חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בוטוקס

מאת: קשת לויבריאות נשים04/05/2011993 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
איך משפצים ולא את הבית? החיים המודרניים הביאו איתם מוסכמות גוף מערביות, אשר מאד משפיעות על הצורה בה רבים מאיתנו תופסים את גופנו. אנשים רבים בוחרים לעבור ניתוחים קוסמטיים, אפילו אם לא במטרה להפוך לגירסת חיות ונושמות של בובות פלסטיק, אולי רק לשפר קצת את הגוף שהטבע העניק לנו.

אז החלטתם לעבור טיפול, מה הלאה? השתדלו לחשוב על הדבר כניצול האפשרות לשיפור המראה-החיצוני, שיפוץ קטן שיכול לגרום לכם להיות יותר שלמים מגופכם. חשוב לזכור שלא הומצא אף ניתוח שיוכל לשנות לחלוטין את איך שאנו נראים.

אז מה כדאי לבדוק כשרוצים לעבור טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי, ומאילו דברים יש להיזהר? מעוניינים במידע בנושא בוטוקס? קבלו מספר עצות שימושיות אשר יאפשרו לכם לקבל את הטיפול הכי טוב:

- בניתוח אף:
ניתוח אף הנו אחד הניתוחים המורכבים ביותר לכן, הכי חשוב ללכת על רופא ידוע, כזה שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות גם אם המחיר שהוא גובה גדול יותר.

- אחרי הניתוח חשוב להמנע מחשיפת האזור לחום כשמש, פן, מים ודומיהם, כדי למנוע הופעתם של שטפי דם.

- לניתוחי חזה: חשוב מאד לבקש ולראות את תיק העבודות המצולם של המנתח שאצלו בחרתן לעבור את הניתוח, זו דרך שבאמצעותה ניתן להיוודע לניסיונו ולראות תוצאותיהם של ניתוחים קוסמטיים אשר ביצע.

- אחרי הגדלת חזה חשוב ביותר לבצע עיסוי של החזה פעמיים-שלוש בכל יום, על מנת למנוע התקשחות של השתלים. בקשי מהמנתח שלך הנחיות מדויקות לדרך ביצוע העיסויים.

- לטיפולי פנים: בטיפולי פילינג בהם משתמשים בחומצת אלפא-בטא, חשוב מאוד לחכות לחודשי החורף. בנוסף, חייבים לעשות שימוש בקרמים להגנה מהשמש בזמן תקופת הטיפול ולאחריו.

- קיימים בבתי המרקחת ובחנויות הטבע מגוון רחב של תכשירים טבעיים היכולים לעזור במניעת שטפי-דם ונפיחות אחרי מתיחת פנים. בקשי מהמנתח מידע בנוגע לכך.

תחום הרפואה הקוסמטית הוא תחום שתמיד ניתן ללמוד עליו יותר, במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד בנושא מילוי קמטים או עיבוי שפתיים, מומלץ לכם לעיין בטקסטים הבאים באתר המצוין http://www.zaadimcenter.co.il/. רק שתעברו את הטיפולים בהם אתם מעוניינים בידיים טובות ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. וכמובן, רק בריאות!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קשת לוי

מאת: קשת לויבתים משותפים22/12/111275 צפיות
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק ניכר מהאנשים עוזבים את הבית למקום חדש מסיבה משמחת כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ דירה קיימת. אין ויכוח, המעבר הוא בהחלט שלב מעייף בדרך אך גם אותו אפשרי להעביר בחיוך.

מאת: קשת לויאילוף בעלי חיים22/12/111380 צפיות
וודאו שאתם אכן מוכנים למהלך האימוץ, הן מצד השינויים שהדבר יגרור בחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מבחינת הוצאות. דאגה לרווחת הכלב משמעותה 3 טיולים ביום, מזון איכותי, ולתת לו תשומת לב ואהבה.

מאת: קשת לויקייטרינג22/12/111507 צפיות
מעוניינים לחגוג בר מצווה מהסרטים? רוצים לארגן משהו חדשני? כולם יעידו שכיום, מרבית החתונות נראות אותו הדבר; יש מוסיקה דומה, אוכל חתונות ורחבה לריקודים. לא הגיע הזמן לחולל מהפיכה בתחום?

מאת: קשת לוילימודים אקדמאיים22/12/111394 צפיות
לימודי תואר ראשון או, למשל, לימודי הסמכה, מראים מספר יכולות מקצועיות - היכולת להתמיד, ידע טכני קודם וכמובן לא לשכוח - יכולות למידה מהירות. לכן, צריך לחשוב בגדול - תרוצו להתפתח וללמוד, זה זה עשוי רק לעזור לכם.

מאת: קשת לוישיפוצים22/12/111504 צפיות
הגיע הזמן ליצור קשר עם אדריכל! קונים דירה? לרובנו יש בית חלומות, חזון מושלם לאופן בו נראה בית יפה, מכל בחינה אפשרית. אך לא משנה כמה נרצה להשקיע בפרויקט

מאת: קשת לויבניין ואחזקה - כללי22/12/111380 צפיות
ארבעים מעלות בצל, כמעט שאי אפשר לצאת מהבית כי האוויר כל כך לוהט, השמש כמו כבשן והזיעה מדביקה את הבגדים לגוף. רק רציתם פשוט להגיע הביתה, ללכת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. ומה עושים אם הוא מקולקל? כיצד שוכרים טכנאי מקררים אמין? איך תשמרו על המקפיא והמקרר שלכם תקין לאורך זמן? אילו מקררים עדיפים לקנייה ולמה?

מאת: קשת לויפסיכומטרי22/12/111387 צפיות
הגיוני כי בתקופה זאת, בגרות היא אינה מחייבת עבור קבלה לעבודה, ובגדול לא תמיד מראה על רמת משכל, אבל בכל מקרה עדיין כדאי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191721 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192153 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161776 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161656 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161909 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אבי דוידיבריאות נשים10/01/161886 צפיות
האם כדאי לבצע הפלה בבית חולים פרטי או בבית חולים ציבורי.

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/152744 צפיות
פצעים וכתמים בישבן נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica