חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה כדאי טיפול TIME LINE THERAPY® ו-NLP ?

עד כמה רגש הפחד שולט בנו? כמה החלטות בזוגיות שלנו אנחנו מקבלים רק בגלל הפחד של להיות לבד? עד כמה אנחנו מוכנים להימנע מלעשות דברים חדשים בגלל הפחד שזה לא יצליח? ואולי כדי להימנע מכאב? כמה מערכות יחסים בחיינו אנחנו באמת מאפשרים לעצמנו  לחוות באמת, בלי להימנע מלחוות רק בגלל רגשות עצב ממערכות יחסים קודמות, שהשאירו בנו צלקת? שיטת TIME LINE THERAPY היא שיטה שבה אנחנו עובדים עם המוח הלא מודע שלנו, שאחראי על כל זכרונות העבר שלנו, בשפה שהוא מבין – שפת הרגש. הטכניקה מתבצעת בדמיון מונחה, שבו יוצרים את רצף קו הזמן האישי, ומבצעים עליו עבודת למידה אישית בדמיון מונחה שנועדה לשחרר את הרגש מהזכרונות השליליים, כך שגם כאשר הם נמצאים ומתוייקים בתוכנו – הם לא ינהלו אותנו מהמקום השלילי, אלא נוכל להפיק מהם למידה שמשרתת אותנו ולא מגבילה וחוסמת אותנו. הטכניקה ייחודית באפקטיביות שלה, ובשילוב עם כלים נוספים מתחום ה-NLP (תכנות נוירו לשוני של המוח) מאפשרת תוך מספר שעות לשחרר את השליטה של הרגשות השליליים על ההחלטות שלנו והפעולות שלנו, וכך נוכל להגיע להישגים שעליהם תמיד חלמנו בקריירה, למערכות יחסים מספקות יותר, ירידה או עלייה במשקל, התמודדות עם משברים ומחלות – בצורה האפקטיבית ביותר עבורנו, וזאת תוך פרק זמן קצר, והתפתחות אישית חוויתית ורבת עוצמה בשיטה שהיא פאטנט עולמי רשום של ד"ר טאד ג'יימס, והוכיחה כבר בארץ ובעולם את יעילותה עבור עשרות אלפי מטופלים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליז שובע דמין מאסטר טריינרית בהכשרת מנחים ומאמנים בשיטת תרפיית קו הזמן

וNLP COACHING

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליז שובע דמין

מאת: ליז שובע דמיןאימון לאיכות חיים12/04/111300 צפיות
השיטה בה אני מטפלת מאפשרת שיפור ואיכות חיים כחולים במחלת הסרטן, ונותנת אפשרות להתמודדות באמצעות כלים שאני מאמינה בהם, ושבאמצעותם מתאפשר לי להקל ולו במעט על התהליך הנפשי המורכב שעוברים אתם החולים ובני משפחותיכם בהתמודדות עם המחלה.....

מאת: ליז שובע דמיןהתמודדות עם מצבי לחץ12/04/111568 צפיות
השבוע ממש הרגשתי את האדמה זזה מתחת לרגליים שלי. במהלך בדיקה רפואית שגרתית, התבשר בעלי שככל הנראה יש לו גידול סרטני. הרגשנו שעולמנו חרב – אנחנו צעירים ויש לנו ילדים קטנים וההתחייבויות כספיות ....

מאת: ליז שובע דמיןאימון לאיכות חיים12/04/111165 צפיות
רציתי לשאול לגבי השיטה שלך – האם היא מטפלת גם בלחץ דם גבוה? פרטים עלי – אני בת 64, סובלת מיתר לחץ דם מאוזנת תרופתית. במשפחתי יש היסטוריה של יתר לחץ דם, והוריי נפטרו משבץ מוחי. אני חוששת מאוד, וחיה בלחץ מתמיד שזה מה שיקרה גם ....

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205541 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196097 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194052 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173145 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173132 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162649 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162379 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica