חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עסקאות חכמות במולטי ברטר . היתרון שלך.

להרים את ההון העצמי הוא אסטרטגיה של מולטי ברטר. אסטרטגיה שבה אנחנו לוקחים פריט ובאמצעות ידע נוסף,אנחנו מגדילים את הערך האמיתי או הנראה לעין של פריט, לרמה שבה באמצעות מכירת הפריט במחיר ערך מוסף חדש, אתה יכול להגדיל ההון האישי שלך.

שוחחתי עם חבר לא מזמן והוא סיפר לי על עסקה שהוא ביצע לאחרונה במולטי ברטר. חבר במולטי ברטר שלו בעל מלונית (Resort) צלצל להתייעץ מה אפשר לעשות ברשת העסקית לגבי מכסחת דשא מקצועית גדולה (מעין טרקטור מכסח דשא), הוא ברר לגבי עלות וקיבל מחיר סביב 6,000 דולר אוסטרלי. המחיר גבוה והוא היה מעוניין לקבל עסקה במסגרת המולטי ברטר.

לאחר זמן מה הוצע לבעל המלונית העסקה הבאה:

"נספק לך מכסחת הדשא כרצונך ואתה תתן לנו חדרים ללינה בשווי של 12,000 דולר אוסטרלי."

בעל המלונית ידע שחדרים בשווי של 12,000 דולר אוסטרלי יעלו לו רק 2,400 דולר אוסטרלי (ניקיון חדר, סבון שמפו, כביסה וכדומה), יתרה על כך האורחים החדשים ירכשו כנראה מוצרים במזומן כגון ארוחת בוקר או ערב, ואולי יחזרו כי נהנו מהמקום. כמו כן כמעט תמיד היו חדרים ריקים, כך שהברטר הוא למעשה החלפה של חדרים ריקים כך שהוא הסכים לבצע את העסקה.

כעת הסיפור הולך ונהייה יותר מורכב, למעשה מציע ההצעה רכש את מכסחת הדשא במחיר סיטונאי של 5,000 $ אוסטרלי במזומן. ולמעשה קיבל סחורה בשווי של 12,000 דולר אוסטרלי, כבר היה ברווח גבוה, אבל חכו להמשך....

הצעד הבא היה שהוא חילק את הלילות ל 3 חלקים והציע אותם לתחנת רדיו, עיתון ובית דפוס והחליף את הלילות במוצרי פרסום ביחס של 2 ל1, (בדיוק מאותן סיבות של בעל המלונית) כך שכעת תמורת 5,000 המקוריים יש לו חבילות פרסום בשווי של 24,000 דולר אוסטרלי. אבל זה ממשיך: הוא בצע עסקה נוספת במולטי ברטר החליף את מחצית מחבילות הפרסום, שוב ביחס של 2:1 לבעל המלונית בתמורה ללילות בשווי של 24,000 דולר אוסטרלי. את יתרת חבילות הפרסום מכר ללקוח חיצוני שלו בהנחה של 20% כלומר תמורת 9,600 דולר אוסטרלי.

אז כמו שהגששים במערכונם המופלא אמרו: אז מה היה לנו שם ?מה קרה לחבר בסופו של יום ?

הוא הוציא 5,000 במזומן, קיבל בתמורתם: 9,600 במזומן, חדרים במלונית בשווי של 24,000 דולר אוסטרלי והרבה תודות מאלו שרכשו ממנו את חבילת הפרסום בהנחה.

דוגמא זו מועתקת מתוך פעילות של אחד מבעלי המולטי ברטר באוסטרליה, הסיפור אמיתי.

מקרה אחר הוא של בעל חברה, יבואן של חלקי חילוף למכוניות אשר מכר סחורה לאחד המוסכים, המוסך לא שילם ליבואן והוא פנה אל חברת מולטי ברטר לעזרה מאחר והעדיף שלא לפרנס עו"ד לבזבז זמן בתי משפט וכד'. חברת המולטי ברטר פנתה למוסך וביררה האם הוא יהיה מוכן לשלם את החוב ליבואן בתמורה לעבודות פחחות חדשות, המוסך הסכים. היבואן זוכה מיידית בסכום החוב במטבע הוירטואלי וביצע בעזרתו מוצרים ושירותים אשר קודם לכן שילם עבורם במזומן.

ברשת העסקית הייתה חברה להשכרת רכבים אשר הסכימה להפנות את הרכבים שלה אשר היו זקוקים לפחחות לאותו מוסך בתמורה למטבע ברשת העסקית. בוצעו עסקאות. המוסך שיפר את תוצאותיו העסקיות ונחשף ללקוחות חדשים אשר ביצעו אצלו עבודות שונות. היבואן המשיך לאחר מכן לעבוד עם אותו מוסך תוך כדי נקיטת אמצעי זהירות, (מידע עסקי, ביטוח אשראי וכד') אשר את חלקם רכש במסגרת המולטי ברטר.

סוג זה של עסקאות נראה קל אך הוא מצריך לא מעט: להיות יצירתי, בעל קשרים במקומות הנכונים, בעל ידע, גמישות, סבלנות, לפעמים לקיחת סיכון – אמנם סיכון מחושב אך סיכון, כל אלו יכולים ליצור תשואה מדהימה חלקה במזומן וחלקה בסחורה - בשווי מזומן (אשר גם אותם ניתן להחליף למוצר סחיר אחר או פשוט למכור בהנחה במזומן).במסגרת הרשת העסקית ניתן לבצע פעולות מגוונות אשר יתרמו לפעילות העסקית של כל עסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דויד שפירא

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים11/10/11985 צפיות
מהן הדרכים בהן ניתן להשתמש בברטר ומהן הדרכים היצירתיות לשימוש במולטי ברטר. איך מגדילים רווחיות בברטר ומהי הנוסחה המתאימה לכל עסק לחישוב הכדאיות לשימוש במולטי ברטר

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים10/10/11947 צפיות
השפעות על העסק הקטן והצעה חדשה ישנה לפתרון בעיות מציקות: מכירה ללקוחות חדשים, שימור לקוחות, הקטנת הוצאות ושימוש מיטבי בקו אשראי שתבל מחבר המולטי ברטר.

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים28/08/11971 צפיות
אחת הדרכים המוצלחות והמומלצות כיום היא הצטרפות לרשת עסקית חדשה אשר פועלת על בסיס הברטר, המולטי ברטר. אם אתה חבר במולטי ברטר, יש לך את ההזדמנות למכור ללקוחות חדשים את המוצרים/השירותים או הזמן העודף שלך.

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים21/08/11947 צפיות
כיום קיימים פתרונות שונים ומגוונים למסחר ואמצעי קידום לעסקים במדיה החברתית. נשאלת השאלה מהי הדרך הטובה ביותר ? והאם ניתן לקבל תמורה בעבור ההשקעה ? בעולם משתנה ועלויות טכנולוגיות גבוהות אתה זקוק לפתרונות יעילים ומבוססי הצלחה: מולטי ברטר. במאמר זה נסקור מהו ברטר ומהו המולטי ברטר

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים21/05/111121 צפיות
במאמר זה נסביר את המושגים, פעילות ברטר בעבר, בהווה ובעתיד, מה קורה כיום בעולם במולטי ברטר, למה כדאי לבצע פעילות במולטי ברטר, איך מולטי ברטר עובד, האם משלמים מיסים ?

מאת: דויד שפיראמסחר אלקטרוני20/05/111250 צפיות
במאמר זה אנו סוקרים את הפעילות הישנה חדשה של הברטר, איך מבצעים במאה ה 21 ברטר? ברטר כיום מתבצע באמצעות האינטרנט, מביא לגמישות בקניות שלך, אינך צריך לרכוש ממי שקנה ממך. המולטי ברטר יביא לך מכירות חדשות, לקוחות חוזרים, הגדלת הרווחיות ועוד.

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים20/05/111092 צפיות
לברטר יש הרבה מיתוסים במאמר זה ננפץ את המיתוסים הקיימים ונראה איך עושים עסקים בברטר במאה ה 21. מולטי ברטר בו כל אחד מציע את מה שיש לו ורוכש את מה שהוא רוצה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211216 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201065 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20926 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica