חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי תכשיטנות

מאת: eyalfatranנשים - כללי21/04/20112026 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימודי תכשיטנות

אם את עוסקת בתכשיטנות או בחריזה כפעילות פנאי, בין הרבה עיסוקים אחרים, ואם את חולמת להפוך את זה למקצוע (רק חולמת) כדאי לך לקרוא עד הסוף.

מה שיפה בחלומות הנפלאים האלה זה שהם מאפשרים לך לתכנן מראש את החיים המושלמים שלך. אם את רווקה – תחלמי על בחור מדהים וחתונה מהאגדות. אם קצת עלית במשקל – תחלמי על גזרתך המושלמת בשמלת ערב מהממת. אם את לא מרוצה מבחינה מקצועית – תחלמי על בוקר קסום אחד שבו את קמה ליום עבודה, והנה פתאום מסתבר שהעבודה שלך היא גם התחביב שלך!

מה נלמד בקורס לתכשיטנות?

באקדמיה לתכשיטנות של חרוז כזה נשים רבות כבר הפכו חלום ישן למקצוע חדש, עם לימודי תכשיטנות מקצועיים. המסלול המקצועי שלנו "מוסמכת הדרכה", כולל טכניקות כמו: סריגה בחרוזים, עבודות עם מחט, שזירות יפניות, תכשיטנות בסגנון עתיק, קשירות פרואניות, תכשיטי ערב ואף צורפות קרה וחמה. כל קורס הוא עולם ומלואו שמעשיר את הידע המקצועי שלך עם מיומנויות מדהימות.

תנאי קבלה

בחרוז כזה אנחנו מאמינות בהעצמה של נשים ובהגשמת חלומות. את הלימודים התאמנו לכל הרמות, כך שלא משנה מה רמת הידע שלך - תוכלי להגיע, להירשם, ומייד לעשות את הצעד הראשון למקצוענות. המטרה שלנו היא לעשות שיהיה לך ממש קל להתחיל להגשים את החלום וגישה זו באה לידי ביטוי בדרכים רבות. קודם כל, תכנית הלימודים תוכננה כך שהידע יעבור אלייך במדרג הנכון, שלב אחר שלב. הרמה ההתחלתית ביותר היא קורס תכשיטנות שהוא למעשה "מבוא" שבו תלמדי טכניקות בסיסיות והכרות עם כלי העבודה שלך. אם יש לך כבר ידע בסיסי תוכלי להתחיל ברמה מתקדמת יותר, עם טכניקות מורכבות יותר.

בנוסף תכנית הלימודים כוללת מיומנויות עסקיות, כמו: מיומנויות תקשורת, אמנות המכירות וסטיילינג. נשים רבות כבר נרשמו למסלול לימודי תכשיטנות בחרוז כזה, ניסו והצליחו לצאת לדרך חדשה. אבל אנחנו לא מסתפקים רק בלימודי התכשיטנות – כי נשים שמקימות לראשונה עסק עצמאי משלהן זקוקות לעזרה נוספת בהתחלה, מפני שיש כל כך הרבה שאלות שצצות פתאום. אסנת פלאוט, היזמית של מסלול לימודי התכשיטנות המקצועית, החליטה להוסיף לתכנית של חרוז כזה גם אימון אישי. כפי שאסנת פלאוט אומרת" "אנחנו רוצים להיות שם בשבילכן ברגעים הקשים ולתת את התשובות שיאפשרו לכן להמשיך הלאה עם החלום".

האקדמיה לתכשיטנות של חרוז כזה היא לא רק מסלול לימודים מקצועי – היא גם חממה לכל מי שמוכנה להעז. כי... מי שמעז – מצליח!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איל פטרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyalfatran

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172308 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171904 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: eyalfatranחקלאות06/10/171369 צפיות
אז לפני שאתם חושבים מה תרצו שיהיה בחצר, בדקו את גודל השטח ואז תוכלו להתחיל להגדיר מה אתם רוצים, כאשר האפשרויות הן רבות ומגוונות: שטח דשא, גינת תבלינים, עץ הדרים, בריכה, מפלי מים, פינת ברביקיו, בריכה, שביל אבנים, פינת ישיבה, פסלים מעוצבים ועוד.

מאת: eyalfatranנדל"ן20/07/121479 צפיות
התיקון השלישי לתמ"א 38 מביא עמו רוח חדשה ואופטימית שמציתה תקווה גדולה בנוגע להצלחת התכנית המבורכת שעד היום, למרות שיצאה לאוויר העולם לפני קרוב לשמונה שנים לא הצליחה להתרומם מן הקרקע ולהמריא. על מנת להבין לעומק את מהות התיקון השלישי לתכנית נסקר בקצרה את ההשתלשלות שלה עד לנקודת הזמן בה בוצע התיקון השלישי.

מאת: eyalfatranאדריכלות06/07/121493 צפיות
כל ילד מודע לעובדה שמדינת ישראל התברכה במיקום מעניין, לטוב ולרע. הכוונה במקרה המדובר היא לא כמדינה יהודית בגוש מדינות ערביות אלא כמדינה ששוכנת על השבר הסורי אפריקאי על כל המשתמע מכך. בעקבות רעידות אדמה שמתרחשות בעולמנו וגובות את חייהם של מאות אלפי קורבנות נראה שהדי רעשי האדמה הגיעו עד לבית המחוקקים שלנו שם הצליחו להזיז דברים

מאת: eyalfatranשוק ההון16/12/111709 צפיות
החלטתם שאתם רוצים להשקיע בבורסה? כדאי שתתייעצו עם מקצוענים. שוק המניות יכול להיות לעיתים אכזרי לאלו שלא מכירים אותו. התקופה העכשווית מאפיינת בחוסר יציבות בשווקים הפיננסים כאשר מגמות מרבות להשתנות. ישראל מאוד תלויה בשוק הבינלאומי, כרגע נראה שאירופה נמצאת במרכז הדאגות

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179309 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711388 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610943 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152277 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151878 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151809 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151986 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica