חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגדים לילדים במכירות סוף העונה

לכל עונה יש סוף עונה.בענף הביגוד, למרבה האירוניה, מכירות סוף העונה מגיעות עוד לפני שהעונה עצמה החלה. הורים רבים שואפים לנצל את מבצעי סוף העונה האלו, לפנק את ילדיהם ולחדש את מלתחותיהם. כך קורה פעמים רבות, שהורים רוכשים לילדיהם בגדי ילדים או בגדי תינוקות לחורף, עוד בעיצומו של הקיץ. אולם, לא תמיד נשאר מבחר רחב במבצעי סוף העונה, כך שהציפייה לרכוש בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות במחירים זולים משמעותית, עלולה להסתכם באכזבה גדולה. זאת משום שבעונת המכירות, לא נשארות הרבה מידות סטנדרטיות וגם מגוון הגזרות מוגבל יחסית כי הדגמים המוצלחים יותר חוסלו כבר בתחילת העונה.

על מנת לבצע את ההחלטות הנכונות לרכישת בגדי ילדים ( או בגדי תינוקות ), כדאי לשים לב למספר דברים חשובים:

למקום בו קונים את הבגדים ולתזמון הנכון של הרכישה יש חשיבות מכרעת באם רוצים לבצע צרכנות נבונה של בגדי ילדים או תינוקות. ברחבי העולם מתקיימים מבצעים משמעותיים לבגדים, במתכונות שונות. בקניונים הסטנדרטים, מבצעים אלו מתקיימים באופן חד פעמי בסוף העונה ואינם מתפרשים לאורך כל השנה. לכן, אם הבחירה היא לרכוש בגדי תינוקות או בגדי ילדים בקניונים, כדאי לעקוב אחר המחירים והמבצעים הקרבים ובאים. רצוי לבצע את הרכישה מיד עם תחילתם של מבצעי סוף העונה כשעוד נותר מגוון רחב של מידות וגזרות. התמהמהות רבה מדי עלולה להוביל לקושי במציאת בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות בגזרות יפות ובמידות הולמות. עם זאת, לפעמים החנויות ממשיכות להוזיל את מחירי הבגדים והרכישה משתלמת יותר דווקא בעת המבצעים האחרונים.

אפשרות נוספת לרכישת בגדי ילדים או בגדי תינוקות במחירים מוזלים, היא בקניוני אאוטלט או בחנויות אאוטלט. חנויות האאוטלט אלו חנויות בגדים שמציעות למכירה סחורה שלא נמכרה בעונה הקודמת (או סחורה סוג ב') של השנה שעברה. יתרונן של חנויות האאוטלט הוא שהמחירים זולים לאורך כל השנה ואינם מאלצים אותנו לחכות לסוף העונה. לפני אירוע חשוב (שבדרך כלל מותיר אותנו עם חור בכיס), חנויות מסוג זה עשויות להוות פתרון אולטימטיבי לקנייה יעילה של בגדי ילדים או תינוקות במחירים טובים וסבירים.

גם בעת חופשה בחו"ל, ניתן לנצל את ההזדמנות לקנייה נבונה של בגדי ילדים או בגדי תינוקות. חנויות הבגדים ברחבי העולם מציעות למכירה סחורה יקרה יחסית, אבל ביחס לארץ, מחירי ה-sale המוצעים נמוכים להפליא וניתן לאתר מציאות שוות במיוחד בין בגדי הילדים. לכן, אם בכוונתכם לטוס לחו"ל, הקפידו לבדוק את מצב מחירי השוק וודאו אם מכירות סוף העונה החלו.

ישנם שיקולים חשובים נוספים שיש לתת עליהם את הדעת בזמן רכישה של בגדי תינוקות ו/או בגדי ילדים. כך למשל, צריך לקחת בעירבון מוגבל את הנאמר בקשר למבצע ולהקפיד לקרוא את האותיות הקטנות. לעתים קרובות, מוצגים שלטי ענק של הנחות על חלון הראווה של חנויות הבגדים: "50% הנחה", "עד 80% הנחה", "1+1" וכו'. בדקו בדיוק למה התכוון המשורר. אפשר שההנחה מיוחסת רק לפריט השני או אפילו לשלישי או כי היא ניתנת רק לאחר קנייה מעל לסכום מסוים. רצוי, עוד לפני הכניסה לחנות, לברר לאילו פריטים באמת מכוונת ההנחה, מה המחיר הסופי ולבדוק אם אכן בגדי הילדים או בגדי התינוקות שבחרתם לרכוש אכן זולים, כפי שחנויות הבגדים מנסות להציגם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

AVG אביגדור - רשת בגדי תינוקות, בגדי ילדים ובגדי נוער... באתר האינטרנט של רשת הבגדים אביגדור תוכלו לצפות בקולקציית הבגדים - ילדים, תינוקות ונוער ולהתעדכן בקולקצייה החדשה מידי עונה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקות

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה12/05/111709 צפיות
מהו ייבוא מקביל, כמה ניתן לחסוך על בגדים ממותגים באמצעותו ומדוע רבים, באופן מפתיע, מעדיפים לא לרכוש דרכו?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה05/05/111571 צפיות
טעם יקר: בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה02/05/111506 צפיות
בגדי תינוקות יש לבחור בקפידה כיוון שהם הכרחיים להתפתחות מוטורית תקינה של התינוק.

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה21/04/111132 צפיות
אם בעבר חנויות יד שנייה נחשבו לחנויות ארכאיות, הרי שהיום הרכישה בחנויות אלה נתפסת כמודרנית ואופנתית

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה14/04/112024 צפיות
כיצד לבחור את הבגדים המתאימים עבור ילדינו לסוגי האירועים השונים?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותצרכנות11/04/111728 צפיות
בבחירה של בגדי תינוקות, יש להקפיד על מספר דברים על מנת לאפשר לתינוק לנוע ולהתנהל בחופשיות. מאמר זה מציע מספר עקרונות שרצוי לשים לב אליהם בקניית בגדי תינוקות.

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה07/04/111216 צפיות
מדוע עדיף לרכוש בגדי ילדים אורגניים או בגדי תינוקות אורגניים?

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222781 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195496 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181649 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181596 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171715 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171891 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica