חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגדי חג לילדים ולתינוקות

בתקופת החגים,  אנשים רבים מכלים את זמנם בקניונים בחיפוש מתמשך אחר מתנות עבור קרוביהם האהובים. אחת המתנות השכיחות ביותר שמוענקות בחגים הם בגדי ילדים או בגדי תינוקות.

ישנה נטייה  לפזר כסף רב במהלך החגים  על חופשות משפחתיות, מסעדות, סרטים וכד' . לכן מומלץ לרכוש בגדי ילדים ובגדי תינוקות במחירים סבירים,  כך שלא ירוקנו לכם את הכיס. בבואכם לקנות בגדי ילדים, יש לתת את הדעת לכך שבארוחות החג, ילדים ותינוקות נוטים ללכלך את בגדיהם ולהכתימם. מסיבה זו, לא מומלץ לרכוש בגדי ילדים או בגדי תינוקות ביוקר, שהרי  ישנה סבירות גבוהה שלמחרת החג ולאחר הכביסה, כתמי הבגדים לא ייעלמו והבגדים לא יהיו שימושיים יותר.

נשאלת השאלה האם באמת ניתן לרכוש בגדי ילדים או בגדי תינוקות פשוטים במחירים זולים ועדיין לשמור על מראה חגיגי ואופנתי? והתשובה היא שעל ידי מספר תוספות ושילובים נכונים, ניתן לשדרג את הבגד הפשוט ולהפכו לחגיגי, מעוצב ואופנתי.

להלן מספר טיפים לשדרוג בגדי ילדים או בגדי תינוקות במחיר השווה לכל נפש:

1. שדרוג חולצות, חצאיות ושמלות: ניתן לשדרג בגדי ילדים או בגדי תינוקות על ידי שינוי והוספה של אלמנטים לחולצות, חצאיות ושמלות קיימות. במקום לרכוש במיוחד בגדי ילדים או בגדי תינוקות לקראת החג, רצוי לחסוך את הקנייה ולשדרג בגדים קיימים. לצורך השדרוגים הללו, כדאי תחילה לבקר בחנות סידקית ולרכוש חרוזים, סרטים למיניהם, גדילים, אבני חן, רוכסנים, כפתורים, פרחים ופריטי קישוט נוספים, ככל העולה על רוחכם. האלמנטים הללו זולים יחסית וכל אחד מהם יכול לשדרג באופן משמעותי בגדים בכלל ובגדי ילדים או בגדי תינוקות בפרט. בנוסף, רצוי להצטייד במספרי בד מיוחדים, מחט וחוטי תפירה בגוונים שונים. באמצעות אביזרים אלה, ניתן לתפור כפתורים מיוחדים לאורך שמלה, לרקום חרוזים או אבני חן על פי קונטור מסוים (בצורת פרפר או פרח לדוגמה), להוסיף כיס לחולצה ולתפור בקצהו סרט מיוחד וכדומה. כמו כן, אפשר להפוך שמלה או חצאית לא-סימטרית, לפרום את הקצה לפרנזים או להוסיף כיווצים.

2. נשארים עם ג'ינס: טיפ נוסף מיועד להורים שילדיהם מסרבים להשיל מעליהם את הג'ינס על אף ההיצע הרחב בתחום בגדי הילדים. כיום, הג'ינס נחשב למאוד פופולארי בכל שכבות האוכלוסייה והגיל  והוא קיים במגוון גזרות, צבעים וטקסטורות. עם זאת, הוא נתפס כבגד המתאים לשימוש יומיומי בלבד ואינו חגיגי. כך למשל, בשנת 2007 חל איסור על חברי כנסת ישראל להופיע בלבוש ג'ינס ואף על העיתונאים המבקשים לבקר בכנסת.  גם בתחום בגדי ילדים ובתחום בגדי תינוקות, לבישת ג'ינס בארוחות חג היא אינה מספיק חגיגית ורשמית. במקרה שבו בכל זאת מתעקשים הילדים ללבוש ג'ינס בחג, ניתן להוסיף לו איזשהו טאצ' חגיגי. לבנות, אפשר להדביק פרח לבן, לתפור בתחתית סרט תחרה מיוחד, או לשזור פאייטים לבנים לאורך המכנס. בקרב הבנים ניתן להוסיף לג'ינס חגורה לבנה, לתפור כפתורים בצבעים בהירים ועוד. בצורה זו, גם הג'ינסים היומיומיים  לכאורה, יכללו בתחום החגיגי של בגדי ילדים או בגדי תינוקות.  

3. תוספות אקססוריז: השיטה האחרונה לשדרוג בגדי ילדים או בגדי תינוקות היא לא לשנות את הבגדים עצמם כלל, אלא להוסיף אלמנטים אחרים אשר ישדרגו את ההופעה הכללית. תוספת של קשת לבנה נוצצת, נעליים בהירות מיוחדות או שרשרת חגיגית, יכולה לשפר פלאים את המראה הכללי. בצורה זו, אנו משדרגים את ההופעה תוך שימוש בבגדי ילדים ותינוקות יומיומיים ופשוטים.

לסיכום, גם בגדי ילדים או בגדי תינוקות הנרכשים במחיר השווה לכל נפש, יכולים להפוך תוך מספר דקות לאופנתיים, מעוצבים וחגיגיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

AVG אביגדור - רשת בגדי תינוקות, בגדי ילדים ובגדי נוער... באתר האינטרנט של רשת הבגדים אביגדור תוכלו לצפות בקולקציית הבגדים - ילדים, תינוקות ונוער ולהתעדכן בקולקצייה החדשה מידי עונה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקות

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה12/05/111712 צפיות
מהו ייבוא מקביל, כמה ניתן לחסוך על בגדים ממותגים באמצעותו ומדוע רבים, באופן מפתיע, מעדיפים לא לרכוש דרכו?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה05/05/111574 צפיות
טעם יקר: בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה02/05/111509 צפיות
בגדי תינוקות יש לבחור בקפידה כיוון שהם הכרחיים להתפתחות מוטורית תקינה של התינוק.

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה21/04/111136 צפיות
אם בעבר חנויות יד שנייה נחשבו לחנויות ארכאיות, הרי שהיום הרכישה בחנויות אלה נתפסת כמודרנית ואופנתית

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה20/04/111287 צפיות
כיצד ומתי כדאי לקנות בגדי ילדים או בגדי תינוקות כך שיהיה משתלם מצד אחד, אך שיישאר מבחר מאידך?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה14/04/112026 צפיות
כיצד לבחור את הבגדים המתאימים עבור ילדינו לסוגי האירועים השונים?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותצרכנות11/04/111732 צפיות
בבחירה של בגדי תינוקות, יש להקפיד על מספר דברים על מנת לאפשר לתינוק לנוע ולהתנהל בחופשיות. מאמר זה מציע מספר עקרונות שרצוי לשים לב אליהם בקניית בגדי תינוקות.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222813 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195525 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193722 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181652 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181601 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171720 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171898 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica