חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגדי תינוקות- פריטי לבוש מומלצים

בגדי תינוקות נרכשים למטרות שונות. ישנם בגדי תינוקות הנרכשים עבור ההתנהלות היום יומית, לזמן שבו שוהה התינוק במעון, אצל המטפלת, במשפחתון וכו' וישנם בגדי ילדים הנרכשים עבור אירועים מיוחדים כמו ברית או חתונה ואלו חגיגיים יותר. רצוי שהבגדים לשימוש היום-יומי יהיו מותאמים לעונות השנה ועשויים מבדים נעימים למגע כך שהתינוק יוכל לנוע בתוכם ללא סרבול. תינוקות ישנים מספר פעמים במהלך היום, אך לא בכל פעם מחליפים להם לפיג'מה לפני שהם נרדמים ולעתים קרובות הם ישנים עם הבגדים שלבשו בתחילת היום. לכן, צריך להקפיד שהתינוק ייהנה מנוחות מקסימאלית וכי הבגד שלו יתאים לכל הפעילויות שלו.

יש המקפידים להלביש לתינוקות בגדי תינוקותנטולי רוכסנים, כיוון שאלו עלולים להפריע להם בזמן השינה,להתחכך בעורם העדין ולגרום לאי נעימות. יש המקפידים לא להלביש לתינוקות בגדי תינוקות המכילים כפתורים באזור הצוואר, מחשש לחנק. יש הנמנעים מלהלביש לתינוקם בגדים המכילים סקוטש באזורים חשופי עור, בכדי לא ליצור אי נוחות.

רכישת בגדי תינוקות משתנה בכל גיל כיוון שהדרישות הן שונות. תינוקות רכים שזה עתה נולדו מתקשים לשמור על חום גופם. הסיבה לכך נעוצה בין היתר בעובדה ששטח עורם גדול ביחס למשקל גופם. ההמלצה כיום, בימי החורף, להלביש את התינוק בשתי שכבות של בגדי תינוקות, כאשר הוא נמצא בחדר שחומם מבעוד מועד ואילו כשיוצאים מהבית, רצוי להוסיף לתינוק שכבת בגדים נוספת. חשוב מאוד שתינוק יהיה לבוש חם אבל לא בצורה מסורבלת מדי, כך שהוא יוכל לנוע בחופשיות.

בגדי תינוקות שזה עתה נולדו כוללים מספר פריטים ובהם, גופיות, רגליות, בגד גוף, בגד שלם, כובע, גרביים, מעיל וכפפות. הורים רבים מעדיפים להלביש את תינוקם בגופיות מעטפת שנסגרות בצד בעזרת תיקתקים. זוהי שיטה נוחה ביותר המאפשרת להפשיט ולהלביש את התינוק בצורה מהירה ולא מסורבלת, מבלי להעביר את הגופייה מעל ראשו של התינוק ולהעיק עליו. בשוק קיימות גופיות המכילות כפפה זעירה לשם מוכנסות הידיים, מה שמונע מהתינוק לשרוט את עצמו. רצוי מאד להקפיד שבימי החורף הקרים, תינוקות ילבשו גופיות העשויות מפלנל ובקיץ, גופיות העשויות מכותנה.

לתינוקות קטנטנים יש להלביש בגדי תינוקות כדוגמת מכנסיים הכוללים רגליות בכדי לשמור על חום כפות הרגליים. בגד הגוף משמש כשכבה נוספת לשמירת חום גופו של התינוקובדרך כלל כולל תיקתקים באזור הרגליים. בגד הגוף הוא שימושי ויעיל בכל שעות היממה וחשוב לוודא שהוא בעל סגירה מלפנים ולאורך הרגל. פחות מומלץ שהלבישה תהיה לאורך הראש. הכובע, אותו חובשים לראש התינוק חיוני גם בימי הקיץ החמים, בהם הוא משמש הגנה מפני קרני השמש החמות. בחורף, הוא מחמם את ראש התינוק ובכך מונע את חשיפתו לקור. הגרביים נגרבים על הרגליות, ומהווים שכבת חימום נוספת לכפות הרגליים.

מעילי התינוקות נחלקים לשני סוגים: מעיל המכונה חרמונית, עוטף כולו את גוף הילד ולאורכו רוכסן אחד ארוך מהרגליים ועד הצוואר ומעיל רגיל בעל סוגים שונים של אמצעי סגירה כדוגמת כפתורים וקרסים. בימים קרים מומלץ להלביש תינוק בחרמונית ובימים הפחות קרים כדאי להלבישו במעיל רגיל.

 



תגיות המאמר: בגדי תינוקות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

AVG אביגדור - רשת בגדי תינוקות, בגדי ילדים ובגדי נוער... באתר האינטרנט של רשת הבגדים אביגדור תוכלו לצפות בקולקציית הבגדים - ילדים, תינוקות ונוער ולהתעדכן בקולקצייה החדשה מידי עונה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקות

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה12/05/111712 צפיות
מהו ייבוא מקביל, כמה ניתן לחסוך על בגדים ממותגים באמצעותו ומדוע רבים, באופן מפתיע, מעדיפים לא לרכוש דרכו?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה05/05/111574 צפיות
טעם יקר: בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה02/05/111508 צפיות
בגדי תינוקות יש לבחור בקפידה כיוון שהם הכרחיים להתפתחות מוטורית תקינה של התינוק.

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה21/04/111136 צפיות
אם בעבר חנויות יד שנייה נחשבו לחנויות ארכאיות, הרי שהיום הרכישה בחנויות אלה נתפסת כמודרנית ואופנתית

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה20/04/111287 צפיות
כיצד ומתי כדאי לקנות בגדי ילדים או בגדי תינוקות כך שיהיה משתלם מצד אחד, אך שיישאר מבחר מאידך?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה14/04/112026 צפיות
כיצד לבחור את הבגדים המתאימים עבור ילדינו לסוגי האירועים השונים?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה07/04/111220 צפיות
מדוע עדיף לרכוש בגדי ילדים אורגניים או בגדי תינוקות אורגניים?

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214255 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204393 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205294 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194176 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193404 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193450 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182922 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica