חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לאילת דקה 90

מאת: אסי כהןתעופה06/05/20114301 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם ספונטניים ומהירי החלטה (או שפשוט לא תכננתם מספיק זמן מראש), חברות התעופה השונות המפעילות קווי טיסות לאילת – כיום מדובר ב"ישראייר", "ארקיע" ו"אל על"-  מציעות דילים של טיסות לאילת דקה 90 הנוטים להיות זולים יותר מהמחירים הרגילים המוצעים בדרך כלל. קבלו דוגמא : בעת כתיבת שורות אלו תוכלו, אם אתם זריזים מספיק, לקנות כרטיס טיסה לאילת לכיוון אחד מבן גוריון לאילת באחת מחברות התעופה שצוינו לעיל ב-160 ₪, שזה פי שניים בלבד מכרטיס אוטובוס, אבל כעשירית מהזמן. (טיסה מבן גוריון לאילת עורכת כחצי שעה, בעוד שאם אתם נוהגים את אותה הדרך, צפויה לכם ישיבה של כחמש שעות מאחורי ההגה. את עלויות הדלק נניח לכם לחשב לבד).

טיסות זולות לאילת

דרך נוספת להבטיח שהמרחק ביניכם לנופש יעלה לכם פחות היא לקנות כרטיס טיסה לאילת על טיסה היוצאת מוקדם בבוקר או מאוחר בלילה- טיסות מוזלות לאילת אלה הן אטרקטיביות פחות ולכן הן זולות יותר. כאמור- הטיסה לאילת עורכת רק חצי שעה כך שגם אם תרכשו כרטיס על טיסה לאילת היוצאת מאוחר בלילה לא מדובר בטרחה גדולה כל כך, כי תוך שעה תוכלו כבר להיות בחדר המלון, עם כיסים קצת יותר מלאים.

טיסות לאילת דקה 90

כמובן, ידוע שעל דברים זולים משלמים לעיתים ביוקר, לכן, רכישת כרטיסי טיסה לאילת ברגע האחרון היא לאו דווקא הדרך האידיאלית לתכנן נופש לסוף שבוע, אולם אם באמת לא תכננתם מראש ולפתע אתם מרגישים דחף בלתי מוסבר שלא ניתן להתכחש לו לבלות סוף שבוע על שפת הים, ואתם נמצאים ביום חמישי באמצע החורף, חברות המפעילות טיסות לאילת מציעות שפע של דילים לאילת ומבצעים הכוללים טיסות מוזלות לאילת פלוס מלון שיכולים להתאים לכם. במקרים בהם המטוס יוצא בתפוסה לא מלאה חברות התעופה נוטות להציע מחירי כרטיסי טיסה לאילת נמוכים יותר, על מנת לכסות עלויות. הבעיה בשיטה מעין זו היא שהיא אינה מתאימה למי שבאמת רוצה לתכנן מראש את סוף השבוע כי אף אחד לא מבטיח לכם שתוכלו למצוא מקום פנוי על אחת הטיסות היוצאת מהיעד והמועד שמתאימים לכם. בעונות שיא זו שיטה שבאמת לא מומלץ להסתמך עליה אולם בעונות חלשות יותר, סביר שתמצאו את מה שאתם מחפשים, שכן חברות התעופה מחויבות להוציא מינימום של טיסות לאילת ליום, בין אם זה משתלם להן ובין אם לא.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131278 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131513 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131213 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131071 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131437 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131470 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131170 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181228 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171544 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172211 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161603 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132436 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131745 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/132743 צפיות
החלום להטיס מטוס משותף להרבה אנשים, חלקם ינסו להגשים אותו בצבא, חלקם באזרחות אבל רבים ישארו עם החלום. בפעם הבאה כשאתם מחפשים איזו מתנה לתת למישהו קרוב, לרגל אירוע מיוחד, או כשאתם רוצים לרגש באופן מיוחד, הגשימו לאותו אדם חלום וקנו לו במתנה טיסה מסוג "טייס ליום אחד", את המתנה הזאת לא שוכחים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica