חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגדי תינוקות

בגדי תינוקות חשוב לבחור בקפידה כיוון שהם עשויים להשפיע על שלבי ההתפתחות המוטורית של התינוקות. בשלב הזחילה ישנן אימהות הנוהגות להלביש לתינוקות שלהן מכנסי זחילה. מכנסי זחילה הם מעין שארוול מבד קליל שבאזור הברכיים מרופד במיוחד, על מנת למנוע שפשוף עם הרצפה, מה שיכול לגרום לאי נוחות עבור התינוק. אם לא מלבישים לתינוק מכנסי זחילה מתאימים, הוא עלול להירתע מזחילה ולדחות את התחלתה עד שיחוש בטוח מספיק. בגדי תינוקות ומכנסיים המיועדים לזחילה בתוכם, תפורים מבדים רכים ונעימים לעור התינוק, הם בעלי גזרה המאפשרת גמישות ומרחב תנועה גדול ומצוידים בתפרים אחוריים.

בגדי תינוקותמושפעים ממגמות האופנה המקובלות בקרב ציבור המבוגרים. הסגנון של בגדי תינוקות מושפע ומתאים עצמו למגמות הכלליות. אפשר לראות זאת בצבעים של בגדי התינוקות, מרקם הבדים, חיתוכי הגזרה ובאביזרים הנלווים כמו נעליים, תיקי יד, סרטים לשיער וכדומה.

ישנם מעצבים שמתמחים בעיצוב בגדי תינוקות. עיצוב בגדי תינוקות מאופיין באלמנטים שיוצרים נוחות עבור התינוק. כך ניתן למצוא בגדי תינוקות שתפורים בגימורים עדינים ולא בולטים, עם כפתורים במקום אבזמי מתכת בסרפנים (אשר יכולים להוות הפרעה לתינוק בזמן שהוא ישן על הבטן), שילוב של סוגרי תיק-תיק באזור הרגליים בכדי לאפשר החלפת חיתול מהירה וקלה ושימוש פוחת בהדפסים בולטים על פני הבד, שעלולים לגרום לשריטות בעור התינוק. חלק מהמעצבים מושפעים מהמגמות הרווחות בעולם והדבר ניכר בעיקר בבחירת הצבעים לבגדי התינוקות. המעצבים המסורתיים יותר יעצבו בגדים לבנים בצבעי כחול ותכלת בעיקר ולבנות בצבעי הוורוד והסגול.

קניית בגדי תינוקות בחנויות מעצבים עלולה להיות יקרה יותר מאשר קניית הבגדים בחנויות רשת של מוצרי תינוקות. זאת בשל העיצוב האישי שדורש מחשבה רבה והתייחסות לפרטים הקטנים. מעצב הבגדים רואה בעשייתו אמנות ולכן גם המחירים בהתאם. רכישה של בגדים לתינוקות בחנויות השונות ובשווקים עשויה להוזיל את מחיר הבגד מכיוון שהוא חלק מפס ייצור רחב יותר. ואולם, לא תמיד כך הם הדברים. לכן, כדאי לערוך סקר מחירים מקיף לפני הקנייה.

באם מאוד רוצים לחסוך בעליות של בגדי תינוקות, מוצעים כיום בגדים למכירה בחנויות לבגדים מיד שנייה. בדומה לחנויות היד השנייה של מבוגרים, גם כאן ניתן למצוא בגדי תינוקות במצב טוב עד טוב מאוד שמועברים לחנות לאחר שימוש וניתן לרכוש אותם בעלות נמוכה, לעיתים אף במספר שקלים בודדים לפריט. כיוון שהתינוק גדל מהר ויש צורך בתחלופת בגדים לעתים קרובות, חנויות יד שנייה לבגדי תינוקות עשויות להוות פתרון מצוין. בגדי תינוקות מתלכלכים בקלות יחסית והם לא תמיד נמצאים ראויים ללבישה חוזרת, גם אחרי כיבוסם. חנויות יד שנייה לבגדי תינוקות מאפשרות גם לחסוך בכסף וגם להעביר הלאה ולהתמסר למגמה הירוקה הרווחת של ימינו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

AVG אביגדור - רשת בגדי תינוקות, בגדי ילדים ובגדי נוער... באתר האינטרנט של רשת הבגדים אביגדור תוכלו לצפות בקולקציית הבגדים - ילדים, תינוקות ונוער ולהתעדכן בקולקצייה החדשה מידי עונה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקות

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה12/05/111712 צפיות
מהו ייבוא מקביל, כמה ניתן לחסוך על בגדים ממותגים באמצעותו ומדוע רבים, באופן מפתיע, מעדיפים לא לרכוש דרכו?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה05/05/111574 צפיות
טעם יקר: בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה21/04/111136 צפיות
אם בעבר חנויות יד שנייה נחשבו לחנויות ארכאיות, הרי שהיום הרכישה בחנויות אלה נתפסת כמודרנית ואופנתית

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה20/04/111287 צפיות
כיצד ומתי כדאי לקנות בגדי ילדים או בגדי תינוקות כך שיהיה משתלם מצד אחד, אך שיישאר מבחר מאידך?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה14/04/112026 צפיות
כיצד לבחור את הבגדים המתאימים עבור ילדינו לסוגי האירועים השונים?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותצרכנות11/04/111732 צפיות
בבחירה של בגדי תינוקות, יש להקפיד על מספר דברים על מנת לאפשר לתינוק לנוע ולהתנהל בחופשיות. מאמר זה מציע מספר עקרונות שרצוי לשים לב אליהם בקניית בגדי תינוקות.

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה07/04/111220 צפיות
מדוע עדיף לרכוש בגדי ילדים אורגניים או בגדי תינוקות אורגניים?

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162151 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162114 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162064 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152435 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151895 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151914 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152992 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica