חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביגוד אורגני לילדים ולתינוקות

בשנים האחרונות המגמה הירוקה הופכת ליותר ויותר דומיננטית בקרב הציבור וגם בחנויות הבגדים הדבר מורגש עד מאד. חנויות רבות מציעות לקהל לקוחותיהם בגדי ילדים או בגדי תינוקות אורגניים. גם בחנויות האופנה הממותגות המובילות בשוק מוצעים לרכישה בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות אורגניים בנוסף לביגוד הרגיל שהם מעצבים ומשווקים. את דריסת הרגל של המהפכה הירוקה ניתן לחוש בכל תחום בשגרת חיינו; החל מקניית מוצרי מזון אורגניים, דרך שימוש בקומפוסט והפרדת פסולת ועד ביגוד אורגני, אשר בימים אלו נפוץ בעיקר בקרב בגדי תינוקות או בגדי ילדים. ואולם, לא לכולם ברור מהם היתרונות של המוצרים האורגניים והאם הם מצדיקים את התשלום הנוסף הנדרש עבורם.

מהי כותנה אורגנית ומדוע היא עדיפה על כותנה רגילה?

כותנה זהו החומר השכיח ביותר ליצירת בגדים, כולל בגדי תינוקות ובגדי ילדים. הכותנה מהווה כ-3% מכלל הגידולים בעולם. היא נחשבת לגידול המזהם ביותר שקיים וזאת כיוון שהיא מצריכה שימוש ב- 10% מקוטלי החרקים, הריסוסים וחומרי ההדברה שקיימים. הקוטלים נכנסים לתוך האדמה, מחלחלים ומזהמים את מי התהום והנהרות ומשם את הימים והאוקיינוסים. בנוסף, הם מזהמים את האוויר ומשפיעים לרעה על בריאות בעלי החיים ובני האדם.

בניגוד לבגדים העשויים מכותנה רגילה, קיימים בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות העשויים מכותנה אורגנית. כותנה זו מהווה אחוז אחד בלבד מסך כל הכותנה בעולם. צריכת בגדים אורגניים בכלל ובגדי ילדים או בגדי תינוקות בפרט, גוברת מידי יום. בגדים אלו מיוצרים מכותנה הגדלה ללא ריסוס או חומרים כימיים ולכן הם אינם מזהמים את הסביבה. דישון הכותנה מתבצע על ידי שימוש בקומפוסט וחומרים טבעיים נוספים. כלומר, צריכה של בגדי תינוקות או בגדי ילדים אורגניים היא ידידותית לסביבה ויכולה אף להוות דוגמא אישית עבור הילדים, עוד בגיל צעיר, לצריכה ירוקה ואקולוגית.

מלבד היתרון הסביבתי, ישנם יתרונות נוספים לרכישת בגדי ילדים או בגדי תינוקות. אחד מהם הוא איכות הבד. הבדים האורגניים עדינים יותר, עמידים ונשמרים לאורך זמן ממושך יותר. כך שלמעשה, ניתנת תמורה מלאה להפרש הכספי בין בגדי ילדים או בגדי תינוקות אורגניים לבין כאלו שאינם אורגניים.

יתרון נוסף נוגע להיבט הבריאותי. בחודשי חייהם הראשונים של תינוקות, הם עלולים לפתח רגישויות לבגדיהם העשויים מכותנה רגילה, משום שחלק מחומרי ההדברה של הכותנה, נותרים בבדים עצמם. על מנת למנוע אלרגיות וגירויים, עדיף להשתמש בבגדי תינוקות אורגניים. לא בכדי תחום הביגוד האורגני שכיח בעיקר בקרב בגדי תינוקות ובקרב בגדי ילדים.

בנוסף לבגדי תינוקות וילדים אורגניים, ניתן למצוא מוצרים אורגניים נוספים כמו שמיכות, סינרים, צעצועי בד וכו', העשויים אף הם מכותנה אורגנית בלבד. לא רחוק היום שבו ביגוד אורגני יהפוך למגמה המובילה בתחום האופנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

AVG אביגדור - רשת בגדי תינוקות, בגדי ילדים ובגדי נוער... באתר האינטרנט של רשת הבגדים אביגדור תוכלו לצפות בקולקציית הבגדים - ילדים, תינוקות ונוער ולהתעדכן בקולקצייה החדשה מידי עונה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקות

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה12/05/111712 צפיות
מהו ייבוא מקביל, כמה ניתן לחסוך על בגדים ממותגים באמצעותו ומדוע רבים, באופן מפתיע, מעדיפים לא לרכוש דרכו?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה05/05/111574 צפיות
טעם יקר: בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה02/05/111508 צפיות
בגדי תינוקות יש לבחור בקפידה כיוון שהם הכרחיים להתפתחות מוטורית תקינה של התינוק.

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה21/04/111136 צפיות
אם בעבר חנויות יד שנייה נחשבו לחנויות ארכאיות, הרי שהיום הרכישה בחנויות אלה נתפסת כמודרנית ואופנתית

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה20/04/111287 צפיות
כיצד ומתי כדאי לקנות בגדי ילדים או בגדי תינוקות כך שיהיה משתלם מצד אחד, אך שיישאר מבחר מאידך?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה14/04/112026 צפיות
כיצד לבחור את הבגדים המתאימים עבור ילדינו לסוגי האירועים השונים?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותצרכנות11/04/111731 צפיות
בבחירה של בגדי תינוקות, יש להקפיד על מספר דברים על מנת לאפשר לתינוק לנוע ולהתנהל בחופשיות. מאמר זה מציע מספר עקרונות שרצוי לשים לב אליהם בקניית בגדי תינוקות.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162151 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162114 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162064 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152435 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151895 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151914 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152992 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica