חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעצב תכשיטים לעיצובים ייחודיים

כאשר אנו קונים תכשיט אנו מקבלים את המוצר המוגמר, אך איננו מהרהרים בתהליך שעבר התכשיט עד שקיבל את מראהו הסופי. מעצב תכשיטים מיומן, הוא בעל ידע שרכש בלימודי הצורפות. מעצב תכשיטים מתנסה בואריאציות שונות ומשתמש בהיכרותו המעמיקה עם החומרים בהם הוא עושה שימוש, כדי לעצב עבורכם את התכשיט היפה ביותר.

תכשיט בעבודת יד
מעצב תכשיטים מעניק לתכשיט את ייחודו ביחס לתכשיטים אחרים. תכשיט המעוצב על ידי מעצב תכשיטים לא יראה כמו תכשיטים אחרים, כיוון שהוא מקורי וחד פעמי ואינו חלק מפס ייצור. מעצב תכשיטים מנוסה יעצב תכשיט מעוטר בחומרים האיכותיים ביותר כמו קריסטלים, אבני חן, חרוזי זכוכית ופנינים.

התייעצות עם מעצב תכשיטים
בבואכם לרכוש תכשיט מעוצב כדאי להתייעץ עם מעצב תכשיטים שבחרנו. מעצב תכשיטים מנוסה יתאים לכם את התכשיט המתאים לכם ביותר, על פי משתנים בהם מתחשב מעצב התכשיטים בזמן עיצוב התכשיט. המשתניםהם גיל, מעמד וכמובן הטעם האישי והתקציב. יתרונותיו של מעצב תכשיטים, מעבר לניסיון ולמקוריות, הם בכך שהוא יכול להתאים את התכשיט לאירוע מסוים, במידה ונרצה בכך. למשל, אם חשקה נפשכם בתכשיט לחתונה, בר מצווה או כל אירוע ייחודי אחר, הרי שמעצב תכשיטים בעל מעוף ידע להעניק את המראה הייחודי לתכשיט שלכם, שאפילו יתאים באלמנטים שלו ובעיצובו לרוח האירוע.

החומרים מהם מעצבים תכשיטים
ניתן למצוא מעצב תכשיטים שעוסק בעיצוב תכשיטים שונים או שמתרכז בעיצוב רק של תת תחום אחד מבין תחום התכשיטים. תכשיטים זהו שם כולל לקבוצת פריטים, החל מטבעות, עבור דרך עגילים, צמידים, תליונים, שרשראות, וכלה באבזמים לחגורות ועוד. לא פעם גודל התכשיט הוא שמכריע את הבחירה של מעצב התכשיטים לעסוק באחד מהתחומים.יש מעצב תכשיטים שיעדיף לעצב תכשיטים קטנים: עגילים, טבעות וכדומה. מעצב אחר יתמקד בתכשיטים גדולים יותר דוגמת אבזמים, שרשראות וכדומה.יש מעצבי תכשיטים שיכוונו את עשייתם לפי החומרים המועדפים עליהם. החומרים בהם מקובל לעשות שימוש בעת עיצוב תכשיטים הם: זהב וזהב לבן. ובעת עיטור התכשיטים ישנה נטייה להשתמש במגוון רחב של חומרים כמו: פנינים, חרוזים, אבני חן ועוד. סגנונות העיצוב והשילובים האפשריים בין החומרים הם רבים. מעצבי תכשיטים מתנסים לעתים בעיצובים לא שגרתיים אחרים כגון תכשיטי כסף מקוריים שמהם עושים קישוטי מגן דוד, תכשיטים נגד עין הרע ועוד. ישנם גם חפצי קדושה כמו ספר תהילים או תליון מזוזה מכסף.

התהליך של ייצור תכשיט
תהליך ייצור התכשיטים נעשה על ידי התכת חומר הגלם ויציקתו לתבנית הרצויה. בהמשך, יש לשייף ולהבריק את פני התכשיט. בשלב שלאחר מכן, זהו שלב העיצוב המהנה. בעזרת הלחמה מחברים את החומרים ומכופפים את התכשיט על ידי ריקוע. כך נוצר התכשיט.

אם כן, עבודת מעצב התכשיטים אינה פשוטה כלל. עליו להתאים את החומרים והעיטורים לדרישותיו של הלקוח. כאשר המעצב מנוסה ומיומן, הוא ידע להתאים את התכשיט המעוצב ללקוח, כך שיקלע לטעמו האישי ולצרכיו.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הוד מקבילי הוא בוגר בצלאל אקדמיה לאומנות ובוגר אומנית - עיצוב תכשיטים.
על טבעות אירוסין, נישואין, עבר ועתיד ניתן להמשיך להתעדכן בבלוג טבעות אירוסין של הוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הוד מקבילי - מעצב טבעות אירוסין וטבעות נישואין

קניית תכשיטים היא כיף גדול. הקנייה יכולה להיעשות בחנות המשווקת תכשיטים של חברה או אצל צורף תכשיטים, שיתאים לכם את התכשיט הייחודי לכם.

קיימים סגנונות רבים של עיצובי טבעות נישואין. בשל השפע הרב, יכול כל אחד למצוא את טבעת הנישואין שקולעת לטעמו.

חשבתם פעם לרכוש טבעות אירוסין קצת אחרות מכל הסובבים אתכם, בשביל זה נועדו טבעות אירוסין מיוחדות יותר, להלן קצת יותר פרטים על טבעות מסוג זה

מידות של טבעות אירוסין אינן שונות ממידות של בגדים או נעליים או כל מוצר אחר שמותאם לגוף האדם כמגוון הגדלים השונים של האנשים. הכל במאמר המלא על מידות של טבעות אירוסין

הליך קניית טבעות נישואין עלול להיות מפרך, אך אם לוקחים זאת בכיף ובסבלנות, הדבר עשוי להסתכם כפשוט וקל

מדריך הטיפים השלם לבחירת טבעות נישואין ואירוסין לא שגרתיות

טבעות אירוסין יכולות להיות בעל סגנונות רבים ומגוונים, במאמר זה נתמקד בסגנון החריטה, המאגד בתוכו אצילות עם מקוריות, צבעוניות וחגיגיות

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222678 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204980 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205052 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204899 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173448 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173453 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica