חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסלול קארטינג

מאת: איציקספורט אתגרי26/05/20111249 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהו הקארטינג?? מקורו של הקארטינג הוא למעשה מתחום הספורט המוטורי. קארטינג הוא למעשה מרוץ מכוניות המושתת בבסיסו על מכוניות מירוץ הנקראות קארטינג. קיימים סוגים רבים של פעילויות קארטינג המתקיימים לרוב במסלולים מוגדרים המיועדים לכך, מפעילויות של חובבנים בפארקי שעשושים, ועד למסלולים מקצועיים בהם מתקיימים ליגות ותחרויות מוסדרות. קיימים סוגים רבים של מכוניות קארטינג, החל ממכוניות קארטינג פשוטות וזולות ועד למכוניות בעשרות אלפי שקלים ויותר. חשוב לציין שרוב הנהגים המדורגים והנחשבים בעולם התחילו וממשיכים את דרכם בספורט המוטורי קארטינג בזכות הייחודיות והמיוחדות שבו.

מסלול פרו קארטינג בקרית אונו נבנה ע"י מומחי ה קארטינג בישראל.

ידע וניסיון שנצבר במהלך 30 שנות ספורט מוטורי , הוכנס למתחם הקארטינג בכדי לגרום למשתמשים במתחם הנאה, כייף, ורמת בטיחות גבוהה ביותר.
רוחב המסלול מאפשר עקיפה בצורה בטוחה,התוואי וסוגי הפניות מאתגרים וגורמים לתחושה של מסלול מרוצים איכותי, והנהג מרגיש כאילו הוא "אלוף העולם" במרוץ לאליפות.
מערכת מדידת הזמנים (יחודית בישראל) ממוקמת על הגה הקארט ומדווחת לנהג על מיקומו בכל רגע נתון, ועל ידי כך מאפשרת לנהג לשפר את ביצועיו.
רבות דובר על הקארט מסוג "Dino Leisure" עוצמתי, בעל היגוי מדוייק, בלמים הידראולים, וידידותי למשתמש.
לצופה מהלובי ישנה אפשרות לראות את כל המסלול ולעקוב אחר הנהג ותוצאותיו במהלך נסיעתו.
כל המדריכים והמפעילים הינם אלופי הארץ.
הנהגים המעוניינים לשפר את הישגיהם יקבלו במקום הדרכה ואת מיטב האינפורמציה.
הינכם מוזמנים להגיע למסלול לחוות נסיעה תחרותית אקסטרימית ומלאת הנ
 



תגיות המאמר: קארטינג, קרטינג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קארטינג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק

מאמרים נוספים בנושא ספורט אתגרי

מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222729 צפיות
הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

מאת: דניסספורט אתגרי18/04/162912 צפיות
פיינטבול הוא משחק אשר משוחק בקבוצות ומעניק חוויה מעצימה לכל אירוע, מאמר שיסכם את סוגי המשחק השונים שיש לפיינטבול להציע עבור האירוע שלכם.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/162704 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152676 צפיות
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים! צעד ראשון – לא לפספס אימונים. צעד שני – תזונה נכונה. שילוב שמוביל לתוצאות! הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152378 צפיות
שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152101 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי21/10/132500 צפיות
יורם קראוס טיפס על כמה מההרים הגבוהים בעולם. הנה שיטה להתמודדות עם הפחד והסכנות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica