חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישה של בגדי ילדים ו/או בגדי תינוקות ממותגים באמצעות ייבוא מקביל

הורים רבים אוהבים לרכוש עבור ילדיהם בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים. למותגים חשיבות רבה בעיניהם, אך במקביל ישנה חשיבות גם לרצון לשלם מחירים סבירים. לא תמיד ישנם מחירי סוף עונה או מבצעים המעניקים הנחות גבוהות על המותגים המובילים. עבור הורים אלו, ישנו פתרון שעשוי להיות יעיל עבורם - רכישה של בגדי ילדים או בגדי תינוקות בחנויות ייבוא מקביל. חנויות ייבוא מקביל פרושות ברחבי הארץ והן מייבאות פריטי לבוש במקביל לייבוא שנחשב כרשמי או בלעדי לאותו מותג. פריטי הלבוש הינם מקוריים ואין מדובר בפריטים של בגדי ילדים מזויפים. חנויות ייבוא מקביל, למעשה, מייבאות את המוצרים באופן פרטי, ללא קשר ישיר ליבואן הרשמי בארץ. פער המחירים בין בגדי ילדים הנמכרים בחנויות הרשמיות של המותג, לבין אלו המוצעים למכירה בחנויות הייבוא המקביל, עשוי להגיע אף ל - 50% מהמחיר המקורי. זאת בשל ההוצאות הנמוכות יותר של היבואנים המקבילים: לרוב הם אינם ממוקמים במתחמי קניות גדולים אשר דורשים דמי שכירות גבוהים יחסית, רמת הפרסום והשיווק שלהם מוגבלת יחסית וכן ההשקעה בעיצוב הכולל היא מינימאלית יותר. את ההפרש בהוצאות נלוות אלה, יכול הצרכן להרגיש בכיסו.

אז למה בכל זאת הורים רבים קונים בגדי תינוקות או בגדי ילדים בחנויות המותגים, במחירים גבוהים יותר?

ההסבר לתופעה גלום בכמה דברים:

ראשית, הורים רבים רוכשים בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים במחירים גבוהים, כאשר קיימים בשוק מחירים פחותים יותר לאותו מותג, בשל היעדר מודעות. אנשים רבים בכלל לא מודעים לקיומן של חנויות ייבוא מקביל ולכן ממשיכים לקנות בגדי ילדים ובגדי תינוקות ממותגים בחנויות הייבוא הרשמיות של המותג.

סיבה נוספת לקנייה של בגדי תינוקות או בגדי ילדים בחנויות היבוא הרשמיות היא הרצון "להראות ולהיראות". רבים מקנייני המותגים, עושים זאת בעיקר על מנת ליצור רושם. רכישה של מותגי בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות בחנויות ייבוא מקביל, אמנם מאפשרת להתלבש יותר "יוקרתי", אבל היא מונעת את ההתרועעות באזורים"נחשבים" כמו כיכר המדינה, חנויות מעצבים בקניונים וכדומה. מעניין לראות כי רבים מלקוחותיהם של חנויות ייבוא מקביל, רוכשים אצלן את הבגדים, אך ממשיכים "להראות ולהיראות" באזורי היוקרה כמו כיכר המדינה.

יתרה מזו, העדפתם של רבים לרכוש בגדי ילדים או בגדי תינוקות במחירים גבוהים יותר, אצל חנויות הייבוא הרשמיות של המותג נובעת מחוויית הקנייה והנוחות. הורים, אשר לבוש מותגים הוא עניין עקרוני להם, מעדיפים לרכוש את בגדי הילדים או בגדי התינוקות הממותגים בקניונים גדולים או במתחמי חנויות גדולים. אלו מספקים עבורם במקביל עיצוב מושקע, מיזוג אוויר, פעילויות לילדים, אזורי מכירה של מזון ועוד. ההורים רואים בתוספות נוחות אלו, כיתרון משמעותי ביחס לחנויות הייבוא המקביל ולכן מעדיפים לשלם על כך את ההפרש במחיר. בנוסף, לגורם הפסיכולוגי הבלתי מודע של הפרסומים גדולי המימדים, הן בשלטי החוצות והן בטלוויזיה, של היבואנים הרשמיים הגדולים, ישנה השפעה בלתי מבוטלת.

לסיכום, קיים בשוק פתרון זול יותר לצרכנים שרוצים לרכוש עבור ילדיהם בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים. למרות מה שמקובל לחשוב, פריטים הנמכרים בחנויות הייבוא המקביל, נבדקים גם הם על ידי מכון התקנים ומחויבים להציג אישור במעברי המכס. מלבד בגדי ילדים או בגדי תינוקות, אפשר למצוא ייבוא מקביל בטווח רחב של מוצרים כמו מוצרי אלקטרוניקה, רהיטים, מוצרי טיפוח ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

AVG אביגדור - רשת בגדי תינוקות, בגדי ילדים ובגדי נוער... באתר האינטרנט של רשת הבגדים אביגדור תוכלו לצפות בקולקציית הבגדים - ילדים, תינוקות ונוער ולהתעדכן בקולקצייה החדשה מידי עונה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקות

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה05/05/111574 צפיות
טעם יקר: בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה02/05/111508 צפיות
בגדי תינוקות יש לבחור בקפידה כיוון שהם הכרחיים להתפתחות מוטורית תקינה של התינוק.

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה21/04/111136 צפיות
אם בעבר חנויות יד שנייה נחשבו לחנויות ארכאיות, הרי שהיום הרכישה בחנויות אלה נתפסת כמודרנית ואופנתית

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה20/04/111287 צפיות
כיצד ומתי כדאי לקנות בגדי ילדים או בגדי תינוקות כך שיהיה משתלם מצד אחד, אך שיישאר מבחר מאידך?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה14/04/112026 צפיות
כיצד לבחור את הבגדים המתאימים עבור ילדינו לסוגי האירועים השונים?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותצרכנות11/04/111731 צפיות
בבחירה של בגדי תינוקות, יש להקפיד על מספר דברים על מנת לאפשר לתינוק לנוע ולהתנהל בחופשיות. מאמר זה מציע מספר עקרונות שרצוי לשים לב אליהם בקניית בגדי תינוקות.

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה07/04/111219 צפיות
מדוע עדיף לרכוש בגדי ילדים אורגניים או בגדי תינוקות אורגניים?

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162151 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162114 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162064 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152435 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151895 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151914 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152992 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica