חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער והשתלות שיער

מאת: גל מורהסרת שיער26/04/2011931 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 הסרת שיער לשם מיקוד המחשבה בדברים החשובים

לא כולנו נולדנו עם גוף שמכוסה שיערות בלונדיניות רכות וכמעט בלתי נראות, חלקנו פחות בהירות ובהתאם גם שיער גופנו. השיער הסורר, אשר גדל פרא במקומות שבו היינו מעדיפים שהיה מוכמן או לא קיים, מפריע, מציק, מסיח אותנו מדברים חשובים יותר בחיים. בעבודה, כאשר אתן יושבות במשרד, מתקתקות במחשב, לפתע זזה העין מן המסך ונופלת על יד ימין, או על יד שמאל, והריכוז, שהיה עד עתה נתון לפרויקט החשוב שאת מבצעת, עבר להיות נתון למחשבה המציקה על כמה מכוער השיער השחור העבות שמכסה את ידך. מוחך גולש וחושב על המבוכה בכך שמישהו שאינו את ישים לב לעניין ומאותו הרגע, התמקדות מלאה במשימה שלפנייך כבר לא אפשרית. המוח, בכל רגע יחזור לאותה יד, שנמצאת שם, שעירה וגלויה לכל, והעבודה החשובה שהיה עלייך לעשות, אומנם תיעשה, אבל סביר שלא במהירות או באיכות שהייתה יכולה להיעשות אם המחשבות היו נתונות רק בה.

כדי שלהבא לא תגיעי למצב כזה, תבחרי בהסרת שיער. הסרת שיער מהידיים, כמו גם מכל אזור אחר בגוף יכולה להיעשות במגוון רב של דרכים וכך את פותרת את עצמך ממחשבות טורדניות כמו זו שהוצגו לעיל. הסרת שיער הנו תחום שמקבל מענה מכל מיני כיוונים – על ידי כל מיני תכשירים שונים וזה בגלל שהמחשבות הללו שמפריעות ליומך, מפריעות להרבה נשים, הביקוש להעלמת המחשבות, להסרת שיער מטריד מהגוף מעסיק כמעט את כל הנשים, אם לא את כולן, וכשיש ביקוש, כמו שיש לתכשירים להסרת שיער, יש גם הרבה קופצים כדי לתת לו מענה.

אז תבחרי את הצורה האידיאלית עבורך לביצוע הסרת שיער ותפטרי ממנו ומפיזור הדעת שהוא גורם לך. הסרת שיער כדי להיות ממוקדת יותר בעבודה ובעלת ביטחון בחיים בכלל. המחשבות הללו, שהסרת שיער מעלימות, מורידות את הביטחון שלך, כאמור, ולא רק מפריעות לריכוז, וזה בגלל שאת תמיד מפחדת שאחרים, גברים בעיקר, יראו את הידיים השעירות שלך ויגעלו כמו שאת נגעלת מעצמך. הסרת שיער מאפשרת לאשליה שאת בחורה חלקה לחיות בראשם של הגברים בחייך, לפחות מבחינתך, ואז תוכלי להיות רגישה פחות לסביבה, בטוחה יותר בעצמך וכמובן – ממוקדת בעבודה.

הסרת שיער זה דבר טבעי, שעושות כל הנשים כמעט. הסיבות לכך מגוונות אך כולן קשורות לכמה שיער סורר מציק לנו ומפריע למראה המטופח שאנחנו מעוניינות לשדר. הסרת שיער הופך את האינטראקציות החברתיות לנוחות יותר עבורנו, שכן אנחנו לא צריכות לדאוג בקשר לפן הזה במראה שלנו, וכן, הסרת שיער, הופך את השהות בחברת עצמנו לנוחה יותר, וממוקדת מטרה, כי אין לנו שיער מיותר שיציק לנו בזווית העין.

אז אם גמלתם את ההחלטה בלבכם כי אתם חייבים לרכוש שירותי הסרת שיער – ישנו מבחר של שירותי הסרת שיער היום בשוק, וכדאי לכם להיות מעודכנים בנושא. הסרת שיער יכולה להתבצע בכמה וכמה דרכים – תחילה הדרך הקלאסית והיא הסרת שיער בשוועה. שעווניות במכוני קוסמטיקה יכולות להתאים סוגי שוועה בהתאם לעור שלכם ורמת הרגישות שלו, ותוכלו ליהנות מעור חלק לאחר טיפול קצר האורך כחצי שעה עד שעה. החיסרון בדרך הקלאסית היא שהשיער חוזר לצמוח לאחר חודש, ולכאן נכנסת טכניקה שונה להסרת שיער והיא כמובן הסרת שיער לצמיתות. הסרת שיער לצמיתות בטכנולוגית לייזר או אינפרא אדום היא טכניקה מבוקשת יותר ואפקטיבית הרבה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל מור

מאת: גל מוראומנות - כללי25/04/131141 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בתופעה שיותר ויותר כלות מיועדות בוחרות לרכוש שמלות כלה דרך האינטרנט. ההחלטה הזו מאפשרת להן להנות ממחירים אטרקטיביים ונמוכים בהרבה מהעלות המקומית של שמלות הכלה, לבצע רכישה מהירה, קלה ופשוטה וכל זאת בלי שום צורך לצאת מן הבית. עם זאת, לא מעט מהכלות המיועדות שמקבלות את המשלוח שלהן מחוץ לארץ לא תמיד שבעות רצון ולעיתים אף נאלצות להשליך את השמלה שהזמינו לפח

מאת: גל מורחקירות10/12/111192 צפיות
להיות בלש פרטי ולעבוד כבלש פרטי זה עבודה מגוונת. יום אחד אתה עוקב אחר גבר בוגד וביום אחר אתה מאתר אדם שירש ירושה גדולה או להיפך אתה מוכיח שמתחזה מנסה לקבל ירושה שמגיעה למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111446 צפיות
חוקר פרטי הוא אדם בעל מקצוע אפוף מסתורין. עם זאת, חוקר פרטי לרוב יהיה אדם שיושרו אינו מוטל בספק ושיטות הפעולה שלו חוקיות לגמרי. על כל חוקר פרטי להיות דיסקרטי עם הפונה אליו משום שפעמים רבות הוא עלול

מאת: גל מורחקירות09/12/111297 צפיות
ישנם מקרים בחיים בהם אנחנו נאלצים לפנות לאדם אשר תפקידו הוא חוקר פרטי. חוקר פרטי יכול לחקור עבורנו מקרים בהם אנחנו רוצים לדעת משהו שיש לו ערך עבורנו, אך לאו דווקא בעל עניין למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111176 צפיות
אחת הדרכים הנפוצות למנוע אסון או פשע שעתיד להתרחש, כזה שאין באפשרותנו לצפותו בדרכים מקובלות היא באמצעות חקירות. בדרך כלל הגופים שמורשים לנהל חקירות ישירות הם גופים ממשלתיים כמו המשטרה.

מאת: גל מורפרסום באינטרנט09/12/111392 צפיות
כאשר מדברים על מודל הוגן של פרסום יש רק מודל אחד אותו ניתן לסמן כוודאות כמודל פרסום הוגן לשני הצדדים והוא כאמור - פרסום באינטרנט בשיטת ה-PPC. מדובר על שיטת פרסום באינטרנט בין אם דרך מנועי חיפוש ובין

מאת: גל מוררהיטים07/12/111580 צפיות
מזנונים מעץ מלא הם הדגמים הנמכרים ביותרבארץ. כבר שנים שהם שומרים על ביקוש גבוה חרף הדגמים החדישים של מזנונים מחומרים סינתטיים. מזנונים מעץ מלא פשוט נראים יותר טוב והם מצדיקים את המחיר

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818399 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184323 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142347 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142580 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144023 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144376 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148374 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica