חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונות אספרסו למשרד - יתרונות

מכונת האספרסו הומצאה באיטליה בתחילת המאה העשרים. המכונה נועדה להכין קפה איכותי כמעט ללא מגע יד אדם. כדי להפיק קפה אספרסו טעים עם ארומה נעימה לא די רק במכונת אספרסו משוכללת. מפעיל מכונת האספרסו צריך להקפיד על מספר כללים - שימוש במים טריים ובאבקת קפה מפולים איכותיים, קלויים וטחונים כהלכה. יצרני מכונות האספרסו ממליצים להקפיד על כל הכללים הללו על מנת לייצר קפה אספרסו איכותי. גם מכונות אספרסו למשרד חייבות באותה תשומת לב וחשוב להכיר את יתרונותיהן וחסרונותיהן לפני שמקבלים החלטה על רכישת מכונה מסוג זה.

יתרונות מכונות אספרסו למשרד

  • קפה מכיל קפאין - הקפה מכיל קפאין, חומר שמשפיע לטובה על הערנות והריכוז של השותים אותו. עובדים ששותים קפה נותרים ערניים ומרוכזים כל שעות היום. קפה למשרד מסייע לשמור על ערנות וריכוז במשך כל שעות היום ובעיקר בשעות אחרי הצהרים בהן יורדת הערנות ויש נטייה לנמנם.
  • כל מי שבילה מספר שעות במשרד יודע שהעובדים מקדישים חלק מזמנם להכנת קפה למשרד. אפשר להכין קפה בשיטות המיושנות, כמו בבית, או להשקיע במכונת אספרסו שמפיקה קפה אספרסו איכותי בשיטה מודרנית וחוסכת זמן וטרחה.
  • הנהלה שמשקיעה כסף בקניית מכונות אספרסו למשרד מוכיחה אכפתיות ורצון להטיב את תנאי עבודתם של עובדי המשרד ובכך נותנת להם תמריץ להיות עובדים מסורים יותר.
  • גם לקוחות שמציעים להם קפה למשרד ממכונת אספרסו מהודרת ולא סתם קפה בוץ רגיל מתרשמים לטובה מרמת המשרד ומההשקעה של ההנהלה בנוחותם. אין ספק כי מכונת אספרסו המספקת קפה למשרד מעלה את התפוקה של העובדים ומרשימה את הלקוחות שווה את מחירה.

סוגי קפה שניתן להכין במכונות אספרסו למשרד

ללא ספק, הגיוון שמספקות מכונות אספרסו למשרד רב ובהחלט ירשים הן את העובדים והן מבקרים ואורחים במקום:

  • ריסטרטו - קפה אספרסו תמציתי וחזק.
  • קפה אמריקנו - אספרסו מדולל במים כמו שנוהגים לעשות באמריקה.
  • קון פאנה- קפה אספרסו עם תוספת של שמנת.
  • קפה לאטה - קפה אספרסו שמוסיפים לו חלב מוקצף.
  • ברווה- קפה אספרסו עם שמנת וחלב חם.
  • לאטה מקיאטו - לחלב חם מוקצף מוזגים מנת קפה אספרסו, התוצאה מזכירה מעט נס קפה.
  • קפוצינו - קפה אספרסו עם חלב וקצף.

עצות לבחירת מכונת אספרסו למשרד

לפני שקונים מכונת אספרסו למשרד ובוחרים במכונה ההולמת ביותר מתוך המבחר העצום של מכונות אספרסו שקיים כיום בשוק צריך לתת את הדעת על מספר נקודות חשובות:

  • מספר האנשים שצפוי שישתמשו במכונה- יש להביא בחשבון לא רק את מספר העובדים אלא גם את המספר הממוצע של המבקריםשנוהגים לשתות קפה
  • המקום המוקצה למכונת האספרסולמשרד  - חשוב לזכור שמכונת אספרסוצריכה שיהיה סביבה מרווח כי היא פולטת חום ואסור להצמיד אותה לארונות וצריךלדאוג שאפשר יהיה לשלוף בקלות את מיכל המים כדי למלא אותו ולנקות אותה.
  • צורתה וצבעה של מכונת האספרסולמשרד - אם אפשר כדאי לבחור מכונה שצבעה יהלום את העיצוב של המשרד. לא לבחורמכונה בצבע אדום בוהק ועיצוב מודרני צעיר למשרד עורכי דין שמרני למשל.
  • קלות ההפעלה - אלא אם כן יש לכםעודף זמן פנוי או עובדים משועממים במיוחד עדיף לבחור מכונה קלה ונוחה לתפעולשלא תגזול זמן ותדרוש תשומת לב רבה מידי. תפקיד מכונת האספרסו במשרד הואלהביא תועלת ולא לגרום לבזבוז זמן.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יאיר שלוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר שלוי

מאת: יאיר שלויקפה25/09/111222 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא על קפה אספרסו, כיצד הוא נוצר ופרטים בנוגע לשימוש במכונות אספרסו במשרד

מאת: יאיר שלויקפה26/07/111280 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא כל שרציתם לדעת על מכונות אספרסו למשרד

מאת: יאיר שלויקפה21/07/111329 צפיות
במאמר זה נפרט את האפשרויות העומדות בפני בעל עסק שרוצה להכניס קפה למשרד

מאת: יאיר שלויקפה19/06/111095 צפיות
במאמר זה הבאנו סקירה קצרה על המשקה האהוב על כולנו, האספרסו

מאת: יאיר שלויקפה16/06/111674 צפיות
כולנו אוהבים לשתות קפה, אך כמה מאיתנו באמת יודעים האם זה בריא או לא? במאמר זה תוכלו למצוא את כל התשובות ואת היתרונות והחסרונות של צריכת קפאין

מאת: יאיר שלויקפה17/05/111206 צפיות
אחד ממכשירי הנוחות המודרניים הנהדרים ביותר הוא מכונת הקפה. להלן הסבר מפורט על מכונות קפה

מאת: יאיר שלויקפה15/05/111316 צפיות
הופעתן של מכונות האספרסו בתחילת המאה ה-20 סימנה אבן דרך בתרבות שתיית הקפה בעולם. אספרסו, אשר ניתן להכנה אך ורק בעזרת מכונות אספרסו, הפך למשקה פופולארי מעין כמוהו. להלן הסבר קצר על אספרסו ועל מכונות אספרסו, דרכי פעולתן וסוגיהן השונים.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205262 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205181 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205484 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205575 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195883 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196090 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183088 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica