חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גרפולוג לערב נשים – "החלקה יפנית" לציורים ולמילים

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה12/06/20144626 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשצריך לארגן ערב נשים בעבודה או לחברות צריך למצוא את הפעילות המתאימה ביותר. הסודות של כתב היד הינם רבים ומגוונים. אם נוסיף גם שרבוט וציורים נקבל הרצאה או סדנא שיכולה להתאים לכולן !!!

החלקה יפנית הרי גורמת לשיער להיות חלק באופן קבוע ולאורך זמן וכך גם פעילות עם גרפולוג לערב נשים. זאת פעילות שתישאר חקוקה לעורך זמן בלב ובראש ! על פי תורת הגרפולוגיה ניתן לבדוק מי מעדיפה להחזיק את "החומר המחליק" ומי מעדיפה דווקא את "החומר המנטרל".

סדנה עם גרפולוג לערב נשים

במובן הקלאסי כשמזמינים סדנה גרפולוגית הכוונה היא שהנשים יהיו פעילות. אין הכוונה לעשות שינוי רגשי עמוק. אפשר לחלק את העובדות לקבוצות, את החברות לזוגות ולתת להם לכתוב תוך כדי פענוח ראשוני ואינטואיטיבי שלהן עצמן. לאחר מכן יינתנו הסברים. בסדנה הנשים תכתוב, תשרבט, תצייר כאשר לכל סימן יש משמעות. כך נלמד מי תתקשה הם החלקה יפנית ותעדיף שבוע אחרי להחליף תסרוקת ומי הכי אוהבת קביעות ויציבות כך שהחלקה יפנית תפורה בדיוק בשבילה.

הרצאה עם גרפולוג לערב נשים

היתרון של הרצאה בערב גרפולוגי הוא בכך שאין צורך בפעילות אקטיבית מידי של המשתתפות. ניתן להביא דוגמאות של כתבי יד. לבקש ממי שרוצה כן לכתוב, לחתום, לצייר על הלוחאבל הכל באווירה קלילה ומצחיקה בלי פעילות מוגברת. היא מתאימה מאוד כשיושבים בחדר פרטי במסעדה וקשה לזוז לא רקבגלל הבטן שהתמלאה וגם בגלל שהמקום הרבה פעמים צפוף למעבר. (במיוחד כשמדובר שיש שולחן גדול).

בחירת התכנים הנכונים לאירוע

מתכון בטוח להצלחה הוא לבחור את התכנים ספציפית לסוג האירוע. אם לדוגמא זה ערב גיבוש נשים אזי התכנים צריכים להיות גם קשורים לעבודה לדוגמא לצייר את הכרטיס שמעבירים במקום העבודה. אם מדובר על ערב נשים רווקות אפשר לקחת תחומים הקשורים לדייטים, לסקס ולזוגיות ולבדוק כיצד הדברים הללו מופיעים בכתב היד.


גרפולוג לערב גננות וסיעות

ציורי ילדים תמיד ריתקו וירתקו.. אם הגן מפוקח על ידי משרד החינוך אזי המשפט שיכתב בתחילת הערב הוא "ילד ילד תיגמל כי אין לי זמן לחתל, לך לשי פירון להתלונן " אז נצחק על הסייעת שאלופה בלהחליף טיטול וזאת בדיוק שתמצא את הרגע הנכון "לצאת להפסקה". ניתן לקבל טיפים פרקטיים על סימנים לאלימות בציור ועוד .. הפקת ערב נשים לסייעות וגננות מיועדת לשחרר לגבש ולכייף.


גרפולוג לערב מורות

בשנות השמונים היה צלול אחיד בבתי הספר טרררררררררררררררר ואילו היום לכל בית ספר יש שיר. באחד מבתי הספר שהרצאת היה את השיר " זהו היום זה הזמן זה הרגע.. החופש קורא לי.." ואני שומעשכל הזמן המורים מתקשים לייצר משמעת, נו אז מה הבעיה ? קודם כל להתחיל לשנות את הצלצול. הזמנת גרפולוג לערב נשים מורות תשנה את הפורמולה של האירוע. נצחק על כתב יד של הורה חופר, מורה שלא מפסיקה לדבר, ודרך משפטי ברכה, תודה, וסליחה את הצוות נעצים ונחבר.

למה לבחור גרפולוג לאירוע

קודם כל גרפולוג הוא זכר וחשוב להביא גם הורמונים אחרים לאירוע. גרפולוג הוא כמו חוקר במכון וייצמן רק שבמקום לחקור כרומוזומים הוא חוקר את תכונות האופי על הפי כתב היד כולל רמת הסטיות והשריטות בהתאם לנורמות של החברה. רצוי לבחור גרפולוג לערב נשים שמשלב הומור, שאוהב לעמוד מול קהל, אם הוא בהכשרתו גם מנחה קבוצות צחוק ושפת גוף אדרבה ..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גם את תקבלו הצעה זולה יותר באופן נקודתי אם תזמינו אותי תרוויחו ותהנו הרבה יותר. יובל בן בסט מנחה קבוצות וגרפולוג. התקשרו 050-5711160 או ל-03-5590868 www.graphologia.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל בן בסט

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205095 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202348 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195855 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191529 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191778 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191560 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאמרים נוספים בנושא גרפולוגיה

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה06/10/143323 צפיות
הלהיט שכובש את ערבי הבידור בארץ ! ערב גרפולוגי לחברה שבו נצחק, נשתף, נעצים, נחבר דרך כתב היד. החברה יצאו עם ידע חדש ופרקטי וטעם של עוד בדיוק כמו הפעם הראשונה שמתנשאים במשהו שלו מכירים.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה05/08/143557 צפיות
קבלו רעיון פשוט כיצד לערוך פעילות כיף לעובדים. מזמינים גרפולוג לערב צוות. כל עובד מקבל 3 דפים חלקים מגלגל והופך לכדור. השלישי שמצליח לג'אנגל למשך 5 שניות מקבל אבחון גרפולוגי ראשוני של כתב היד.

למרות שישי לנו את הנטיה להגיב של כתבים כגברי או נשי למעשה לא ניתן לראות את מינו של הכותב. כתב היד משקף לנו את השילוב של הזהות החיצונית שלנו עם זו הפנימית. הכתב משקף, בין היתר, את האנימה והאנימוס, כלומר – את החלק הגברי שבאישה והיחס שלה אליו ואת החלק הנשי אצל הגבר והיחס שלו אליו.

איכות קו כתיבה היא אלמנט חשוב בתורת הגרפולוגיה ואותו לא ניתן ללמוד או לזייף. הגר וולטר היה גרפולוג צרפתי אשר הוציא ב-1938 ספר בשם "הגרפולוגיה של הקו". בספר זה הוא פיתח שיטה ייחודית אשר מתבססת על ארבעה סימנים של קו הכתיבה. סימנים אלו מייצגים את טמפרמנט האדם, את הליבידו שלו ואת אופן הליכתו אל מטרות.

תיאוריית האישיות של רנה לה-סן כוללת שמונה טיפוסים. מאמר זה מסכם את המושגים הבסיסיים של התיאוריה, את הטיפוסים ואת המאפיינים הגרפולוגיים של כל טיפוס.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה29/07/128917 צפיות
גרפולוג ליום הערכות המשלב תכנים מעולם עבודת צוות והנחיית קבוצות הינו פתרון מצוין. מי שעוקבת אחרי הישרדות יכולה לשים לב שבמועצת השבט מצלמים את כתב היד והשם שכל אחד/ת בחר/ה להדיח.

מאת: ערןגרפולוגיה19/06/1218265 צפיות
בעידן המודרני לא נרשמים לאוניברסיטה סתם אלא בודקים קודם מה רוצים ללמוד ומה נקבל מזה. על מנת להבין מה רוצים ללמוד ולמה אנחנו מתאימים מומלץ להתייעץ ואפילו לעבור הכוונה מקצועית. רבים מאיתנו בגיל הבגרות חשים צורך בשינוי וחושבים על קריירה שנייה. גם בצומת הזו מומלץ לפנות להכוונה מקצועית בעזרת ניתוח גרפולגי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica