חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עריסה לתינוק

מאת: אסי כהןהורות27/02/20131210 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עריסה לתינוק - התשובות לכל השאלות

עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו.

עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

עריסה לתינוק באה לרוב בשתי תצורות, עריסה מפלסטיק שעלותה זולה יותר, אך מרגישה מעט פחות בטיחותית ומגינה, והאופציה הנוספת היא עריסה לתינוק מעץ.

גם אופציה זו נחלקת לשתי קטגוריות: עריסה לתינוק המגודרת בארבע צדדיה, או עריסה לתינוק המגודרת רק בשלוש צדדים אותה ניתן להצמיד באופן מלא למיטת ההורים ובכך לאפשר חיבור מדהים בין האם (או האב) לתינוק שרק נולד.

עריסה לתינוק מסוג זה חוסכת קימה מיותרת בלילה, נוחות הנקה מירבית, ושליחת זרועות להרגעה או ליטוף התינוק באופן חופשי, קל ופשוט.

לעריסה המורכבת משלוש צלעות ניתן בכל עט לחבר את הצלע הרביעית ולנייד את העריסה לתינוק ברחבי חדר השינה של ההורים ואף ברחבי הבית ובכך לאפשר לתינוק לישון באופן בטיחותי מחוץ לחדר השינה הרגיל, כמו במטבח בעט בישול ארוחת הצהריים על ידי ההורים ואף בזמן הצפיה בטלויזיה בסלון.

עריסה לתינוק ניתן להשיג בשני דרכים

השכרת עריסה לתינוק או רכישה. את שני האופנים ניתן לבצע ברשתות או בחנויות למוצרי תינוקות הגדולים בארץ, ולעיתים אף ניתן להשכיר מאתר האינטרנט המציעים מוצרי תינוקות לציבור הרחב.

ואילו רכישת עריסה לתינוק פותחת פתח רחב למגוון עיצובים מקסימים ולעולם שלם של עריסות לתינוק.

באם מדובר בעריסה מתנדנדת המרגיעה ומקלה על כאבי הגזים אותם חווים רוב התינוקות, או עריסה בעיצוב יוקרתי, מסוגי עץ שונים או צבוע בצבעים שונים לפי בקשת ההורים.

ניתן גם לרכוש עריסה לתינוק בסגנון עתיק וקלועות מחומרים טבעיים.

ואף עריסה לתינוק מקרטון.

הורים רבים מעוניינים לרכוש עריסה לתינוק שתשרת אותם זמן רב ואף תשרת יותר מתינוק אחד במשפחה, אך רוצים לחסוך בהוצאה הכלכלית ובכך רוכשים עריסה לתינוק יד שנייה, ומקטינים את ההוצאות הכרוכות בעלות הראשונית של המוצרים הרבים הנרכשים בעת לידתו של התינוק.

עוד דרך להוזיל את רכישת העריסה היא בדיקת עלויות באמצעות חיפוש עריסה לתינוק מחירים ובכך לקבל מגוון גדול של מוצרים וכן מגוון גדול של מחירים.

עריסה לתינוק תשמש את התינוק מרגע לידתו ועד לגיל 3 חודשים לפי התקן, ניתן לרכוש או להשכיר עריסה לתינוק גדולה מהרגיל ובכך להגדיל את טווח הזמנים בהם התינוק יוכל להשתמש בעריסה לתינוק שלו.   לרוב עריסה לתינוק מגיעה בגדלים קבועים: 60 ס"מ עד 90 ס"מ.

לכך ישמשו מצעים מתאימים בגודלם, אם מדובר בסדין, שמיכה וגן מגן ראש חלקי או שלם לעריסת תינוק.

עריסה לתינוק ניתן להשיג במגון מחירים הנעים בין חינם באתרים למסירת מוצרים, 350 באתרי מכירת מוצרי תינוקות ועד 1700 ש"ח  לעריסה לתינוק מעץ ועיצוב ייחודי.

המאמר נכתב באדיבות החנות בית התינוקות המשווקת מגוון מוצרים לתינוק או ללידה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131511 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131069 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131434 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131469 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131168 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/13990 צפיות
רכישת חבילת לידה לתינוק כמכלול מקלה על ההורים הצעירים ומוזילה עלויות, היות והיא מכילה מספר פריטים אשר ברכישתם יחדיו מזכים את הרוכשים בהנחה משמעותית,לעומת רכשית כל מוצר לחוד.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/213980 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204565 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204608 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201448 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201438 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201482 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201618 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica