חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ילדים ותינוקות אופנתיים

יש הורים, שאפילו שילדיהם אינם מבקשים ללבוש בגדי ילדים או בגדי תינוקות של המותגים המובילים, הם ממהרים לכיכר המדינה ולהרצלייה פיתוח, כדי לרכוש עבורם בבתי האופנה הגדולים מלתחה יוקרתית שלמה. לאחרונה, נפתחו עוד ועוד חנויות שמתמחות במותגים לילדים. כיום, ישנו היצע פתרונות רחב בחנויות הללו עבור הילד החל מגיל אפס ועד גיל ההתבגרות. רבים מהמפורסמים או מבעלי ההון, אוהבים להתלבש יפה ויקר ומוכנים להשקיע אלפי שקלים (ויותר) על בגדי ילדים ו/או בגדי תינוקות. בכתבה זו, ננסה לעמוד על מאפייניה של התופעה: מה גורם להורים הללו לרכוש עבור ילדיהם בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים? איך לבחור את הבגדים? באילו נסיבות רצוי ללבוש בגדי מותגים? מה הם שירותי סטיילינג אישיים להופעת הילד או התינוק?

בדרך כלל, בתקופת הילדות, ילדים אינם מתעניינים במותגים. הם רוצים ללבוש בגד נוח שיאפשר להם לשחק, לנוח ולצייר בחופשיות. מסתבר שרכישת בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים, היא לרוב פרי רצונם של ההורים. לרוב, אלו אנשים שרוצים "לראות ולהיראות" ולשדר כי הם משתייכים למעמד גבוה. ההורים מוכנים להשקיע סכום כספי נכבד בחנויות היוקרה על בגדי ילדים ו/או בגדי תינוקות ממותגים עבור ילדיהם. כך לדוגמה, המחיר לחולצת טריקו פשוטה יכול לעמוד על 850 שקלים בממוצע, המחיר עבור חליפה לבן יכול להגיע לאלפי שקלים ואוברול ממותג לפעוט יעלה בסביבות ה-450 שקלים. ללא ספק, לא מדובר במחירים שווים לכל נפש.

אולם, גם כאשר הנכם הורים אמידים אשר יכולים להרשות לעצמם לקנות בגדים במחירים הללו, כדאי להבין לאילו מקומות מתאים להלביש את ילדכם או תינוקכם בבגדי מותגים, תוך שימת לב למספר גורמים: ילדים ותינוקות נוטים להתלכלך במהירות משום שביום יום הם משחקים בחוץ, אוכלים, מציירים וצובעים. לכן, בגדי ילדים ו/או בגדי תינוקותשלובשים למוסדות החינוך – הגן ובית הספר – ובשעות אחר הצהרים, צריכים להיות נוחים (ללא רוכסנים, כפתורים, תיקתקים ועוד), כך שניתן יהיה לכבס פעמים תכופות,ללבוש ולהסיר בקלות. את הבנות לדוגמה לא מומלץ להלביש בחצאית, כיוון שהיא עשויה להוות בעיה בשעה של משחקים בחוץ (לדוגמא, משחק בארגז חול). בשל העובדה שהילד או התינוק מתלכלך פעמים רבות במשך היום, יש להחליף לו בגדים לעתים תכופות יחסית ולכן לא כדאי להלבישו בבגדים יוקרתיים. בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים, מומלץ לשמור לאירועים מיוחדים, כמו חתונה, בר מצווה, חגים ועוד. בימי חול מומלץ ללבוש אתהבגדים היום יומיים, אותם ניתן ללכלך, מבלי להתייסר אחר כך על הכתמתו של בגד שהשקענו בו את מיטב כספינו.

מגמה חדשה שמתחוללת באנגליה בעיקר, היא מתן שירות סטיילינג אישיים לילדים ולתינוקות. כלומר, סטייליסטית אישית רוכשת בגדי ילדים או בגדי תינוקות עבור ילדים, שהוריהם הזמינו את השירות. בדרך כלל,מדובר בהורים עסוקים בעלי קריירה, אשר לא מוצאים די זמן כדי לרכוש את בגדי המותגים עבור ילדיהם. כמו כן, הם מעוניינים להלביש את הילדים כך שייראו מובילי אופנה. התופעה הזו התעצמה בעיקר בהשפעת ילדי המפורסמים הלובשים בגדי ילדים (או בגדי תינוקות) אופנתיים וממותגים, בשווי אלפי דולרים, כמו בתם של טום קרוז וקייטי הולמס, או ילדיה של גוון סטפאני.

לסיכום, לפני שאתם משקיעים את כספכם ביצירת הופעה מרשימה, ממותגת ואופנתית עבור ילדיכם, רצוי שתבדקו עם עצמכם מאין הרצון לכך נובע, האם זהו אינטרס שמשרת אתכם או את הילד? כדאי לתת את הדעת להשפעה העתידית שעשויה להיגרם באם הם ילבשו באופן קבוע רק בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים. בכל מקרה, כדאי לעשות הבחנה בין ימי חול פשוטים לבין אירועים חגיגיים ולבחור בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות בהתאם לכך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

AVG אביגדור - רשת בגדי תינוקות, בגדי ילדים ובגדי נוער... באתר האינטרנט של רשת הבגדים אביגדור תוכלו לצפות בקולקציית הבגדים - ילדים, תינוקות ונוער ולהתעדכן בקולקצייה החדשה מידי עונה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקות

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה12/05/111713 צפיות
מהו ייבוא מקביל, כמה ניתן לחסוך על בגדים ממותגים באמצעותו ומדוע רבים, באופן מפתיע, מעדיפים לא לרכוש דרכו?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה02/05/111510 צפיות
בגדי תינוקות יש לבחור בקפידה כיוון שהם הכרחיים להתפתחות מוטורית תקינה של התינוק.

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה21/04/111138 צפיות
אם בעבר חנויות יד שנייה נחשבו לחנויות ארכאיות, הרי שהיום הרכישה בחנויות אלה נתפסת כמודרנית ואופנתית

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה20/04/111288 צפיות
כיצד ומתי כדאי לקנות בגדי ילדים או בגדי תינוקות כך שיהיה משתלם מצד אחד, אך שיישאר מבחר מאידך?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה14/04/112027 צפיות
כיצד לבחור את הבגדים המתאימים עבור ילדינו לסוגי האירועים השונים?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותצרכנות11/04/111732 צפיות
בבחירה של בגדי תינוקות, יש להקפיד על מספר דברים על מנת לאפשר לתינוק לנוע ולהתנהל בחופשיות. מאמר זה מציע מספר עקרונות שרצוי לשים לב אליהם בקניית בגדי תינוקות.

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה07/04/111221 צפיות
מדוע עדיף לרכוש בגדי ילדים אורגניים או בגדי תינוקות אורגניים?

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222832 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195544 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193724 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181654 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181602 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171721 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171899 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica