חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת בגדי תינוקות או בגדי ילדים יד שנייה

כיום, הלקוחות של חנויות יד שנייה הם אינם רק אלו שמבקשים לחסוך בכסף, אלא כאלו שמייחסים חשיבות להיבט האופנתי ובו בזמן רוצים לשמור על איכות הסביבה כצעד מחאתי כלפי מגמת התיעוש ותרבות הצריכה. עוד ועוד צרכנים מגלים את חנויות היד השנייה ורוכשים בהן בגדים עבורם ועבור ילדיהם. בשנים האחרונות החלו לצוץ חנויות יד שנייה המיועדות למכירה של בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות בלבד. הקנייה בחנויות כאלו, טומנת בחובה פוטנציאל אדיר לחסכון בכסף. הפער בין פריט הנמכר בחנויות יד שנייה לבין פריט דומה הנמכר בחנויות רגילות, עשוי להגיע ל - 50 אחוזים ויותר. בנוסף לפריטים כמו בגדי ילדים או בגדי תינוקות, חנויות יד שנייה המיועדות לגילאים צעירים מכילות עגלות, צעצועים, משאבות הנקה, פחי חיתולים, מכשירי אדים, ואף ריהוט לחדרו של הרך הנולד.

רכישת בגדי ילדים, בגדי תינוקות ומוצרים נוספים עבור ילדינו בחנויות יד שנייה הינה חסכונית ואפקטיבית במיוחד. זאת משום שישנה תחלופה מהירה של ביגוד בקרב ילדים ותינוקות, כיוון שהם כל הזמן גדלים. תינוקות, בשנתם הראשונה גדלים באופן בולט ובגדים שלבשו אתמול, עשויים לא להתאים כבר מחר. לעיתים הם אינם מספיקים ללבוש את אותו בגד יותר מפעמיים. לכן, מלבד היותה חסכונית, רכישה של בגדי ילדים או בגדי תינוקות בחנויות יד שנייה, היא יעילה יותר. אנשים שמחבבים מותגים, אף הם יכולים ליהנות מהם במחירים מוזלים.

בדרך כלל, חנויות יד שנייה לילדים פועלות באופן הבא: מביאים בגדי ילדים, בגדי תינוקות או מוצרים נלווים שאינם בשימוש עוד ומקבלים טופס אישור על כך מהחנות. לאחר שהחנויות מוכרות את הפריט ללקוח, הן משלמות חצי מהמחיר שהוא נמכר בו לבעל הפריט במקור. כך, גם תורם הפריט וגם החנות עצמה, יכולים להרוויח. הראשון, מקבל תשלום כספי עבור אביזר ששכב אצלו בבבית שנים רבות והשני מרוויח עבור פריט שפרסם והציג לראווה בחנותו. יתרה מזו, לאחר השימוש בפריט, זכאי הקונה להחזיר אותו ולקבל סכום כסף נוסף כשיימכר בשנית. מלבד העובדה שתהליך זה חסכוני מאוד (ובמיוחד בהתחשב בעובדה שבגדי ילדים ובגדי תינוקות מתלכלכים בין רגע), הוא גם אקולוגי וידידותי לסביבה.

אם השיטה שלהלן לא נשאה חן בעיניכם, ישנן חנויות יד שנייה למכירת בגדי תינוקות, בגדי ילדים וכו' שפועלות באופן שונה: במקום תשלום כספי, הן מעניקות זיכוי ששוויו שליש מן הסכום המוערך של הפריט. בניגוד לחנויות המוזכרות לעיל, אשר מתגמלות את מוסר הפריט רק אם התקיימה עסקה והפריט נמכר, אלו מעניקות זיכוי ברגע מסירת הפריט לחנות (ללא קשר למכירתו). במקרה ואותו פריט לא נמכר בסופו של דבר, הוא מועבר לתרומות.

לסיכום, למסירת בגדי ילדים, בגדי תינוקות, בגדי מבוגרים, אביזרי לבוש נלווים ועוד לחנויות יד שנייה, יתרונות רבים. היתרון הראשון הוא היכולת להרוויח מפריטים שאחרת היינו משליכים לפח. יתרון נוסף הוא ההזדמנות לסדר את הארון ולהיפטר מכל הבגדים ששכבו בו במשך שנים ולא נעשה בהם כל שימוש.עוד יתרון הוא שאם הבגדים לא יימכרו, הם עשויים לשמש כתרומה לנזקקים. כך למשל, בגדי ילדים או בגדי תינוקות אשר כבר קטנים על ילדינו, יכולים לשמח ילדים אחרים, קטנים יותר, שהוריהם לא יכלו להרשות לעצמם לקנות עבורם בגדים חדשים.

בטרם רוכשים את הבגדים, אל תשכחו לוודא שהם אינם מכילים כתמים או קרעים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

AVG אביגדור - רשת בגדי תינוקות, בגדי ילדים ובגדי נוער... באתר האינטרנט של רשת הבגדים אביגדור תוכלו לצפות בקולקציית הבגדים - ילדים, תינוקות ונוער ולהתעדכן בקולקצייה החדשה מידי עונה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקות

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה12/05/111709 צפיות
מהו ייבוא מקביל, כמה ניתן לחסוך על בגדים ממותגים באמצעותו ומדוע רבים, באופן מפתיע, מעדיפים לא לרכוש דרכו?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה05/05/111571 צפיות
טעם יקר: בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה02/05/111506 צפיות
בגדי תינוקות יש לבחור בקפידה כיוון שהם הכרחיים להתפתחות מוטורית תקינה של התינוק.

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה20/04/111284 צפיות
כיצד ומתי כדאי לקנות בגדי ילדים או בגדי תינוקות כך שיהיה משתלם מצד אחד, אך שיישאר מבחר מאידך?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה14/04/112024 צפיות
כיצד לבחור את הבגדים המתאימים עבור ילדינו לסוגי האירועים השונים?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותצרכנות11/04/111729 צפיות
בבחירה של בגדי תינוקות, יש להקפיד על מספר דברים על מנת לאפשר לתינוק לנוע ולהתנהל בחופשיות. מאמר זה מציע מספר עקרונות שרצוי לשים לב אליהם בקניית בגדי תינוקות.

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה07/04/111217 צפיות
מדוע עדיף לרכוש בגדי ילדים אורגניים או בגדי תינוקות אורגניים?

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222784 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195499 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181649 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181596 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171716 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171891 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica