Yair Mendelבריאות גיל הזהב12/04/113455 צפיות
פורמולת מגה-גלופלקס הכוללת MSM מכילה למעשה כונדרויטין וגלוקוזמין, חשוב להכיר מתי כאבי פרקים בגוף מעידים על צורך בטיפול חדש. הפורמולה טבעית וקיימת מזה שנים רבות במחיר מצויין.

מאת: Yair Mendelבריאות גיל הזהב11/04/112353 צפיות
ישנה חשיבות רבה ליטול Q10 בכדי לשמור על רמת אנרגטיות גבוהה בגוף ולאפשר לשמור על בריאות תקינה של תאי הגוף. הפורמולה של אלטמן מכילה מינונים גבוהים של Q10.

מאת: Yair Mendelבריאות ורפואה כללי05/04/111327 צפיות
רכישת מוצרי בריאות למשפחה בבית מרקחת אונליין Medi-Link היא הבחירה הטובה ביותר מבחינת מחיר, שרות ותמורה מלאה לניצול הזמן שלך.

מאת: Yair Mendelרפואה משלימה02/04/111777 צפיות
צריכה של ויטמין B12 סולגאר הינה חשובה והכרחית בכדי לשמור על רמת הB12 בדם.

מאת: Yair Mendelנשירת שיער28/03/112000 צפיות
הדרך לעצירת נשית שיער יכולה להיות לאו דווקא יקרה וכואבת - כיום ניתן לרכוש תרופות לשימוש יומיומי לפתרון בעיית נשירת שיער. במחירים מוזלים ובהנחה עד הבית. פתרון להתקרחות ונשירת שיער בהישג ידך.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191993 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189686 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181493 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica