חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונות קפה - המדריך השלם

מאת: יאיר שלויקפה17/05/20111206 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד היתרונות הבולטים של החיים המודרניים היא האפשרות להביא לביתנו מותרות ומוצרי נוחות. קפה המוכן במכונת קפה איכותית, עשיר בטעמו ובעל ניחוח עז, הוא בהחלט אחד ממוצרי הנוחות האולטימטיביים. עבור כל מי שמתחיל את היום עם כוס קפה לצידו, הרי שמכונת קפה היא פינוק אמיתי. מכונות קפה מגיעות בשלל דגמים, צורות וצבעים וחשוב לדעת מעט על התחום טרם רכישה של מכונות קפה.

 

קצת היסטוריה

ראשית, חשוב לדעת כי כשאנו מדברים על מכונות קפה הרי שברוב המקרים למעשה מדובר במכונות אספרסו. האספרסו משמש במכונות קפה להכנת משקאות רבים אחרים, אך הבסיס הוא עדיין אספרסו. מכונות קפה הופיעו לראשונה בתחילת המאה ה-20 ואיכותן נמדדה בעיקר בכמות כוסות הקפה שהן יצרו לשעה. לאחר שמן והתפתחות הטכנולוגיה לצד תרבות בתי הקפה והפנאי, הכנת אספרסו איכותי הפכה לסוג של אומנות. מכונות קפה נמדדות כיום לא רק בכמות הכוסות שהן מפיקות לשעה אלא באיכותו של הקפה, טעמו, ריחו ופרמטרים נוספים.

 

סוגים שונים של מכונות קפה

ישנם מאות אם לא אלפי דגמים שונים של מכונות קפה הנבדלות אחת מן השנייה לא רק בעיצובן החיצוני אלא גם בדרך הפעלתן. ישנן מכונות המתאימות לשימוש בייתי, מכונות קפה המתאימות לשימוש משרדי ומכונות מקצועיות המתאימות לשימוש בבתי קפה או מסעדות. נהוג להבחין בין המכונות השונות על פי דרך הטענתן:

  • מכונות קפה קפסולות – מכונות קפה אלו נטענות על ידי קפסולות קפה אשר נארז בוואקום מיד לאחר טחינתו. פעולתן של מכונות קפה אלו נחשבת לנקייה מאוד והקפה לאיכותי. הפעלתן פשוטה ולא דורשת מיומנות מיוחדת.

  • מכונות קפה פודים – בדומה לקפסולות, הפודים הם למעשה "כיס" מסננת בד בו אבקת קפה. גם מכונות אלו נקיות יחסית וקלות לתפעול.

  • מכונות קפה אוטומטיות – מכונות אלו נטענות או על ידי פולים או על ידי אבקת קפה. במקרה הראשון, המכונה טוחנת את הפולים במקום. מכונות קפה אלו מגיעות ברמות איכות משתנה וגדלים מגוונים החל ממכונות ביתית קטנות ועד למכונות גדולות המספקות עשרות כוסות בשעה. ישנן מכונות קפה אוטומטיות המפיקות משקאות מבוססי אספרסו כ, מקיאטו וקפוצ'ינו.

  • מכונות קפה חצי אוטומטיות – אלו נחשבות למקצועיות שבין מכונות הקפה. מכונות קפה אלו נטענות על ידי אבקת קפה שיש לטחון בנפרד (או לרכוש). אלו כוללות פונקציות המאפשרות שליטה על כמות אבקת הקפה, זמן החשיפה לקיטור או מים, טמפרטורת המים ועוד.

 

כיצד לבחור מכונות קפה?

על מנת לבחור את מכונת הקפה המושלמת עבורנו, חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים. ראשית, מידת השימוש במכונה וכמות כוסות הקפה שעליה להפיק לשעה. כמובן שמכונה ביתית המשמשת להכנת 4-5 כוסות שונה במהותה ממכונת קפה בבית קפה למשל שעליה להכין עשרות אם לא מאות כוסות קפה ביום. שנית, יש להתחשב במיקומה של מכונות הקפה ועקב כך בגודלה ועיצובה. שלישית, חשוב לקחת בחשבון את רמת המיומנות הנדרשת להפעלת מכונות קפה שונות ורמת ההשקעה בניקיונן ותחזוקתן.

 



תגיות המאמר: מכונות קפה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יאיר שלוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר שלוי

מאת: יאיר שלויקפה25/09/111223 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא על קפה אספרסו, כיצד הוא נוצר ופרטים בנוגע לשימוש במכונות אספרסו במשרד

מאת: יאיר שלוימתכונים ואוכל - כללי27/08/111152 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא את כל היתרונות של רכישת מכונת אספרסו למשרד

מאת: יאיר שלויקפה26/07/111281 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא כל שרציתם לדעת על מכונות אספרסו למשרד

מאת: יאיר שלויקפה21/07/111329 צפיות
במאמר זה נפרט את האפשרויות העומדות בפני בעל עסק שרוצה להכניס קפה למשרד

מאת: יאיר שלויקפה19/06/111095 צפיות
במאמר זה הבאנו סקירה קצרה על המשקה האהוב על כולנו, האספרסו

מאת: יאיר שלויקפה16/06/111674 צפיות
כולנו אוהבים לשתות קפה, אך כמה מאיתנו באמת יודעים האם זה בריא או לא? במאמר זה תוכלו למצוא את כל התשובות ואת היתרונות והחסרונות של צריכת קפאין

מאת: יאיר שלויקפה15/05/111316 צפיות
הופעתן של מכונות האספרסו בתחילת המאה ה-20 סימנה אבן דרך בתרבות שתיית הקפה בעולם. אספרסו, אשר ניתן להכנה אך ורק בעזרת מכונות אספרסו, הפך למשקה פופולארי מעין כמוהו. להלן הסבר קצר על אספרסו ועל מכונות אספרסו, דרכי פעולתן וסוגיהן השונים.

מאמרים נוספים בנושא קפה

מאת: בני דואניקפה20/07/164289 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: דודישקפה04/05/146291 צפיות
50 גוונים של אפור: מאחר ואני עוד לא גיבשתי החלטה, החלטתי לצאת ולבדוק את העובדות עם מומחים. שאלנו אותם על היתרונות והחסרונות של תה, קפה וכן תה ללא קפאין ואלו התשובות שקיבלנו.

מאת: שלום כהןקפה24/03/147326 צפיות
כאשר אתם מחפשים מכונות קפה למשרד, אתם ודאי מעוניינים ברמת קפה איכותית, מכונות עמידות ואיכותיות ובעלות סבירה. המבחר והאפשרויות הרבות בתחום זה מבלבלות וקשה לעתים לקחת החלטה לגבי מכונת קפה בביטחון ובלב שלם. קפה עלית לעסקים העלה את הרף בשוק זה של מכונות קפה והביאה אותו למצוינות ואיכות בכל היבט אפשרי.

מאת: אריאל בן-נוןקפה05/01/148329 צפיות
הצבת מכונת קפה בבית העסק היא ללא ספק פעולה עליה יברכו אתכם לא מעט לקוחות, קולגות וגם צוות העובדים. מכונות הקפה המודרניות הן מכונות קטנות ויעילות במיוחד המסוגלות לספק לכם כמות אדיבה של ספלי קפה טעים ואיכותי בזמן הקצר ביותר. על מנת להבטיח לעצמכם רכישה של מכונת קפה איכותית לבית העסק, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות.

מאת: אריאל בן-נוןקפה15/12/138307 צפיות
פינת הקפה המשרדית היא ללא ספק אחת מעמדות העבודה הכי חשובות במשרד, שם מתחילים שיחות קטנות בין העובדים שיכולים להוביל לרעיונות גדולים, סביבה מתנהלים דיונים שונים אודות מקום העבודה, ובעיקר היא מסמלת את ההווי החברתי של המשרד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה29/10/138226 צפיות
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ספק עבור מכונות קפה למשרד תחום מכונות הקפה למשרד משגשג בשנים האחרונות הודות למגוון ספקים הצומח באופן תדיר, מחירים אטרקטיביים ובעיקר בזכות האהבה לקפה בישראל

מאת: tkidumקפה04/07/131806 צפיות
בשבוע שעבר נתקעתי בפקק בכביש החוף, ומחשבות עלו לי בראש. למה אין דוכן קפה בכל הדרך הארוכה הזו? לא חסרים נהגים עייפים בדרך, מבואסים ושבוזים מהפקקים הארוכים בכל בוקר ובכל ערב. אז חשבתי, למה שאני לא אפתח דוכן בעצמי? אז דיברתי עם חבר טוב והתחלנו להעלות רעיונות. חשבנו על הקמת מספר דוכנים לאורך הכביש, ובשני צידי הדרך. בגלל שעיקר הפקקים בשעות הבוקר והערב, הדוכן יהיה פתוח בעצם רק לחמש שעות במשך כל היום. כך שזה לא יפגע לנו בעבודה, ועדיין תהיה לנו הכנסה נוספת, וסטארט-אפ נחמד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica