חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה כדאי לדעת על מכונות אספרסו?

מאת: יאיר שלויקפה15/05/20111317 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אספרסו הוא אחד מסוגי הקפה הפופולאריים ביותר כיום, באין ספור מקומות בעולם מוגש האספרסו בצורות שונות ובשילובים שונים. עבור אוהבי האספרסו, רכישה של מכונות אספרסו היא פינוק שאין שני לו ודרך נהדרת לשדרג את חווית הקפה.

 

מהו אספרסו ?

עבור מי שאינו בטוח או אינו יודע, אספרסו הוא משקה קפה המוכן בעזרת מכונת קפה ייעודית מפולי קפה טחונים ברמה בינונית. אספרסו מכינים מבדיוק 7 גרם קפה עבור כוס אחר, או 14 גרם קפה עבור כוס כפולה. אספרסו ניתן להכין אך ורק על ידי מכונות אספרסו ייעודיות ולא ניתן להכינו באופן אחר.

 

ההיסטוריה של מכונות אספרסו

מכונות אספרסו הומצאו בתחילת המאה ה-20 בצרפת. המכונה הראשונה הופיעה בשנת 1922 ועשתה שימוש בלחץ קיטור גבוה במיוחד על מנת להפיק מאבקת הקפה את האספרסו. מכונות אספרסו עושות שימוש בקיטור שמוזרם אל אבקת הקפה, כאשר הקיטור פוגש באבקה ממוצה טעמו וריחו של הקפה, המים מתעבים ומחלחלים אל הכוס. מכונות אספרסו מודרניות עושות שימוש בבוכנות על מנת לעבות את הקיטור, אך התהליך הבסיסי נשאר אותו הדבר עד היום. בעבר, נדרשה מיומנות רבה על מנת לתפעל מכונות אספרסו. מכונות האספרסו הראשונות תופעלו באופן ידני, כיום ניתן למצוא מכונות אספרסו אוטומטיות לחלוטין שלא דורשות מאמץ לשם הפעלתן.

 

במה תורמות מכונות אספרסו?

מכונות אספרסו היא דרך נהדרת לשדרג את חווית הקפה של כל אדם אשר אוהב קפה איכותי, טעים ועשיר בארומה. מכונות אספרסו כיום פשוטות מאוד להפעלה וניתן למצוא גם מכונות אספרסו בייתיות אשר מפיקות קפה איכותי מאוד. עבור בתי קפה, מסעדות או אפילו קיוסק קטן, מכונות אספרסו הן חובה. כשמדובר במשרדים או בתי עסק דומים, הרי שרכישת או השכרת מכונות אספרסו תשדרג את פינת הקפה ותשדר לעובדים מסר של השקעה ואכפתיות מצד ההנהלה. כמו כן, עבור עסק שמקהל אורחים או לקוחות, הגשת כוס קפה איכותי תעזור להעביר רושם חיובי.

 

איך לבחור מכונות אספרסו?

ישנם דגמים רבים מאוד של מכונות אספרסו בגדלים שונים, תפוקת כוסות קפה שונה ופונקציות כאלו ואחרות. אם מדובר במכונת קפה ביתית יש לבחור בין מכונה שדורשת מינימום מאמץ לתפעל ומפיקה את אותו הקפה בכל פעם לבין מכונות קפה בעלות פונקציות רבות שמאפשרות לשלוט על התהליך. עבור אוהבי האספרסו המושבעים, כאלו שרוצים להכין קפה איכותי באמת, כדאי ללכת על האופציה השנייה. כשמדובר במשרדים, במיוחד משרדים בעלי עשרות או מאות עובדים, רצוי לבחור מכונות אספרסו אוטומטיות שמכינות כוסות רבות של קפה לשעה ולא דורשות מיומיות הפעלה. מכונות אספרסו מסוג זה מכינות משקאות מבוססי אספרסו כגון מקיאטו ולאטה ולא רק אספרסו רגיל. מכונות אספרסו אלו יש להטעין לרוב באבקת קפה ואבקת חלב, אין צורך לרכוש פולי קפה או לטחון אותם עבור בית קפה או מסעדה למשל, רצוי לרכוש מכונות אספרסו חצי אוטומטיות כדי לשלוט בצורה הטובה ביותר בתהליך הכנת האספרסו ומשקאות מבוססי אספרסו. מכונות חצי אוטומטיות יכינו אך ורק אספרסו כשיתר הכנת המשקה (הקצפת חלב, תוספת סוכר ועוד) היא ידנית. כך ניתן לספק ללקוח בדיוק את הקפה שהוא מבקש.

 

 



תגיות המאמר: מכונות אספרסו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יאיר שלוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר שלוי

מאת: יאיר שלויקפה25/09/111223 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא על קפה אספרסו, כיצד הוא נוצר ופרטים בנוגע לשימוש במכונות אספרסו במשרד

מאת: יאיר שלוימתכונים ואוכל - כללי27/08/111152 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא את כל היתרונות של רכישת מכונת אספרסו למשרד

מאת: יאיר שלויקפה26/07/111281 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא כל שרציתם לדעת על מכונות אספרסו למשרד

מאת: יאיר שלויקפה21/07/111331 צפיות
במאמר זה נפרט את האפשרויות העומדות בפני בעל עסק שרוצה להכניס קפה למשרד

מאת: יאיר שלויקפה19/06/111097 צפיות
במאמר זה הבאנו סקירה קצרה על המשקה האהוב על כולנו, האספרסו

מאת: יאיר שלויקפה16/06/111675 צפיות
כולנו אוהבים לשתות קפה, אך כמה מאיתנו באמת יודעים האם זה בריא או לא? במאמר זה תוכלו למצוא את כל התשובות ואת היתרונות והחסרונות של צריכת קפאין

מאת: יאיר שלויקפה17/05/111208 צפיות
אחד ממכשירי הנוחות המודרניים הנהדרים ביותר הוא מכונת הקפה. להלן הסבר מפורט על מכונות קפה

מאמרים נוספים בנושא קפה

מאת: בני דואניקפה20/07/164290 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: דודישקפה04/05/146293 צפיות
50 גוונים של אפור: מאחר ואני עוד לא גיבשתי החלטה, החלטתי לצאת ולבדוק את העובדות עם מומחים. שאלנו אותם על היתרונות והחסרונות של תה, קפה וכן תה ללא קפאין ואלו התשובות שקיבלנו.

מאת: שלום כהןקפה24/03/147328 צפיות
כאשר אתם מחפשים מכונות קפה למשרד, אתם ודאי מעוניינים ברמת קפה איכותית, מכונות עמידות ואיכותיות ובעלות סבירה. המבחר והאפשרויות הרבות בתחום זה מבלבלות וקשה לעתים לקחת החלטה לגבי מכונת קפה בביטחון ובלב שלם. קפה עלית לעסקים העלה את הרף בשוק זה של מכונות קפה והביאה אותו למצוינות ואיכות בכל היבט אפשרי.

מאת: אריאל בן-נוןקפה05/01/148330 צפיות
הצבת מכונת קפה בבית העסק היא ללא ספק פעולה עליה יברכו אתכם לא מעט לקוחות, קולגות וגם צוות העובדים. מכונות הקפה המודרניות הן מכונות קטנות ויעילות במיוחד המסוגלות לספק לכם כמות אדיבה של ספלי קפה טעים ואיכותי בזמן הקצר ביותר. על מנת להבטיח לעצמכם רכישה של מכונת קפה איכותית לבית העסק, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות.

מאת: אריאל בן-נוןקפה15/12/138310 צפיות
פינת הקפה המשרדית היא ללא ספק אחת מעמדות העבודה הכי חשובות במשרד, שם מתחילים שיחות קטנות בין העובדים שיכולים להוביל לרעיונות גדולים, סביבה מתנהלים דיונים שונים אודות מקום העבודה, ובעיקר היא מסמלת את ההווי החברתי של המשרד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה29/10/138226 צפיות
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ספק עבור מכונות קפה למשרד תחום מכונות הקפה למשרד משגשג בשנים האחרונות הודות למגוון ספקים הצומח באופן תדיר, מחירים אטרקטיביים ובעיקר בזכות האהבה לקפה בישראל

מאת: tkidumקפה04/07/131808 צפיות
בשבוע שעבר נתקעתי בפקק בכביש החוף, ומחשבות עלו לי בראש. למה אין דוכן קפה בכל הדרך הארוכה הזו? לא חסרים נהגים עייפים בדרך, מבואסים ושבוזים מהפקקים הארוכים בכל בוקר ובכל ערב. אז חשבתי, למה שאני לא אפתח דוכן בעצמי? אז דיברתי עם חבר טוב והתחלנו להעלות רעיונות. חשבנו על הקמת מספר דוכנים לאורך הכביש, ובשני צידי הדרך. בגלל שעיקר הפקקים בשעות הבוקר והערב, הדוכן יהיה פתוח בעצם רק לחמש שעות במשך כל היום. כך שזה לא יפגע לנו בעבודה, ועדיין תהיה לנו הכנסה נוספת, וסטארט-אפ נחמד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica