חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גרפולוגיה והגרפולוג

מאת: מלך האינטרנטגרפולוגיה28/05/20111071 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גרפולוגיה

גרפולוגים טוענים שהם יכולים בעזרתם כישוריהם לנתח את כתב ידו של אדם ולהסיק מכך על אישיותו,התנהגותו וחייו.

תורת הגרפולוגיה מבוססת על כמה הנחות:
- בכתב ידו, אדם מוציא לידי ביטוי תכונות אופי שונות רגשות ומצב נפשי.
- אותו מנגנון להפקת תנועת הכתב משתנה בהתאם למצב מערכת העצבים המרכזית.
- אין אדם מסוגל לשנות את כתב ידו מבלי להשאיר חותם וסימנים מכתב ידו הישן.
- ניתן לפתח תאוריות לניתוח הקשר שבין כתב היד לבין תכונות אופי, מצב הנפש ורגשות על פי הצורה והנסביות בה נכתבו אותיות.

כיום ניתן למצוא תחומים רבים בהם נעשה שימוש בגרפולוגיה:

גרפולוגיה לשימוש אבחון אישי ופסיכולוגי- בנייה של דיוקן פסיכולוגי והתאמה אישית לתכונות אופי על ידי פסיכולוג מורשה או גרפולוג.

גרפולוגיה משפטית - חוות דעת משפטית על זיוף מכתבים ואמצעי תשלום על ידי גרפולוג משפטי.

גרפולגיה תעסוקתית - ישנם מקומות עבודה בהם נעשה ניתוח לכתב ידו של מועמד פוטנציאלי על מנת לנתח את אישיותו על ידי גרפולוג.

תחום הגרפולוגיה הולך ומתפתח ונמצא יעיל ומועיל במישורים רבים בחיי היום -יום, למרות שבעבר ניסו להוכיח את אי יעילותו של הגרפולוג, והועלו מחקרים רבים בנושא עדיין נמצא כי תחום הגרפולוגיה הינו פופולארי וכאשר פונים לגרפולוג מוסמך בעל תעודה, ניסיון ומוניטין לרוב יש אמת וצדק.

לראיה עדיין יש שימוש רחב בגרפולוגיה בתחומים רבים ועוד מוסיפה הגרפולוגיה להתפתח ולפלוש לתחומים נוספים. אין ספק כי מומלץ לפנות לגרפולוג מנוסה ולקחת בעירבון מוגבל את שנאמר אך בהחלט כדאי לפנות כאשר יש צורך בחוות דעת נוספת

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מלך האינטרנט

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי23/11/141336 צפיות
ישנם סוגים רבים של קמינים, כאשר עיקר ההבדל בין הדגמים השונים הוא סוג המתכת ועובייה, עיצוב הקמין וצורתו (לרוב מעוגל או מלבני) ואיכות הגימור. הבחירה בצורת הקמין ובגודלו נעשית בהתאם למיקום אליו הוא מיועד בבית.

מאת: מלך האינטרנטדיני משפחה02/11/141211 צפיות
בחירת עורך דין אשר נמצא באזורכם סביר להניח זו הבחירה הנכונה בגלל הקרבה, הנוחות והגישה שיש לכם לכל פגישה עם עורך הדין שלכם. לדוגמה אם אתם גרים באזור הקריות בחרו או חפשו עורך דין גירושין בקריות, אם אתם גרים בחיפה אז חפשו עו"ד גירושין בחיפה

מאת: מלך האינטרנטדיני משפחה02/11/141132 צפיות
עו"ד לגירושין בקריות לדוגמה יכול אגב להיות תקף גם לגבי אזורים אחרים בארץ ואנחנו משתמשים בקריות רק בתור דוגמה, אך עו"ד גירושין בקריות נגיש, שמין וקרוב אליכם, הדיונים קרובים וכך גם כל פגישה עם עורך הדין יכולה להיות קרובה ונגישה.

מאת: מלך האינטרנטתיירות ונופש - כללי27/02/141452 צפיות
בישראל רק בשנים האחרונות החל הטרנד של השכרת חדרים לפי שעה בקריות ובכלל בכל הארץ. מה חשוב לדעת שאתם מחפשים חדרים להשכרה בקריות?

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי16/12/131154 צפיות
הקמין ידוע מזה שנים רבות כמערכת חימום זולה הן בעלויות והן בהוצאות הקמין מפיץ חום בבית בעלויות זולות יחסית לשטח גדול מעבר לכך חימום על ידי קמין נחשב כחימום בריא לעומת מערכות חימום אחרות

מאת: מלך האינטרנטאירועים וחתונות – כללי02/12/131022 צפיות
בר אקטיבי לחתונה הוא גימיק נהדר. אין כמו יין, בירה או אלכוהול בכלל לשמח לב אנוש. אין ספק שאלכוהול איכותי יותר כאשר כמובן הוא נצרך בכמות נורמלית יכול לשמח את האורחים בצורה נעימה יותר בלי הרגשת בחילות או אחרת של שכרות.

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי02/12/131071 צפיות
הקמינים הם אמצעי חמום מעולה לבית ללא כל ספק. הם נחשבים חימום בריא, נעים, מסוגנן שמעניק אוירה חמה בבית מרק להתסכל עליו. תוכלו למצוא קמינים מרובעים או עגולים שמתאימים לכל גודל של בית.

מאמרים נוספים בנושא גרפולוגיה

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה06/10/143323 צפיות
הלהיט שכובש את ערבי הבידור בארץ ! ערב גרפולוגי לחברה שבו נצחק, נשתף, נעצים, נחבר דרך כתב היד. החברה יצאו עם ידע חדש ופרקטי וטעם של עוד בדיוק כמו הפעם הראשונה שמתנשאים במשהו שלו מכירים.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה05/08/143557 צפיות
קבלו רעיון פשוט כיצד לערוך פעילות כיף לעובדים. מזמינים גרפולוג לערב צוות. כל עובד מקבל 3 דפים חלקים מגלגל והופך לכדור. השלישי שמצליח לג'אנגל למשך 5 שניות מקבל אבחון גרפולוגי ראשוני של כתב היד.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה12/06/144626 צפיות
מכירה מישהי שלא אוהבת לגלות על עצמה דברים ?חברת יוקו פיתחה את התערובת הכימית להחלקה יפנית. הזמנת גרפולוג לערב גיבוש הינה פעילות מתאימה לעשירון העליון מסביון ועד לעשירון התחתון מרמת אביב ג

למרות שישי לנו את הנטיה להגיב של כתבים כגברי או נשי למעשה לא ניתן לראות את מינו של הכותב. כתב היד משקף לנו את השילוב של הזהות החיצונית שלנו עם זו הפנימית. הכתב משקף, בין היתר, את האנימה והאנימוס, כלומר – את החלק הגברי שבאישה והיחס שלה אליו ואת החלק הנשי אצל הגבר והיחס שלו אליו.

איכות קו כתיבה היא אלמנט חשוב בתורת הגרפולוגיה ואותו לא ניתן ללמוד או לזייף. הגר וולטר היה גרפולוג צרפתי אשר הוציא ב-1938 ספר בשם "הגרפולוגיה של הקו". בספר זה הוא פיתח שיטה ייחודית אשר מתבססת על ארבעה סימנים של קו הכתיבה. סימנים אלו מייצגים את טמפרמנט האדם, את הליבידו שלו ואת אופן הליכתו אל מטרות.

תיאוריית האישיות של רנה לה-סן כוללת שמונה טיפוסים. מאמר זה מסכם את המושגים הבסיסיים של התיאוריה, את הטיפוסים ואת המאפיינים הגרפולוגיים של כל טיפוס.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה29/07/128917 צפיות
גרפולוג ליום הערכות המשלב תכנים מעולם עבודת צוות והנחיית קבוצות הינו פתרון מצוין. מי שעוקבת אחרי הישרדות יכולה לשים לב שבמועצת השבט מצלמים את כתב היד והשם שכל אחד/ת בחר/ה להדיח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica