חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיוון עם אספרסו

מאת: יאיר שלויקפה17/04/20111005 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גיוון עם אספרסו

אוהבי קפה בדרך כלל מעדיפים את הקפה שלהם חזק יותר מאחרים. חלקם יעדיפו את הקפה "נקי", ללא תוספות, וחלקם אוהבים לגוון את הקפה שלהם. אספרסו הוא קפה אשר טעמו חזק יותר לעומת קפה רגיל ולכן הוא נצרך יותר על ידי אוהבי קפה. לקפה אספרסו ניתן להוסיף חלב, אפשר "לתבל" אותו עם משקה אלכוהולי או לשלב אותו באפייה. טעמו של האספרסו הוא כה חזק ומרכזי כך שגם במקרה ונשלב אותו עם משקה אחר או נשתמש בו לצורך אפייה, טעמו ישלוט במנה או במשקה החדש שנכין.

מה זה בעצם אספרסו?

אספרסו בניגוד לסוגי קפה אחרים ניתן להכין רק במכונת אספרסו. על מנת להכין קפה אספרסו מקורי ואיכותי יש להשתמש במידה מדויקת של 7 גרם קפה טחון או לחילופין בפולי קפה, במקרה ומדובר במכונת קפה המאפשרת זאת. על מנת למצות את הטעם והריח של הקפה אשר נטחן מראש או פולי הקפה אשר נטחנו במכונת הקפה, מוזרם קיטור או מים חמים בטמפרטורה למעלה מ95 מעלות. ישנה אפשרות גם להכין אספרסו ארוך כך שהכמויות בהם משתמשים להכנתו מוכפלות פי 2.

אספרסו בשילוב אלכוהול

מכיוון שלאספרסו יש טעם כה חזק, השילוב בינו לבין אלכוהול הוא כמעט מתבקש. ישנם מספר משקאות אלכוהוליים המבוססים על אספרסו, המוכר ביניהם הוא האייריש קרים. משקה האייריש קרים הוא שילוב של אספרסו וויסקי וכיום גם מוסיפים לו ליקר קפה. במקסיקו, נהוג להכין אספרסו ארוך אשר משולב עם טקילה או משקה אספרסו ארוך עם אייריש קרים וליקר קפה.

להוסיף חלב...

רוב אוהבי הקפה יעדיפו לשתות אספרסו ללא חלב, שכן החלב מטשטש מעט את טעמו החזק של האספרסו. כיום ניתן למצוא לא מעט משקאות אספרסו המשולבים עם חלב כמו מקיאטו, אספרסו אשר מוגש עם מעט חלב וקצף. לא הרבה יודעים זאת אך המשקה קפוצ'ינו הוא למעשה אספרסו עם חלב אך לעומת המקיאטו למשל, במשקה זה ניתן יותר להבחין ולהרגיש את טעמו החזק של האספרסו כיוון שאופן הכנתו כוללת שליש כוס של אספרסו, שליש חלב ושליש קצף. ישנם עוד שני משקאות אספרסו נוספים והם אספרסו קון פנה ואספרסו אמריקנו. אספרסו קון פנה מורכב ממנה כפולה של אספרסו בשילוב קצף. אספרסו אמריקנו, הוא בעצם אספרסו אשר עבר דילול במים חמים.

קינוחים בטעם אספרסו

כיוון שלאספרסו יש טעם חזק וניתן להרגיש בו גם לאחר אפייה, עוגת קפה אשר השתמשו באספרסו להכנתה תהיה משובחת יותר מכזאת שהשתמשו בנס קפה להכנתה באופן משמעותי. שימוש באספרסו למטרת אפייה הוא לא מאוד זול אך בהחלט יכול להפוך את הקינוח למנה מיוחדת. היום אפשר גם למצוא גלידות בטעם קפה אשר נעשה שימוש באספרסו ולא בנס קפה על מנת להפוך אותן לטעימות במיוחד.

 



תגיות המאמר: אספרסו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יאיר שלוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר שלוי

מאת: יאיר שלויקפה25/09/111224 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא על קפה אספרסו, כיצד הוא נוצר ופרטים בנוגע לשימוש במכונות אספרסו במשרד

מאת: יאיר שלוימתכונים ואוכל - כללי27/08/111152 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא את כל היתרונות של רכישת מכונת אספרסו למשרד

מאת: יאיר שלויקפה26/07/111281 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא כל שרציתם לדעת על מכונות אספרסו למשרד

מאת: יאיר שלויקפה21/07/111331 צפיות
במאמר זה נפרט את האפשרויות העומדות בפני בעל עסק שרוצה להכניס קפה למשרד

מאת: יאיר שלויקפה19/06/111097 צפיות
במאמר זה הבאנו סקירה קצרה על המשקה האהוב על כולנו, האספרסו

מאת: יאיר שלויקפה16/06/111676 צפיות
כולנו אוהבים לשתות קפה, אך כמה מאיתנו באמת יודעים האם זה בריא או לא? במאמר זה תוכלו למצוא את כל התשובות ואת היתרונות והחסרונות של צריכת קפאין

מאת: יאיר שלויקפה17/05/111208 צפיות
אחד ממכשירי הנוחות המודרניים הנהדרים ביותר הוא מכונת הקפה. להלן הסבר מפורט על מכונות קפה

מאמרים נוספים בנושא קפה

מאת: בני דואניקפה20/07/164293 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: דודישקפה04/05/146296 צפיות
50 גוונים של אפור: מאחר ואני עוד לא גיבשתי החלטה, החלטתי לצאת ולבדוק את העובדות עם מומחים. שאלנו אותם על היתרונות והחסרונות של תה, קפה וכן תה ללא קפאין ואלו התשובות שקיבלנו.

מאת: שלום כהןקפה24/03/147331 צפיות
כאשר אתם מחפשים מכונות קפה למשרד, אתם ודאי מעוניינים ברמת קפה איכותית, מכונות עמידות ואיכותיות ובעלות סבירה. המבחר והאפשרויות הרבות בתחום זה מבלבלות וקשה לעתים לקחת החלטה לגבי מכונת קפה בביטחון ובלב שלם. קפה עלית לעסקים העלה את הרף בשוק זה של מכונות קפה והביאה אותו למצוינות ואיכות בכל היבט אפשרי.

מאת: אריאל בן-נוןקפה05/01/148332 צפיות
הצבת מכונת קפה בבית העסק היא ללא ספק פעולה עליה יברכו אתכם לא מעט לקוחות, קולגות וגם צוות העובדים. מכונות הקפה המודרניות הן מכונות קטנות ויעילות במיוחד המסוגלות לספק לכם כמות אדיבה של ספלי קפה טעים ואיכותי בזמן הקצר ביותר. על מנת להבטיח לעצמכם רכישה של מכונת קפה איכותית לבית העסק, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות.

מאת: אריאל בן-נוןקפה15/12/138312 צפיות
פינת הקפה המשרדית היא ללא ספק אחת מעמדות העבודה הכי חשובות במשרד, שם מתחילים שיחות קטנות בין העובדים שיכולים להוביל לרעיונות גדולים, סביבה מתנהלים דיונים שונים אודות מקום העבודה, ובעיקר היא מסמלת את ההווי החברתי של המשרד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה29/10/138229 צפיות
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ספק עבור מכונות קפה למשרד תחום מכונות הקפה למשרד משגשג בשנים האחרונות הודות למגוון ספקים הצומח באופן תדיר, מחירים אטרקטיביים ובעיקר בזכות האהבה לקפה בישראל

מאת: tkidumקפה04/07/131810 צפיות
בשבוע שעבר נתקעתי בפקק בכביש החוף, ומחשבות עלו לי בראש. למה אין דוכן קפה בכל הדרך הארוכה הזו? לא חסרים נהגים עייפים בדרך, מבואסים ושבוזים מהפקקים הארוכים בכל בוקר ובכל ערב. אז חשבתי, למה שאני לא אפתח דוכן בעצמי? אז דיברתי עם חבר טוב והתחלנו להעלות רעיונות. חשבנו על הקמת מספר דוכנים לאורך הכביש, ובשני צידי הדרך. בגלל שעיקר הפקקים בשעות הבוקר והערב, הדוכן יהיה פתוח בעצם רק לחמש שעות במשך כל היום. כך שזה לא יפגע לנו בעבודה, ועדיין תהיה לנו הכנסה נוספת, וסטארט-אפ נחמד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica