חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול תיקי השקעות

מאת: eyalfatranשוק ההון16/12/20111709 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם שאתם רוצים להשקיע בבורסה? כדאי שתתייעצו עם מקצוענים. שוק המניות יכול להיות לעיתים אכזרי לאלו שלא מכירים אותו. התקופה העכשווית מאפיינת בחוסר יציבות בשווקים הפיננסים כאשר מגמות מרבות להשתנות. ישראל מאוד תלויה בשוק הבינלאומי, כרגע נראה שאירופה נמצאת במרכז הדאגות. המשבר של מספר מדינות בייחוד מדאיג כלכלנים רבים(מדינות ה PIGS). מדובר על יוון, ספרד, איטליה ופורטוגל (יש שמכניסים גם את אירלנד לרשימה). מדינות אלו נכנסו למצב של משבר פיסקאלי – חובות גבוהים של המדינה וגירעונות מצטברים.

בעקבות המשבר של 2008 בארצות הברית הכלכלנים מודעים היום יותר מתמיד להשפעה של קריסה של גוף גדול ולכן עושים הכול על מנת להציל את מדינות ה PIGS. עם זאת עדין לא ברור מה תהיה המגמה של 2012 ויש שצופים שתהיה ירידה מסוימת בשיעור הצמיחה בארץ.

ניהול תיק השקעות חכם

כאשר נכנסים להשקעה במניות צריך להחליט מה היא האסטרטגיה. האם אנחנו מעוניינים בתיק סולידי אבל בעל תשואות בינוניות או בתיק שהוא יותר מסוכן אבל יכול להביא תשואה גבוה יותר. צריך לזכור דבר אחד – תשואה גבוה משמעה סיכון גבוה יותר. לכן לא צריך לבדוק את ההישגים של מנהל תיק השקעות רק לפי התשואה שהביא אלה להחשיב גם את מדדי הסיכון בתיק, מה היא ה B של התיק(מדד שמראה על הקשר בין תיק השוק למניות,הוא נע בין 1- ל 1) מה היא סטיית התקן(מראה על רמת היציבות של המניות ורמת הסיכון).

אני חושב שמי שנכנס לשוק ההון צריך להסתכל לטווח רחוק. אם באתם להביא את המכה ולצאת או להוציא את הכסף בירידה הראשונה כדאי לכם לחשוב פעמיים. אם נסתכל על שוקי מניות לאורך שנים נראה שסך הכול תיק השוק עולה במרוצת השנים באחוזים רבים. כך קרה בארצות הברית וגם בישראל. אבל מי שמשקיע בטווח הקצר ומשחק כל הזמן עם מדיניות התיק יהיה לו קשה להרוויח. עצה אחרונה שלי היא שאין קוסמים או מנבאי עתידות בתיקי השקעות ולכן חייבים להפעיל גם את שיקול הדעת שלנו ולהיזהר מהבטחות שהם ורודות מידי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איל פטרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyalfatran

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172308 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171904 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: eyalfatranחקלאות06/10/171370 צפיות
אז לפני שאתם חושבים מה תרצו שיהיה בחצר, בדקו את גודל השטח ואז תוכלו להתחיל להגדיר מה אתם רוצים, כאשר האפשרויות הן רבות ומגוונות: שטח דשא, גינת תבלינים, עץ הדרים, בריכה, מפלי מים, פינת ברביקיו, בריכה, שביל אבנים, פינת ישיבה, פסלים מעוצבים ועוד.

מאת: eyalfatranנדל"ן20/07/121479 צפיות
התיקון השלישי לתמ"א 38 מביא עמו רוח חדשה ואופטימית שמציתה תקווה גדולה בנוגע להצלחת התכנית המבורכת שעד היום, למרות שיצאה לאוויר העולם לפני קרוב לשמונה שנים לא הצליחה להתרומם מן הקרקע ולהמריא. על מנת להבין לעומק את מהות התיקון השלישי לתכנית נסקר בקצרה את ההשתלשלות שלה עד לנקודת הזמן בה בוצע התיקון השלישי.

מאת: eyalfatranאדריכלות06/07/121493 צפיות
כל ילד מודע לעובדה שמדינת ישראל התברכה במיקום מעניין, לטוב ולרע. הכוונה במקרה המדובר היא לא כמדינה יהודית בגוש מדינות ערביות אלא כמדינה ששוכנת על השבר הסורי אפריקאי על כל המשתמע מכך. בעקבות רעידות אדמה שמתרחשות בעולמנו וגובות את חייהם של מאות אלפי קורבנות נראה שהדי רעשי האדמה הגיעו עד לבית המחוקקים שלנו שם הצליחו להזיז דברים

מאת: eyalfatranדיני עסקים28/11/111903 צפיות
ליווי חברות - כרואה חשבון מנוסה ובעל משרד רואי חשבון, יהודה פרקש ממליץ: "במהלך עבודתי אני נפגש עם בעלי חברות שנקלעו לקשיים פיננסיים. אני פוגש אותם בשלב כזה או אחר של תהליך התדרדרות, ומניסיוני, ככל שהם מטפלים בבעיה מוקדם יותר, בטרם ננקטו הליכים משפטיים - כך גדל הסיכוי להבריא את החברה. ליווי פיננסי בשלב מוקדם, מאפשר לעסק ליהנות ממגוון פתרונות, וכך גם גובר הפוטנציאל למזעור הנזק".

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214041 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193242 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910503 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192999 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182840 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181751 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica