חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם ידעת שאתה יכול להמיר את עודף כושר הייצור שלך, המלאי או עודף הזמן שלך לכסף ?

כל בעל עסק יודע, (אך לא תמיד פועל כך), שכשיש הזדמנות למכירה אנו חייבים לנצל אותה באופן מיידי, אחרת ייתכן והלקוח ילך למתחרה ואולי יהפוך ללקוח שלו ולא שלנו. ממחקרים שונים עולה כי עלות גיוס לקוח גבוהה פי כמה וכמה מלשמר לקוח. אנו חייבים לעשות הכל על מנת לשמר את הלקוחות הקיימים ובוודאי לא לדחות לקוחות חדשים. בעלי עסקים צריכים לבדוק כל פעם מחדש את הכדאיות בלמכור ללקוח חדש או קיים.

בעלי עסקים מכירים כיום בערך המבוזבז של פעילויות אשר במידה ולא יימכרו בזמן נתון הם למעשה מתכלים, כמו כן בערך המלאי הבלתי מכור, לדוגמא:

· עיתון או תחנת הרדיו לא יכולים למכור שטחי פרסום אתמול, מה שלא מתפרסם כעת לא יתפרסם לעד.

· מסעדה לא יכולה למכור היום את המנות שלא נמכרו בשבוע שעבר.

· בעל מקצוע (עו"ד, רו"ח, מאמן עסקי וכד') שהיה ללא לקוחות שלשום לא יכול למכור את השעות שעברו.

· בית מלון או צימר לא יכולים למכור עכשיו את החדרים בשבועות שעברו שהיו ריקים מאורחים.

· עורך דין לא יכול מישהו הצעת החוק בשבועות האחרונים לאורך זמן

· בית קולנוע לא יכול למכור כעת את המושבים הריקים של הלילות האחרונים.

במילים פשוטות אם לא תבצע את המכירה כעת בכל דרך שתמצא הרי שלא הרווחת דבר (למעשה בחלק מהמקרים הפסדת את העלות השולית של המוצר), ההזדמנות למכירה נעלמה לנצח. כלכלית ופיננסית מה שאנחנו לא מוכרים כעת לא תמיד נוכל למכור בעתיד ויצרנו לעצמנו הפסד צורב. העלות השולית בייצור מוצר או אספקת שירות של המכירה הנוספת הוא נמוך. אנו רק יכולים לקוות כי בעזרת עבודה נכונה אל מול קהל הלקוחות הקים או חדש נדע לנצל כראוי את המלאי הבלתי מנוצל שלנו ולהפיק בעבורו תמורה כלשהיא.

בעלי עסקים רבים מתחומים שונים מבינים את העיקרון והם חשפו את פעילותם בשנה האחרונה לאתרי הקופונים השונים בארץ (על פי הכתבות האחרונות בארץ כ 80 אתרי קופונים ומחזור הפעילות ב 2011 צפוי להיות כ 750 מיליון ₪ פעילות שהייתה מינורית ב 2010), רוב העסקים נהנו מהחשיפה ומגידול מסוים בפעילותם יחד עם זאת עקב מודל התמחור, בו בעל העסק מקבל רק כ 30-40% ממחיר המחירון שלו, הפעילות העסקית הכוללת לא תרמה מספיק לרוב העסקים. לכן על בעלים העסקים למצוא דרכים נוספות וחדשניות להגדיל את פעילותם העסקית ולשמור על רווחיות טובה.

אחת הדרכים המוצלחות והמומלצות כיום היא הצטרפות לרשת עסקית חדשה אשר פועלת על בסיס הברטר, המולטי ברטר. אם אתה חבר במולטי ברטר, יש לך את ההזדמנות למכור ללקוחות חדשים (שלא הכרת, אלא באמצעות המולטי ברטר) את המוצרים/השירותים או הזמן העודף שלך.

אתה יודע מניסיון העבר שלך שיש לך כאלו ואתה למעשה זורק לפח את עבודתך במקום למכור אותה בעבור כסף חלופי – כסף וירטואלי, אשר תמורתו תרכוש מוצרים או שירותים אשר אתה צריך על מנת להוזיל את עלות המכר של המוצרים/שירותים שלך או לקדם את הפעילות העסקית או פשוט תאגור אותו עד שתמצא בו שימוש.

בדוק את עצמך אתה הרי יודע מה נותר לך בכל יום/שבוע/חודש כמלאי לא מכור או לחלופין כמה מעט תצטרך להשקיע על מנת למכור עוד מוצרים ולקבל לקוחת חדשים. רעיון נוסף הוא לשמר לקוחות באמצעות המולטי ברטר.

האם אתה מעדיף לקבל כלום בעבור מלאי מתכלה או האם אתה מעדיף לקבל משהו עבורו ? התשובה היא שעדיף לקבל משהו מאשר לקבל כלום.

אתה לא יכול לרכוש כלום ממה שלא נמכר, אבל אם יש לך את המטבע הוירטואלי, ממכירת המלאי המתכלה או העודף שלך, יש לך את האפשרות לרכוש את מה שתצטרך. בזירת המסחר תחליף את ההוצאות במזומן שהיו לך ובאופן זה תוכל לשמר יותר מזומן בעסק שלך.

בהצטרפות למולטי ברטר אתה למעשה יוצר לעצמך אופק חדש, יותר אפשרויות וגמישות. ללא שימוש במולטי ברטר אתה למעשה משליך לביוב את עמל יומך.

נכון זה לא מזומן, (שהוא המלך) אבל המטבע הוירטואלי הוא למעשה המלכה, הטוב ביותר לאחר המזומן. יש האומרים כי הכסף הוא המלך אך המולטי ברטר חכם יותר.

בעלי העסקים שהצטרפו למולטי ברטר מבינים שזו אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות עסקים כיום. כחבר במולטי ברטר אתה מקבל בחינם את הכלים הטובים ביותר לעשות יותר עסקים: חנות וירטואלית ללא עלות, קו אשראי ללא ריבית וללא בטחונות לרכישות במסגרת המולטי ברטר. אתה חופשי לבצע עסקאות ולרכוש מה שאתה צריך, אין מחויבות לרכוש ממי שרכש ממך, למצוא ולהיחשף ללקוחות וספקים חדשים, מכירות חדשות, לשלב עסקאות מזומן עם ברטר.

כעת לראשונה בישראל יש מערכת מולטי ברטר B2Barter הנגישה לכל בעלי העסקים. בעולם הפעילות כבר קיימת עשרות שנים ובשנים האחרונות לאור התפתחות המחשוב והאינטרנט ניתן לעשות את מה שבברטר הקלאסי לא יכלו לעשות – ברטר רב משתתפים באינטרנט, חופש הבחירה: אתה מוכר את מה שיש לך ורוכש את מה שאתה צריך או רוצה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דויד שפירא

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים11/10/11985 צפיות
מהן הדרכים בהן ניתן להשתמש בברטר ומהן הדרכים היצירתיות לשימוש במולטי ברטר. איך מגדילים רווחיות בברטר ומהי הנוסחה המתאימה לכל עסק לחישוב הכדאיות לשימוש במולטי ברטר

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים10/10/11947 צפיות
השפעות על העסק הקטן והצעה חדשה ישנה לפתרון בעיות מציקות: מכירה ללקוחות חדשים, שימור לקוחות, הקטנת הוצאות ושימוש מיטבי בקו אשראי שתבל מחבר המולטי ברטר.

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים21/08/11947 צפיות
כיום קיימים פתרונות שונים ומגוונים למסחר ואמצעי קידום לעסקים במדיה החברתית. נשאלת השאלה מהי הדרך הטובה ביותר ? והאם ניתן לקבל תמורה בעבור ההשקעה ? בעולם משתנה ועלויות טכנולוגיות גבוהות אתה זקוק לפתרונות יעילים ומבוססי הצלחה: מולטי ברטר. במאמר זה נסקור מהו ברטר ומהו המולטי ברטר

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים20/08/11931 צפיות
סוג זה של עסקאות נראה קל אך הוא מצריך לא מעט: להיות יצירתי, בעל קשרים במקומות הנכונים, בעל ידע, גמישות, סבלנות, לפעמים לקיחת סיכון – אמנם סיכון מחושב אך סיכון, כל אלו יכולים ליצור תשואה מדהימה חלקה במזומן וחלקה בסחורה - בשווי מזומן (אשר גם אותם ניתן להחליף למוצר סחיר אחר או פשוט למכור בהנחה במזומן). במסגרת הרשת העסקית ניתן לבצע פעולות מגוונות אשר יתרמו לפעילות העסקית של כל עסק.

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים21/05/111121 צפיות
במאמר זה נסביר את המושגים, פעילות ברטר בעבר, בהווה ובעתיד, מה קורה כיום בעולם במולטי ברטר, למה כדאי לבצע פעילות במולטי ברטר, איך מולטי ברטר עובד, האם משלמים מיסים ?

מאת: דויד שפיראמסחר אלקטרוני20/05/111250 צפיות
במאמר זה אנו סוקרים את הפעילות הישנה חדשה של הברטר, איך מבצעים במאה ה 21 ברטר? ברטר כיום מתבצע באמצעות האינטרנט, מביא לגמישות בקניות שלך, אינך צריך לרכוש ממי שקנה ממך. המולטי ברטר יביא לך מכירות חדשות, לקוחות חוזרים, הגדלת הרווחיות ועוד.

מאת: דויד שפיראעסקים קטנים ובינוניים20/05/111092 צפיות
לברטר יש הרבה מיתוסים במאמר זה ננפץ את המיתוסים הקיימים ונראה איך עושים עסקים בברטר במאה ה 21. מולטי ברטר בו כל אחד מציע את מה שיש לו ורוכש את מה שהוא רוצה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211216 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201065 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20925 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica