חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גינות גג

מאת: אלעד אוחנהעיצוב גינות01/04/20111303 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


תחום עיצוב גינות הנוי התפתח רבות בשנים האחרונות, וכבר ממזמן אינו כולל רק כמה אדניות ומדשאה קטנה. כיום ישנם אנשי מקצוע וחברות רבות המתמחות בבנייה, עיצוב ותחזוקה של גינות מכל הסוגים ובכל מקום. הגינות ה"מסורתיות" הן כמובן גינות של בתים צמודי קרקע, אך כיום ניתן להקים גינה כמעט בכל מקום, בין השאר על גגות. עיצוב גינות גג היא נישה פופולארית המאפשרת לדיירים ליהנות משני העולמות – גם מדירה גבוהה ויוקרתית וגם מגינה מעוצבת המכניסה טבע ופריחה לתוך החיים העירוניים.

עיצוב גינות קטנות צריך להתמודד בראש ובראשונה עם העובדה כי מדובר על גינה הממוקמת גבוה מעל האדמה ה"אמיתית". בעיה זאת ניתנת לפתרון על ידי שימוש באדמה קנויה והעשרתה בדשנים בכדי להפכה למוצקה, עמידה ומתאימה לשתילה של מגוון צמחייה ודשא. לפני פיזור האדמה חשוב לבצע איטום של השטח וגידורו וכן לדאוג לנושא השקיה, להזנה מתאימה ולתחזוקה.

בנוסף, יש להתמודד עם נושא ההשקיה: בהקשר זה של עיצוב גינות גג חיוני לבצע אטימה של השטח בכדי שלא תתאפשר נזילה שעשויה להזיק רבות למבנה. כדאי להתקין מערכת השקיה חכמה וחסכונית אשר תפקח על האדמה והצמחים. מומלץ לבדוק פעם בכמה חודשים האם האטימה נגד נוזלים חזקה ולחדש אותה בעת הצורך.

בחירת צמחייה מתאימה היא קריטית במסגרת עיצוב גינות גג: לא כל צמחייה מתאימה לשתילה בגובה רב וכדאי להקדיש תשומת לב לבחירה בצמחים ופרחים אשר יהיו עמידים בגינות אלו. ישנם סוגים מסוימים של דשא המתאים במיוחד לגינות גג, והוא בדרך כלל כזה שאינו דורש כיסוח. בהקשר זה כדאי לקרות חלק מהגינה בכדי לאפשר צל לצמחייה הזקוקה לו, וגם כדי למקם תחתיו את ריהוט הגן. שימוש בחיפוי קרקע כגון דק משתלב מצוין במסגרת עיצוב גינת גג כיוון שהוא מקנה מראה כפרי לגינה ומתאים מאוד לצמחייה מכל סוג.

עיצוב גינת גג ובנייתן יכול לשדרג משמעותית את ערך הדירה. בנוסף, קיומה של גינה פרטית בבניין מגורים משותף בעיר הופך אותה למקום מפלט של שקט וצבע, אשר חסר לעיתים קרובות במסגרת הלחץ והרעש העירוני היום יומי. כדי להפיק את המקסימום מהגינה מומלץ לרכוש ריהוט גן מתאים אשר יאפשר בילוי ושהייה ארוכה בחוץ. כמו כן, כדאי לדאוג לקירוי על ידי פרגולה אשר תאפשר שהייה גם בשיא הקיץ או בעונה הגשומה בגינה.

עיצוב גינת גג על ידי אנשי מקצוע הופך את השטח החיצוני של הדירה העירונית לאי של שקט ושלווה כפריים. מומלץ לקבל המלצות ולבחון פרויקטים קודמים לפני שמחליטים לבחור בחברה כזאת או אחרת שתבצע עיצוב גינות גג. כמו כן, חשוב לוודא כי ברשות החברה הסמכות מתאימות וכי היא מספקת גם ייעוץ לגבי מערכות השקיה וטיפול מונע נגד מזיקים. לאחר שווידאנו כל זאת ניתן רק ליהנות מהגינה המעוצבת, מהצמחייה הפורחת ומהשלווה שהם מעניקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195506 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195872 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192027 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191675 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141399 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144635 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141492 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גינות

מאת: עידן אברהמיעיצוב גינות21/10/183321 צפיות
קירוי של בריכה ניתן לבצע בקלות רבה על ידי שימוש בפתרונות מקוריים ומתקדמים שאפשר להשיג בקלות . ישנם סוגים שונים של קירוי על ידי הקמה של סככה אך הדרך הקלה והמהירה ביותר לביצוע היא קירוי בריכה. כאשר אנו מעוניינים להכשיר את הבריכה הפרטית או הציבורית שלנו לשימוש ישנם כמה דברים שיש לדאוג להם. על רב הדברים יש לנו שליטה אך מה לעשות כאשר מזג האוויר לא משתף פעולה והורס לנו את התכניות.

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171902 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/161999 צפיות
פינת ישיבה לגינה אפשר לתכנן בסגנונות שונים, בהתאם לשטח הגינה ולטעם האישי, לבנות מחומרי גלם שונים ולעצב באמצעות אלמנטים דקורטיביים

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/161917 צפיות
מסלעת גינה היא אלמנט דקורטיבי המשלב סלעים טבעיים וסוגי צמחייה מגוונים. לעיצוב המסלעה אפשר להוסיף תאורת לילה המעניקה אפקט מרשים

מאת: ניב אבןעיצוב גינות27/05/161740 צפיות
עבדו לפי הכללים הבאים כדי לשמר את רצפת דק אורן שנמצאת אצלכם

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152052 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: desheozmcעיצוב גינות06/10/152097 צפיות
כדי שהדשא הסינטטי יאריך ימים חשוב שיהיה באיכות ברמה גבוהה. נכון, דשא סינטטי איכותי יקר יותר, אך מה עשינו בזה אם התקנו דשא סינטטי זול ואחרי שנה צריך להחליף ולחדש אותו? לא חבל? אם כך, מהו דשא סינטטי איכותי ואיך יודעים שאכן הוא כזה? כל התשובות במאמר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica