חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק נכון - שיווק באינטרנט

מאת: אלון סודריקידום אתרים25/01/20091612 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק נכון - שיווק באינטרנט

את הגולשים באינטרנט נחלק לשתי קטגוריות: גולשים מיומנים ולא מיומנים.

על בעלי עסק המעוניינים להיחשף בפני שתי אוכלוסיות הגולשים הללו ולהציג את אמנתם, שירותיהם ומוצריהם לדאוג לקידום אתר משפיע ואפקטיבי, קידום שיחשוף את אתרם בפני כלל הגולשים ברשת.

במאמר הבא תוכלו להכיר את מערכת היחסים בין מנוע החיפוש, הגולש והאתר.

Search Engine Optimization - SEO,

או בעברית: קידום אתרים, הוא דרך יעילה ומתקדמת ביותר להצלחה בעולם האינטרנט, וזאת בהסתמך על מחקרים שנעשו בשנים האחרונות, המצביעים על כך ש-93% מתנועת הגולשים אל אתר מתחילה בשאילתה במנועי חיפוש למיניהם.

טכניקת SEO אינה מקדמת מכירות או מהווה טריק שיווקי כלשהו - היא לא מבקשת ל"מכור" את אתר האינטרנט או את מוצריו, אלא בסך הכל להגדיל את כמות כניסות הגולשים אשר מגיעים אל האתר.

כאן בעצם נשללת הגישה הטוענת כי קידום אתרים, כחלק מתהליך בניית אתרים, נחוץ או יכול להתאים לאתרים ידועים בלבד או אתרים המעניקים שירותי מכירה שונים. קידום אתרים יכול להתאים לכל אתר באשר הוא, כל אתר אשר בעליו מעוניין בכניסת גולשים מאסיבית ובחשיפה נרחבת ככל האפשר, כדוגמת אתרים של: עמותות, ארגונים, עסקים קטנים, חברות ואפילו אנשים פרטיים.

הגישה הרווחת בימינו היא זו הגורסת שרצוי מאוד ליצור "כניסה איכותית" לאתר המקודם, כניסה שלא "תמשוך בכוח" את הגולש.

אי לכך, תחום קידום האתרים משקיע את מיטב מאמציו בפיתוח של תובנות שיווקיות הנובעות מניתוח השוק והכרתו, זיהוי הקהלים והגדרתו של הערך המוסף של האתר והעסק שהוא מייצג.

בנוסף, בדומה לתחומים אחרים, גם תחום קידום האתרים מושפע מן היחסים שיש לגורמים אחרים עמו. לדוגמה עם חברת גוגל, אשר מדרגת את אתרי האינטרנט מהגבוה לנמוך, מהדף הראשון לדף האחרון, בהתאם לקישורים שהאתר מכיל, ובהתאם לקישורים שקיימים באתרים אחרים ומצביעים על האתר.

ניהול מערכת היחסים בין הקישורים ובין האתר אינו פשוט כלל, בשל מאמציה של חברת גוגל למגר את הניסיונות הרבים להערים על שיטתה ולפצח אותה. גוגל אמנם מעודדת קידום אתרים ומספקת אינפורמציה למקדמי אתרים, למנהלים ולחברות לבניית אתרים, אך גם מדגישה מפורשות כי קידום אתר צריך להתבצע באופן אתי, בהתאם לכללים וללא נקיטת מהלכים לא מוסריים. 

ואם נרצה לסכם, על חברות לבניית אתרים, מקדמי אתרים ובעלי אתרים להשקיע במערכת היחסים עם אתרים נוספים ברשת, ולהיעזר בתוכן שיווקי ובכלים נוספים לקידום אתרים, כאלו שייצרו אתר אינטרנט שבו בזמן יהיה נגיש ונוח בעבור הגולש ובעבור מנועי החיפוש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון סודרי

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט09/02/101459 צפיות
לניהול תוכן שלושה מטרות: לייצר תדמית לעסק, לשווק את המוצרים או השירותים של העסק, ולקדם את אתר העסק בגוגל.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט20/01/101967 צפיות
כיצד להביא לאתר אינטרנט חשיפה בתוצאות החיפוש של גוגל? אילו מילות מפתח כדאי לבחור לשם כך?

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט27/12/091416 צפיות
מאז ההסכם שנחתם בין טוויטר למנועי החיפוש, שיווק באינטרנט דרך טוויטר משלב אלמנטים של באז מרקטינג, יחד עם שיווק האתר בגוגל.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט21/12/091896 צפיות
מאז השקתו של טוויטר, התפתחה תורה שלמה סביב השיווק בטוויטר. אילו קמפיינים של שיווק באינטרנט נעשו דרך טוויטר, וכיצד הרשת הזו סייעה לחברות למכור מוצרים ולפתח תדמית חיובית?

מאת: אלון סודריפרסום באינטרנט11/08/091478 צפיות
העברת מסרים פרסומיים במייל בעקבות תיקון חוק הספאם.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט09/07/091644 צפיות
שיווק באינטרנט: יתרונות, חסרונות, ודרכים שונות לשווק אתר באינטרנט.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט02/07/093987 צפיות
כיצד להשתמש במודל SWOT לשיווק האתר באינטרנט?

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213443 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211717 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183564 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172907 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172650 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172532 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica