חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יצירתיות בפעילות העסקית שלך , הנוסחה הסודית לכדאיות השימוש בברטר.

נאמר על ידי אחד הכלכלנים המובילים בעולם: "אם אתה שואף לשנות את התוצאות העסקיות שלך כדאי שתנקוט בדרכי פעולה חדשות". המולטי ברטר הוא בדיוק שינוי כזה.

פעילות במולטי ברטר יכולות להיות פשוטות: הצע את מה שיש לך ורכוש את מה שאתה צריך או רוצה. מעבר לקבלת לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים תוכל לבצע פעולות מורכבות יותר, יצירתיות, להגדלת פעילותך העסקית בכלל והגדלת הרווח ותזרים המזומנים בפרט.

בפעילות "הרגילה" תוכל להשתמש במולטי ברטר ככרטיס הכניסה שלך ללקוחות חדשים, לאחר מכן תוכל לשלב פעילות ברטר עם פעילות רגילה, דוגמא אחרת, לקוחות חדשים מברטר ימליצו לסביבה העסקית שלהם על הנוחות והנכונות לבצע עסקאות במסגרת המולטי ברטר ואתה תרוויח מעגל גדול והולך של לקוחות אשר ימליצו על עבודה איתך מה שייתן לך יתרון תחרותי ברור על המתחרים שלך.

אחת הדוגמאות הטובות ביותר ליצירתיות בברטר היא המרת ברטר שקל, המטבע הוירטואלי לש"ח: במסגרת פעילותך במולטי ברטר תוכל לרכוש בברטר שקל מוצר עבור לקוחותיך ולמכור להם אותו בש"ח. למעשה תשתמש בעודף כושר הייצור שלך, במלאי שלך, במכירות חדשות כתשלום עבור המוצר שרכשת ותקבל תמורתו שקלים. פעילות בעלת רווח חסר תקדים לפעילותך העסקית.

דוגמא אחרת היא בגביית חובות אבודים: במקום להוציא כסף טוב (עו"ד הוצאה לפועל, זמן עבודה וכד') על חוב אבוד או קשה לגביה הצע לצד השני לקבל תמורה חליפית בצורת שירות או מוצר של החייב. אותם תציע למכירה בזירת המסחר ותקבל תמורה מלאה לחוב האבוד או הקשה. גם הלקוח , במידה ואינו גנב, ישמח לתת לך תמורה אחרת ויתכן ואף יוסיף על השווי הנוכחי לאו העובדה כי לא ירצה להוציא לעצמו שם רע ותוך תקווה כי תוכלו לעשות עסקים ביחד בעתיד.

בטבלה הצעות לנקיטת צעדים אשר אומצו על מספר רב של עסקים והביאו לשינוי בתוצאות העסקיות שלהם.

הצורךהעסקי

הפעילותהנוכחית

האלטרנטיבההמוצעת

הוספתלקוחות חדשים

· הגדלתפרסום.

· הוספתאנשי מכירות.

· הורדתמכירות.

השימושבמולטי ברטר יביא לקוחות חדשים בעלי מוטיבציה להחלפת ספק קיים בך, מאחר ומצידםהם רואים שהקנייה ב B2BARTER היא בהנחה עבורם וחוסכת בהוצאות כספים.

משיכתלקוחות ממתחרים

הורדתמחירים גבוהה או נתינת ערך מוסף גבוה.

במקוםלתת הנחה הצע להם לרכוש ולשלם בעזרת המוצרים שלהם. הפנה אותם אל B2BARTER. אנו נציע אתהמוצרים שלהם למכירה ללא קשר לרכישה שהם יבצעו כעת ממך כעת.

מכירתמלאי איטי/מת

· מכירהבמחיר הפסד

ניתןלמכור במחיר מלא מאחר והלקוח רואה מחיר אחר, המחיר של עלות המכר שלו. הקונה רוכשבמחיר הנחה מבחינתו עקב מרווח הברטר שלו.

חסכוןבתזרים המזומנים

· הורדתעלויות.

· הגדלתמכירות ע"ח הנחה.

.שלם בברטרההוצאות השוטפות: ציוד משרדי, חו"ג, ייעוץ עסקי וכד'

איפוסהיתרה בבנק לאור הוצאה בלתי מתוכננת

· לקיחתהלוואה בבנק.

· עצירתהרכש

שלםבברטר שקל את ההוצאות הקיימות, השתמש בקו באשראי או מהמכירות בזירת המסחר של B2BARTER. פעולות אלו"ישחררו" לך קווי אשראי בבנק אשר "יכסו" את ההוצאה הבלתימתוכננת

גבייתחובות אבודים

· פנהלחברת גבייה/הוצאה לפועל

קבלתשלום בסחורה של החייב. לאחר מכן הצע אותה בזירת המסחר במחיר המתאים לך. כך תגבהאת החוב במלואו ובמהירות.

לאחר שהראינו למה הברטר כדאי ניתן את הנוסחה הסודית לכל עסק לחישוב הכדאיות שלך במולטי ברטר:

באיזה תפוקה אתה פועל ? אם אתה לא פועל בתפוקה מלאה המשך הלאה.

האם תוכל להוסיף מכירות ללא הגדלה ההוצאות הקבועות ? (שכ"ד, שכר מנהלים ומנהלה, ביטוח, מחשוב וכד')

במידה ואתה עומד בתנאים לעיל בצע את החישובים הבאים:

  1. מחיר ממוצע ליחידה בש"ח = סה"כ מכירות/סה"כ יחידותשנמכרו= A
  2. ממחיר זה חשב 9% =עמלתB = B2Barter
  3. עלות גולמית ממוצעת בש"ח == C
  4. מרווח הכדאיות בברטר = ((B+C)/(A))x100= D

דוגמא מספרית:

58% A = 50, B= 4.5, C= 50% = 25, D = 29.5/50 = 58%

במקרה שלנו מרווח הכדאיות עומד על 58%

מסקנה: אם רכשת מוצר או שירות ב 10,000 ברטר שקל, שלמת עליהם במוצרים או בשירותים שלך.

בפועל שילמת 1000D=5,800 : בכל פעם שרכשת ב B2Barterקבלת הנחה של 100% - D = 42%

המולטי ברטר מצוין לכל סוג של עסק, קטן וגדול, הוא לא מתאים לכל בעלי העסקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דויד שפירא

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים10/10/11946 צפיות
השפעות על העסק הקטן והצעה חדשה ישנה לפתרון בעיות מציקות: מכירה ללקוחות חדשים, שימור לקוחות, הקטנת הוצאות ושימוש מיטבי בקו אשראי שתבל מחבר המולטי ברטר.

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים28/08/11970 צפיות
אחת הדרכים המוצלחות והמומלצות כיום היא הצטרפות לרשת עסקית חדשה אשר פועלת על בסיס הברטר, המולטי ברטר. אם אתה חבר במולטי ברטר, יש לך את ההזדמנות למכור ללקוחות חדשים את המוצרים/השירותים או הזמן העודף שלך.

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים21/08/11947 צפיות
כיום קיימים פתרונות שונים ומגוונים למסחר ואמצעי קידום לעסקים במדיה החברתית. נשאלת השאלה מהי הדרך הטובה ביותר ? והאם ניתן לקבל תמורה בעבור ההשקעה ? בעולם משתנה ועלויות טכנולוגיות גבוהות אתה זקוק לפתרונות יעילים ומבוססי הצלחה: מולטי ברטר. במאמר זה נסקור מהו ברטר ומהו המולטי ברטר

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים20/08/11931 צפיות
סוג זה של עסקאות נראה קל אך הוא מצריך לא מעט: להיות יצירתי, בעל קשרים במקומות הנכונים, בעל ידע, גמישות, סבלנות, לפעמים לקיחת סיכון – אמנם סיכון מחושב אך סיכון, כל אלו יכולים ליצור תשואה מדהימה חלקה במזומן וחלקה בסחורה - בשווי מזומן (אשר גם אותם ניתן להחליף למוצר סחיר אחר או פשוט למכור בהנחה במזומן). במסגרת הרשת העסקית ניתן לבצע פעולות מגוונות אשר יתרמו לפעילות העסקית של כל עסק.

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים21/05/111121 צפיות
במאמר זה נסביר את המושגים, פעילות ברטר בעבר, בהווה ובעתיד, מה קורה כיום בעולם במולטי ברטר, למה כדאי לבצע פעילות במולטי ברטר, איך מולטי ברטר עובד, האם משלמים מיסים ?

מאת: דויד שפיראמסחר אלקטרוני20/05/111250 צפיות
במאמר זה אנו סוקרים את הפעילות הישנה חדשה של הברטר, איך מבצעים במאה ה 21 ברטר? ברטר כיום מתבצע באמצעות האינטרנט, מביא לגמישות בקניות שלך, אינך צריך לרכוש ממי שקנה ממך. המולטי ברטר יביא לך מכירות חדשות, לקוחות חוזרים, הגדלת הרווחיות ועוד.

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים20/05/111092 צפיות
לברטר יש הרבה מיתוסים במאמר זה ננפץ את המיתוסים הקיימים ונראה איך עושים עסקים בברטר במאה ה 21. מולטי ברטר בו כל אחד מציע את מה שיש לו ורוכש את מה שהוא רוצה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211337 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211214 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201063 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20925 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica