חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפש לסחור בבורסה? חפשו את בית ההשקעות שלכם

מאת: גלהשקעות16/04/20111212 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים לסחור בבורסה? רוצים להשקיע במניות אחריהן אתם עוקבים מזה זמן רב? אולי אכן הגיע הזמן בו תיתנו לעצמכם את ההזדמנות להיכנס למסחר הבורסאי ולנסות את מזלכם. השנים האחרונות מלאות בסיפורים ודוגמאות של אנשים אשר הצליחו לגרוף תשואות נאות ורווחים לא רעים בכלל בתקופת הגאות הבורסאית של השנים האחרונות. במאמר זה נדגיש את היתרונות שבניהול השקעות באמצעות בית השקעות ולא באמצעות הבנקים המסחריים. בכדי לעמוד על ההבדלים והיתרונות קצת יותר טוב, יהיה נוח יותר לחלק את המאמר לקבוצות סוחרים ומשקיעים שונים אשר כל אחת מהן נבדלת מהשניה באופי ההשקעות, מידת הסיכון ומידת הבקיאות התיאורטית בנושא.

הסוחרים היומיים

ניהול תיקי השקעות לטווח קצר בדרך כלל נקראות סחר. הסוחרים היומיים קונים ומוכרים מניות וכן כותבים ורוכשים אופציות מעו"ף למיניהם. לא ניכנס לנושא הנגזרים אך נגיד כי מסחר יומיומי במניות ובאופציות עדיף שיתבצע באמצעות בית השקעות ולא דרך הבנקים היות וההבדלים בעלות המסחר - עמלות קניה ומכירה, עמלת רכישת וכתיבת אופציות וכן דמי ניהול תיק ההשקעות יכולים להיות הבדלים ניכרים. הבנקים המסחריים משום מה גובים מלקוחותיהם את דמי הניהול ועמלות המסחר הגבוהות ביותר בשוק. לכן, מסחר באמצעות בית השקעות מוכר יהיה הרבה יותר כדאי וזול.

הסוחרים לטווח הבינוני

הסוחרים לטווח הזמן הבינוני, בדומה לסוחרים לטווח הקצר שואפים לרכב על מגמות מסחר לתקופות קצרות בהן הסוחרים שואפים להרוויח מספר אחוזים תוך מספר ימים או מקסימום מספר שבועות. גם ניהול תיקי השקעות מסוג זה מתבצעות לעתים קרובות וגם כאן כדאי לסוחרים להיעזר בבית השקעות אשר יוזיל להם את עלויות המסחר.

המשקיעים לטווח ארוך

השקעות לטווח ארוך נקראות גם השקעות ערך. השקעות מסוג זה שואפות להשקיע בחברות בעלת פוטנציאל צמיחה גדול אשר בסופו של דבר, לטווח של מספר שנים, יניבו למחזיקים בניירות הערך תשואה של עשרות ואף מאות אחוזים. מכיוון שהשקעות מסוג שכזה מתבצעות לעתים רחוקות ותדירות פקודות המסחר המוזרמות לבורסה היא נמוכה יחסית ההבדל בין ביצוע המסחר בבית השקעות לבין ביצוע ההשקעה דרך הבנק היא יחסית זניחה אך בסכומים גדולים עדיין מדובר בהבדלים ניכרים.

משקיעי המזל

השקעות המבוססות על מגמות שוק וטיפים בדרך כלל מתבררות כהשקעות כושלות שכן הן לא התבססו על שיקול דעת מושכל, אחראי ומקצועי. האמת היא שהרבה משקיעים בבורסה ללא כל ידע מוקדם וללא שיראו סימני בקיאות כלשהם במסחר בבורסה. למשקיעים מסוג זה כדאי לשים את האחריות על תיק ההשקעות שלהם בידיהם של מקצוענים. ניהול תיקי השקעות הוא אחד מהשירותים המוצעים לכם בכל בית השקעות רציני והוא זה שמאפשר גם לבקיאים פחות, לבנות תיק השקעות רציני.

כך או כך, נראה כי עדיף היום לנהל את כספיכם באמצעות בית השקעות ולא באמצעות הבנק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל

מאת: גלקרנות נאמנות19/04/11989 צפיות
אני זוכר את היום בו גיליתי את עולם קרנות הנאמנות, אותו עולם שלימד אותי עוד בצעירותי כי איני חייב להבין יותר מדי בשוק ההון בכדי לבצע השקעות חכמות. עד ליום בו גיליתי את קרנות הנאמנות הייתי בטוח כי מסחר בבורסה סובב סביב מניות ואגרות חוב עליהם לא ידעתי יותר מדי.

מאת: גלבורסת ת"א18/04/111158 צפיות
לפני בכלל שאתם יכולים להחשיב את עצמכם לאנשים הכשירים לבצע פעולות מסחר בבורסה, ראשית עליכם להכיר את עצמכם לעומק ומה הכוונה? ובכן, לא חברים דוגמאות לאשים אשר מצאו את עצמם בהפסדים כספיים כבדים מאוד לאחר ביצוע פעולות כושלות בבורסה הישראלית לאחר שביצעו פעולות מסחר בבורסה בהסתמך על איזו עצה חברית או איזו כתבה בעיתון.

מאת: גלקרנות נאמנות15/04/111035 צפיות
מניות, אגרות חוב, קרנות שקליות וקרנות נאמנות הם רק חלק מניירות הערך המככבים במהלך המסחר בבורסה ומרכיבים בסופו של דבר את תיק ההשקעות שלכם, של קרנות הפנסיה וקופות הגמל. למרות המשותף לכל אלו, נבדלים ניירות הערך אחד מהשני בתכונות המסחר, מטרת ההשקעה, השלכות מיסוי ותנאי המסחר.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181561 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173050 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171703 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171766 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161748 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161596 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161464 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica