חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להתמודד עם בולמוס בהצלחה?

מאת: יוני לויתזונה04/04/20111239 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך להתמודד עם בולמוס בהצלחה?

במאמר הבא אני אפרט את הטיפים העוצמתיים להתמודדות עם בולמוסים שבהם אני משתמש על בסיס יומיומי כדי למתן את התופעה ולנתב אותה למקומות חיוביים ובונים.

לפני כן, אני רוצה להסביר מה זה בולמוס: בולמוס זו אכילת כמות קלוריות גדולה מאוד תוך זמן קצר. חושבים שאף פעם לא היה לכם בולמוס? תנסו להזכר בפעם האחרונה שחזרתם רעבים הביתה אחרי יום עבודה.

דבר ראשון יש להבין כי בולמוס זו אכילה רגשית ולא צורך קיומי של הגוף לכן יש לנסות ולאתר נקודות תורפה שיכולות להוות טריגר לבולמוס ולתת להן מענה.

אם לדוגמא אתם שמים לב שבשעות הערב אם אין לך תעסוקה אתם מתחילים לנשנש – אז תמיד תדאגו להעסיק את עצמכם ואם אתם לא מוצאים מה לעשות בכל זאת, צאו להליכה!

טיפ קטן ועוצמתי שבו אני משתמש על בסיס יומי ומאפשר לי למתן את הבולמוסים ולנתב אותם לכיוונים חיוביים הוא: קערת ירקות חתוכה מראש במקרר. ואני אסביר.

לרוב בולמוסים מתחילים כאשר רוצים לנשנש משהו או שרעבים מאוד ואין משהו זמין לאכול אז נשמע הגונג להתחיל לזלול אבל אילו ישנה קערה מוכנה מראש למצבים אלו אתם תנשנשו בכל זאת אבל הפעם תנשנשו בריא.

היופי בטיפ הזה שהוא לא מיועד רק לבולמוסים אלא גם לארוחות ביניים, נשנושים או צידה לדרך לעבודה או לפגישות בחוץ

טיפ נוסף אותו אני רוצה לחלוק איתכם ובו אני משתמש ממש בהדיקות הוא עקרון השתייה המרובה. במידה ותשמרו על תחושת שובע למשך היום לא תתחיל לדגדג לכם הבטן ולא תצטרכו ללכת לזלול במקרר. וזו בדיוק התחושה שתקבלו כאשר הגוף שלכם יהיה רווה במים.

אם אתם רוצה סוד לירידה במשקל או תמריץ לירידה, אני יכול להמליץ לכם על מים. למים יתרונות רבים מאוד למבקשים לרדת במשקל ולכן כדאי מאוד לעקוב ולהקפיד אחר הטיפ הזה.

בעיה נפוצה שבה נתקלים הרבה אנשים היא שהם פשוט שוכחים לשתות. ממש ככה! טריק קטן שיעשה לכם שינוי גדול: תזכורת באאטולוק או בטלפון שפרוסה למשך כל היום ושמגיע השעה לשתות אתם קמים, עושים הפסקה, ונגשים לשתות את הכמות שהקצבתם לעצמכם.

לסיכום, בולמוסים הינה תופעה שקשה מאוד למנוע אותה ב-100% אך ישנם דרכים רבות בהם ניתן לנתב את הבולמוס למקומות חיוביים ובונים.

נהנת לקרוא? הורד עכשו בחינם את הספר שכתבתי: הוראות הפעלה לגוף שלך

 



תגיות המאמר: בולמוס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצה להתחיל לאכול נכון?

www.HealthMagazine.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני לוי

מאת: יוני לויהשמנת יתר03/05/111070 צפיות
מי מכם שקורא את הבלוג שלי יודע שאני לא אוהב להציב מטרות מדידות או מספריות לדיאטה. אני לא מאמין שדיאטה צריכה להתחלק לשני חלקים. החלק הראשון בו נבצע פעולות אינטנסיביות ופעולות אגרסיביות כדי לרדת במשקל והחלק השני גורס שנעשה פעולות שישמרו לנו על ההישג.

מאת: יוני לוידיאטה ותזונה02/05/111006 צפיות
יש כל כך הרבה סיבות טובות למה כדאי לך להתחיל לעשות דיאטה כבר היום ולשנות את אורח חיים שלך. כמובן יש את אלו שיגידו לך שזה בריא ובאמצעות ירידה במשקל אתה תוכל למזער את הסיכויים שלך לחלות במחלות בעתיד אבל אתה רוצה תוצאות עכשו, רווחים עכשו וכל אותם מנטרות לא מעניינות אותך.

מאת: יוני לויתזונה13/04/111615 צפיות
רובנו יודעים כי יתרונות הגדולים ביותר לאכילה בריאה הם כושר גופני, הרגשה טובה יותר וכן אנחנו מקטינים משמעותים את הסיכוי לחלות במחלות ובעיקר את הסיכון לחלות במחלות לב, כלי דם וסוכרת. יתרון נוסף של אכילה בריאה הוא שמירה על משקל בריא, בעידן שבו השמנה הפכה למגפה – אכילה בריאה היא מפתח מרכזי להרזיה ומניעה.

מאת: יוני לויתזונה12/04/111343 צפיות
לעיתים די קרובות, חיילים מוצאים את עצמם מתקשים יותר ויותר לשמור על תזונה נכונה בצבא. למרות שצה"ל היום, יותר מתמיד, מקפיד על תזונה נכונה בקרב המשרתים, החטיפים והפיתויים קרובים מתמיד ולכן מגמת ההשמנה בצה"ל רק הולכת ועולה... אם כן, המאמר הבא ינסה לעשות סדר בדברים וייתן לקורא קווים מנחים שבאמצעותם הוא יוכל לשמור על תזונה נכונה בצבא.

מאת: יוני לוידיאטה11/04/111220 צפיות
יש היום מאות, אולי אלפי, דרכים שיכולות לעזור לך לרדת במשקל ולהשיג את היעדים שלך לטוחח הקצר ולטווח הארוך. בכל מקרה, אתה חייב להיות בטוח שלכל השיטות הללו באמת בריאות לך ובאמת יביאו לך תוצאות לטווח הארוך טרם תבחר להשתמש בהם.

מאת: יוני לויספורט וכושר גופני - כללי10/04/111693 צפיות
בעידן המודרני, עידן הנהנה מחידושים ומשכלולים טכנולוגיים מרחיקי לכת, משלח ידו של האדם מושפע וניזון מההתפתחויות הטכנולוגיות העדכניות. בעבר נהוג היה לראות ב"עבודה" ביטוי לפעילות אינטנסיבית הכרוכה במאמץ פיסי רב ובהזעה מרובה.

מאת: יוני לויתזונה08/04/111221 צפיות
במאמר הבא אני אדבר על פחמימה, אחד מאבות המזון, ועל צריכת גליקוגן איך זה משפיעה על הדיאטה שלך. אם אתה באמת רוצה לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן אתה חייב להבין מה זה גליקוגן ולמה הוא טוב לנו. אני מודה שזה לא הנושא הכי "סקסי" בנושאי דיאטה אבל זה מסוג הדברים שחייבים לדעת אם רוצים להצליח.

מאמרים נוספים בנושא תזונה

מאת: אבי דוידיתזונה12/12/186906 צפיות
הדיאטה הכי מהירה שיש עם ארוחות מוכנות שמרחיקות אתכם מהמטבח ומצמצמות את החשיפה לפיתויים.

מאת: עופר שלותזונה13/07/187351 צפיות
טיפול טבעי כעזרה ראשונה במצבים בריאותיים שונים

מאת: דודישתזונה23/05/173323 צפיות
הצלחתם להרים את עצמכם מהספה, להיכנס לכושר ואפילו להיכנס לשגרה של אימונים. אתם יודעים שאתם חוזרים מהעבודה, מחליפים בגדים ויוצאים לריצה או לשחייה או לחדר כושר או עם מאמן כושר אישי בבית שלכם ועושים שוב ושוב את אותן פעולות שגיליתם כי הן תורמות לכם.

מאת: רונןתזונה14/03/173513 צפיות
הברזל חשוב מאוד לגוף וצריכים אותו במיוחד טבעונים שלא מקבלים אותו מהחי, ספורטאים שצריכים שהרמה שלו שלא תרד וגם נשים בהריון שעלולות לאבד ברזל. חוסר בברזל עלול לגרום לבעיות שונות

מאת: gilad edelsteinתזונה13/08/143986 צפיות
הרזיה היא אחד מהנושאים האלו שכולם מדברים עליהם כל הזמן. זה נראה כאילו לא ניתן ללכת לשום מקום בלי לראות או לשמוע איזה מסר לגבי הרזיה. סיפורים על הסכנות של אי ירידה במשקל מופיעים באופן קבוע בחדשות הלילה. קנייוני קמעונות והאינטרנט מלאים בשלל מוצרי הרזיה. מדברים על הרזיה במרכזים רפואיים ובבתי ספר ואפילו בעבודה. אם אתם מנסים לרדת במשקל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143955 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאת: רותם וובזתזונה02/06/144509 צפיות
המילה דיאטה ישר מתקשרת לחסות ורעב מתמיד, כי אין מדובר בדיאטה, צריך לחשוב בריא, ירידה במשקל תלויה בחשיבה בריאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica