חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השלבים בדרך למסחר נכון בבורסה

מאת: גלבורסת ת"א18/04/20111156 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שלב ראשון - הכנות מקדימות

לפני בכלל שאתם יכולים להחשיב את עצמכם לאנשים הכשירים לבצע פעולות מסחר בבורסה, ראשית עליכם להכיר את עצמכם לעומק ומה הכוונה? ובכן, לא חברים דוגמאות לאשים אשר מצאו את עצמם בהפסדים כספיים כבדים מאוד לאחר ביצוע פעולות כושלות בבורסה הישראלית לאחר שביצעו פעולות מסחר בבורסה בהסתמך על איזו עצה חברית או איזו כתבה בעיתון. לכן, חשוב מאוד שתזכרו כי הבורסה הוא מקום מסוכן ממנו רבים נכוו וברחו ואין להתחיל לבצע פעולות בורסאיות מבלי שתבצעו תיאום ציפיות ביניכם לבין עצמכם - כמה כסף אתם מסכנים, מהו יחסכם לסיכון - האם אתם אוהבי סיכון או שונאי סיכון וכן מהי אסטרטגיית המחסר שלכם. בנוסף, לכל כסף יש מטרה ולכן גם מהות ומטרת השימוש בכסף צריכים להיות שיקול בהחלטה של כדאיות הכניסה להשקעות בבורסה.

שלב שני- החבר הבורסאי שלכם

יופי, אז החלטתם כי אתם ממשיכים קדימה עם הרצון שלכם להתחיל לשדר פקודות מסחר בבורסה ובכדי לממש את הרצון הזה יהיה עליכם לבחור בחבר הבורסאי שלכם אשר באמצעותו תשדרו את רצונותיכם לבורסה הישראלית השוכנת ברחוב אחד העם בתל-אביב. הרי לא אתם אלו העומדים ברחבת המסחר ומבצעים בפועל את פעולות המסחר ולכן עליכם לשדר את פקודותיכם דרך אחד מהחברים הבורסאיים הרשאים לסחור בינם לבין עצמם. חברי הבורסה בישראל כוללים את הבנקים המסחריים ואת בתי ההשקעות השונים. חשוב לדעת כי מסחר בבורסה עולה כסף אותו אתם משלמים כדרך עמלות קניה, עמלות מכירה ודמי ניהול תיק השקעות. עלויות המסחר הללו משתנות מחבר בורסאי אחד לשני. כך למשל תוכלו לצפות כי ניהול המסחר שלכם בבורסה באמצעות הבנק האישי שלכם, דרכו גם מתנהל חשבון העובר ושב שלכם יהיה קרוב לוודאי המסחר היקר ביותר אותו תוכלו למצוא היות והבנקים מציעים לכם לסחור בבורסה מנוחיות הממשק לניהול חשבונכם באינטרנט וזאת מבלי שתצטרכו לחתום על מסמכים כלשהם או לקיים פגישות עם גורמים כאלו ואחרים. יחד עם זאת, קיימת אלטרנטיבה ויש לדעת כי ניהול מסחר בבורסה דרך אחד מבתי ההשקעות יהיה זול הרבה יותר מניהול המסחר בבורסה דרך הבנק. לפרטים נוספים בעניין זה יש לפנות לבתי ההשקעות השונים וליועצים הפיננסיים בבנק.

שלב שלישי - צבירת ידע

לא בטוח כי שלב צבירת הידע דומה ליתר השלבים שכן אין מדובר בפעולה חד פעמית ומבודדת. צבירת ידע פיננסי לא נגמר לעולם ועל הסוחר בבורסה להיות כל הזמן עם היד על הדופק וזאת מבלי לציין את החשיבות שביכולת ניתוח אנליטי של תנאים כלכליים. השקעות מוצלחות צריכות להתבסס על ניתוחים כלכליים אובייקטיבים ולא על ספקולציות כאלו ואחרות.

אלו הם שלושת השלבים המקדימים ההכרחיים אותם חייב לעבור כל השואף להיות משקיע או סוחר בורסאי.

 



תגיות המאמר: מסחר בבורסה, השקעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל

מאת: גלקרנות נאמנות19/04/11988 צפיות
אני זוכר את היום בו גיליתי את עולם קרנות הנאמנות, אותו עולם שלימד אותי עוד בצעירותי כי איני חייב להבין יותר מדי בשוק ההון בכדי לבצע השקעות חכמות. עד ליום בו גיליתי את קרנות הנאמנות הייתי בטוח כי מסחר בבורסה סובב סביב מניות ואגרות חוב עליהם לא ידעתי יותר מדי.

מאת: גלהשקעות16/04/111211 צפיות
רוצים לסחור בבורסה? רוצים להשקיע במניות אחריהן אתם עוקבים מזה זמן רב? אולי אכן הגיע הזמן בו תיתנו לעצמכם את ההזדמנות להיכנס למסחר הבורסאי ולנסות את מזלכם. השנים האחרונות מלאות בסיפורים ודוגמאות של אנשים אשר הצליחו לגרוף תשואות נאות ורווחים לא רעים בכלל בתקופת הגאות הבורסאית של השנים האחרונות.

מאת: גלקרנות נאמנות15/04/111033 צפיות
מניות, אגרות חוב, קרנות שקליות וקרנות נאמנות הם רק חלק מניירות הערך המככבים במהלך המסחר בבורסה ומרכיבים בסופו של דבר את תיק ההשקעות שלכם, של קרנות הפנסיה וקופות הגמל. למרות המשותף לכל אלו, נבדלים ניירות הערך אחד מהשני בתכונות המסחר, מטרת ההשקעה, השלכות מיסוי ותנאי המסחר.

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161949 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144964 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148151 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148285 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131782 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131775 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131779 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica