חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ברטר, מולטי ברטר ? מזה ?

עבר, הווה, עתיד : ברטר קיים משחר ההיסטוריה עוד בימיו של האדם הקדמון, ברטר מודרני קיים משנת 1934 בשוויץ, אז הוקמה חברת Wir (קיצור של מעגל עסקי בגרמנית) לאור הקשיים במשבר הכלכלי של שנות ה- 30. תנופה משמעותית החלה בשנות ה – 70, בעשור האחרון עם התפתחות הטכנולוגיה התרחבה הפעילות. כיום בברטר בין חברות ברחבי העולם פועלות כ – 700 חברותמולטי ברטר , בעיקר בארה"ב (500 חברות המונות כ 450,000 חברים ומסחר בהיקף מסחר כספי של כ 14 מיליארד $, אוסטרליה כ 100 חברות עם היקף מסחר של כ 2.4 מיליארד $ ואירופה עם כ 100 חברותוהיקף סחר של כ 2.2 מיליארד יורו). התעשייה עוברת בשנים האחרונות שינויים כגון הכנסת כרטיסי אשראי לרשת העסקית, אפליקציות בSmart-Phoneועוד.

למה כדאי ? זה פשוט עובד. ברחבי העולם מאז שנות השלושים של המאה הקודמת עשרות אלפי חברות ועסקים מבצעים חלק מפעילותם העסקית באמצעות ברטר ממוסד, קונצרנים עסקיים מנהלים סחר בין מדינות. כולם עושים זאת על מנת להגדיל את הפעילות העסקית ולחסוך בהוצאות, מאחר ולא נמצאה דרך אחרת לממש את כל הפוטנציאל העסקי.

איך זה עובד ? במולטי ברטר בעלי הפעילות פועלים כמו בנק, אך בניגוד לבנק שגובה ממך ריבית ועמלות על פעילות שאינה תורמת ישירות לעסק, אנו מביאים לך עוד מכירות, עוד רווחים, לא גובים ריבית אנו פועלים עבורך. לכל חבר במולטי ברטר יש חשבון אינטרנטי בו קו אשראי במטבע הברטר לשימושו. כל חבר מקבל לרשותו חנות וירטואלית בה הוא מציג את הסחורות והשירותים שלו. המחיר שבו נמכרת הסחורה הוא מחיר השוק שלה או נמוך ממנו. לאחר שקיבלת קו אשראי והקמת את החנות הוירטואלית שקיבלת הפעילות עוברת לזירת מסחר העומדת לרשות כל החברים. בזמן מסחר החבר יזוכה בברטר שקל ברגע שירכשו ממנו פריטים. החשבון יחויב בזמן רכישה של פריטים על ידי החבר. הקונה והמוכר יקבלו באמצעות המייל הפנימי הודעה על ביצוע העסקה. כמו כן ניתן לבקש לרכוש פריטים שאינם נמצאים בזירת המסחר על ידי פניה ממוקדת לחברים אשר ביכולתם לספק את רצונך. החברים מתקשרים בעזרת מייל פנימי ומבצעים עסקה על פי מה שסוכם בניהם בתנאים המסחריים.

המכירות שיבוצעו הן למעשה הכספים שאנו עזרנו לך לקבל – קנינו את הסחורה שלך והעברנו לך את התמורה באופן מיידי (זיכוי בברטר שקל). אינך צריך לחכות לשוטף + 60 יום או שוטף + 120 יום על מנת לבצע גביה. אתה יכול לבצע רכש מיידית. הצד השני של המטבע הוא הכסף שעזרנו לך לחסוך – הקניות שלך. למעשה כל ברטר שקל שהשתמשת בו הוא חסכון בכסף מזומן שהיית מוציא.

האם אני לא משלם מיסים ? אתה משלם את כל המיסים כרגיל. עם ביצוע מכירה אתה מחויב להוציא ללקוח חשבונית מס כחוק. מבחינת מע"מ במידה ובאותו חודש קלנדרי תרכוש בהיקף דומה סחורות ושירותים תקזז את המע"מ כרגיל. במקרה כזה גם לא תשלם מס הכנסה בגין ההכנסות מברטר מאחר וקיבלת חשבוניות בגין הרכישות שלך. בגין העמלות תקבל כמובן חשבונית לתשלום כחוק שאותה תוכל לקזז בגין עמלת מכירה או עלות המכר של המוצר שקנית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דויד שפירא

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים11/10/11988 צפיות
מהן הדרכים בהן ניתן להשתמש בברטר ומהן הדרכים היצירתיות לשימוש במולטי ברטר. איך מגדילים רווחיות בברטר ומהי הנוסחה המתאימה לכל עסק לחישוב הכדאיות לשימוש במולטי ברטר

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים10/10/11950 צפיות
השפעות על העסק הקטן והצעה חדשה ישנה לפתרון בעיות מציקות: מכירה ללקוחות חדשים, שימור לקוחות, הקטנת הוצאות ושימוש מיטבי בקו אשראי שתבל מחבר המולטי ברטר.

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים28/08/11973 צפיות
אחת הדרכים המוצלחות והמומלצות כיום היא הצטרפות לרשת עסקית חדשה אשר פועלת על בסיס הברטר, המולטי ברטר. אם אתה חבר במולטי ברטר, יש לך את ההזדמנות למכור ללקוחות חדשים את המוצרים/השירותים או הזמן העודף שלך.

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים21/08/11950 צפיות
כיום קיימים פתרונות שונים ומגוונים למסחר ואמצעי קידום לעסקים במדיה החברתית. נשאלת השאלה מהי הדרך הטובה ביותר ? והאם ניתן לקבל תמורה בעבור ההשקעה ? בעולם משתנה ועלויות טכנולוגיות גבוהות אתה זקוק לפתרונות יעילים ומבוססי הצלחה: מולטי ברטר. במאמר זה נסקור מהו ברטר ומהו המולטי ברטר

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים20/08/11934 צפיות
סוג זה של עסקאות נראה קל אך הוא מצריך לא מעט: להיות יצירתי, בעל קשרים במקומות הנכונים, בעל ידע, גמישות, סבלנות, לפעמים לקיחת סיכון – אמנם סיכון מחושב אך סיכון, כל אלו יכולים ליצור תשואה מדהימה חלקה במזומן וחלקה בסחורה - בשווי מזומן (אשר גם אותם ניתן להחליף למוצר סחיר אחר או פשוט למכור בהנחה במזומן). במסגרת הרשת העסקית ניתן לבצע פעולות מגוונות אשר יתרמו לפעילות העסקית של כל עסק.

מאת: דויד שפיראמסחר אלקטרוני20/05/111254 צפיות
במאמר זה אנו סוקרים את הפעילות הישנה חדשה של הברטר, איך מבצעים במאה ה 21 ברטר? ברטר כיום מתבצע באמצעות האינטרנט, מביא לגמישות בקניות שלך, אינך צריך לרכוש ממי שקנה ממך. המולטי ברטר יביא לך מכירות חדשות, לקוחות חוזרים, הגדלת הרווחיות ועוד.

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים20/05/111094 צפיות
לברטר יש הרבה מיתוסים במאמר זה ננפץ את המיתוסים הקיימים ונראה איך עושים עסקים בברטר במאה ה 21. מולטי ברטר בו כל אחד מציע את מה שיש לו ורוכש את מה שהוא רוצה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211345 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211190 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211046 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211229 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201080 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201063 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20932 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica