חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולונים לתינוק

מאת: אסי כהןהורות26/02/20131168 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהם טיולונים לתינוק ?

טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט.

בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון.

לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

לאחר התקופה הראשונית בה רצוי למען בריאות התינוק ועמוד השידרה שלו להשכיב את התינוק במאה ושמונים מעלות, ניתן להושיב מעט את התינוק וככל שהזמן עובר ניתן להושיב אותו עד לישיבה עצמאית הקוראת לקראת גיל שנה. בגיל זה ולעיתים אף עד גיל שלוש ההורים נעזרים בטיולונים אשר מקלים את ניוד הפעוט ממקום למקום ובכך מאפשרים לו להתנסות בהליכה ובכך לחזק את שרירי הרגליים, ובה בעט להקל עליו את הניסוי ולאפשר לו לשבת בנחת ולהתנייד באמצעות טיולונים, אשר משקלם הקל ואופן הקיפול הפשוט מאפשרים להכניס ולהוציא את הטיולונים בקלות מכל כלי רכב, ובכך לקחת בקלות את הטיולונים לכל מקום, ולכל גיל.

מחירי טיולונים נעים בין הפשוטים והלא ממותגים במחירי ריצפה של כמאתיים שקלים ועד למחירים של כאלף וחמש מאות שקלים, ואף יותר.

כמובן שניתן למצוא טיולונים במחירים מצחיקים מאוד בחנויות האינטרנטיות המוכרות מוצרים יד שניה, אך יש לבדוק היטב את איכות הטיולון והעמידות שלו.

שאין חלקים העומדים להשתחרר או חלקים חדים העלולים לפצוע את הפעוט.

לרוב הטיולונים ישנם מספר מצבי ישיבה.

מישיבה כמעט וזקופה, ועד שכיבה כמעט ומלאה. אך לא לכל הטיולונים יהיו כל האפשרויות האמורות. לטיולונים הזולים ייתכן ויהיה מצב אחד או שניים של ישיבה, ועל כן מחירם הנחוך.

כדאי לזכור כי ככל שמחיר הטיולון גבוה יותר כך מקבלים תמורה מלאה יותר לכסף, אם בעיצוב יוקרתי יותר של הטיולון, אם באביזרים נילווים, או במשקל הנמוך של הטיולונים.

ככל שהטיולון עשוי מחומר קל יותר וללא תוספות מיותרות ומכבידות, כך משקל הטיולון יהיה נמוך יותר ויכול להגיע אף לכחמש קילו, ומחיר הטיולון יהיה בהתאמה – גבוה יותר.

טיולונים סטנדרטיים הנמכרים בחנויות מתאימים כאמור החל מגיל שישה חודשים, ומתאים עד למשקלים של חמש עשרה ואף עשרים קילו, דבר המתאים לגילאים שלוש ואף גיל ארבע במקרים מסויימים.

החיסרון הממשי של הטיולונים הוא שאינו מתאים לשלבי חייו הראשונים של התינוק הרך היות ואינו מאפשר שכיבה מלאה – במאה שמונים מעלות, או שכיבה על הבטן. ולכן מתאים רק לתינוקות גדולים יותר מבחינת גיל התינוק.

למרבה השמחה בין מגוון הטיולונים המוצאים למכירה בחנויות הפיזיות ובחנויות האינטרנטיות, ישנם גם טיולונים המתאימים לאוכלוסייה ההולכת וגדלה- אוכלוסיית התאומים.

ישנם סוגים רבים של טיולונים המותאמים בצורה אופטימלית לתאומים.

ישנם טיולונים המתאימים גם לשלישיות, אך אלו טיולונים שיהיה קשה מאוד למצוא בשוק הרגיל, ולעיתים ניתן למצוא אותם בקלות דרך רכישה באתר אינטרנט בחו"ל, ושליחתם לארץ.

לסיכום נאמר: טיולונים הם מוצר מצויין, קל משקל, פשוט לקיפול ובטוח, ומתאימים החל מגיל שישיה חודשים ועד גיל ארבע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131511 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131211 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131069 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131434 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131469 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/13991 צפיות
רכישת חבילת לידה לתינוק כמכלול מקלה על ההורים הצעירים ומוזילה עלויות, היות והיא מכילה מספר פריטים אשר ברכישתם יחדיו מזכים את הרוכשים בהנחה משמעותית,לעומת רכשית כל מוצר לחוד.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/213983 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204568 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204611 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201450 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201439 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201483 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201618 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica